Zawgyi
(တခုရွင္းခ်င္တာက ရွန္ရွန္ေလး ကငယ္ငယ္ေလးထဲက အေဒၚေတြ အဘြားေတြနဲ႔ဘဲေနခဲ႔ရတာမုိ႔.... သူ႔ကို အဘြားေတြ အန္တီေတြက လုံးဝစိတ္္မခ်ပီး......အရမ္း sensitive ျဖစ္တာလြန္းတာပါ....တဦးထဲေသာ တူေလး...ပီးေတာ့အသုိင္းအဝုိင္းၾကီးထဲကမုိ႔ပါ.........)
"ေျပာစမ္းရွန္ရွန္ကုိ ဒီသတၱဝါ ဘာေတြေျပာလာေသးလဲ.... ေတာ္ေသးတာေပါ့....ဘာမွမျဖစ္ခဲ့လုိ႔..."
"ေတာထဲမွာ အရူးနဲ႔ေတြ႔လုိ႔ထြက္ေျပးခဲ့ရေသးတယ္...တီတီၾကီးရ....."
"အမေလး.....ေတာထဲေတာင္ေရာက္သြားေသးတယ္.....အရူးလုိက္လုိ႔ ဟုိေကာင္နဲ႔ေရာက္ခ်င္ရာေရာက္ ေပါက္ခ်င္ရာေပါက္.....ရွန္ရွန္ရယ္ .......ေရ.......ေရ.....ေပးစမ္းပါ...ငါ့ကုိ....."
"ဟဲ့ ....ဝမ္နင္းရယ္ .....သူမ်ားေရေတာင္းမွဘဲ သူ႔မွာ....."
"နားေထာင္ရသူလဲ ရင္ေတြတုန္တာဘဲ....."
"ဘာတုန္တာလဲ ကေလးကို ဆုံးမရင္ နင္ပဲ ကပ္ကပ္ပီး ေျမွာက္ေပးေနတာ...."
"ေခ်ာ့တာပါ...က်န္းက်န္းရယ္....ေျမွာက္ေတာ့မေပးပါဘူး.... အခုၾကည့္ပါအုံး...."
စကားစမျဖတ္ပဲ ေရေသာက္လုိက္တာေၾကာင့္ ေရနင္ပီးမ်က္လုံးၾကီး ျပဴးထြက္လာသည္။
"ဟဲ့...ဟဲ့...."
ဝမ္ခ်င္းထေျပးသြားသျဖင့္ သတိလစ္မတတ္ ဟိတက္ေနေသာ က်န္းခ်န္လည္း မေနႏုိင္ ထိတ္လန္႔ေပါက္ကြဲတာေတြ ရပ္ကုန္ကာ ဝမ္နင္းကိုပဲ ျပဳစုေနၾကျပန္သည္။
ေရွာင္က်န္း တစ္ေယာက မ်က္ေတာင္ေလး ပုတ္ခတ္ပုတ္ခတ္ႏွင့္ ထုိင္ရာကမထ....
အပ်ဳိၾကီးသုံးေယာက္လုံး ကံတူအက်ဳိးေပး ညီအစ္မေတြဆုိလည္း မမွားေပ။ က်န္းခ်န္က ရည္စားသနားစိတ္ ဘယ္တုန္းကမွ မရွိတာမုိ႔ အိမ္ေထာင္မျပဳဘဲ စီးပြားေရးကုိ တစုိက္မတ္မတ္လုပ္ခဲ့တာ....
ဝမ္ခ်င္းကေတာ့ ေက်ာင္းတတ္တုန္းက က်န္မာေရးခ်ြတ္ယြင္းမွဳ တခု အႀကီးအက်ယ္ ျဖစ္ၿပီး အိမ္ေထာင္ၾကလည္း ကေလးမရႏို္င္ေတာ့ဘူးလုိ႔ ၾကားကတည္းက ဘယ္ေတာ့မွ အိ္မ္ေထာင္မျပဳဘူးလို႔ဆုံးျဖတ္လုိက္တာ....
YOU ARE READING
အကြောင်းပြချက်မရှိသော
Romanceဝတၳဳတစ္ပုဒ္အားသေဘာက်၍ Yizhan အေနျဖင့္ေရးသားျခင္းျဖစ္ပါသည္။ အျမင္မတူခဲ့ပါက ေက်ာ္သြားေပးပါရန္ ဝတ္ထုတစ်ပုဒ်အားသဘောကျ၍ Yizhan အနေဖြင့်ရေးသားခြင်းဖြစ်ပါသည်။ အမြင်မတူခဲ့ပါက ကျော်သွားပေးပါရန်