Part 18

4.3K 341 41
                                    

Zawgyi

"အုိ....ဘာေတြျဖစ္ကုန္ၾကတာလဲ... ရွန္ရွန္ေလး ေနအုံး...သား လာဆြဲစမ္း ဘာျဖစ္လာၾကတာလဲ..."

"ကၽြတ္!...သြားပါေစ ေမေမရာ...စိတ္ညစ္ရတဲ့အထဲ.."

ဝမ္ကေတာ္မွာေတာ့ တံခါးဘဲေျပးပိတ္ရမလုိ အတင္းပဲ ဆြဲထားရမလုိ.. ေျပးလႊားေတာ့မတတ္ ျဖစ္ေန၏။

ရိေပၚလည္း ေရာက္အလာ ေရွာင္က်န္းကလည္း ပြင့္လ်က္သား အိတ္ေလးထဲကုိ အဝတ္ေတြ ထုိးသိပ္ထည့္ေနသည္။ ငုိေနလုိက္တာကလည္း သူ႔ေျခေထာက္ေတြ ၾကမ္းေပၚမွာ မ်က္ရည္နဲ႔မ်ား ေမ်ာပါသြားေနာ့မလား မသိ။

ဝမ္ကေတာ္ ဘယ္လုိမွ မၾကည့္ရက္ႏုိင္ေတာ့ေပ။ ေရွာင္က်န္း တရွုက္ရွုိက္ ငုိေနရင္း ႏွာသီးထိပ္ေလးမ်ားပင္နီရဲေနၿပီ..

"အန္တီကုိေျပာပါဦး ကေလးရယ္ အျပင္မွာ ဘာေတြျဖစ္လာၾကတာလဲ ဒီေလာက္ေတာင္ မငုိပါနဲ႔ကြယ္ ရွန္ရွန္ဗုိက္ထဲက ကေလးေလးသနားပါတယ္ေနာ.."

"မသနားပါဘူး ရွန္ရွန္ကုိယ့္ ကုိယ္ပဲသနားတယ္ ဘာမွလဲ မဟုတ္ဘဲနဲ႔ ဒါၾကီးျဖစ္လာတာ ရွန္ရွန္ဘာမွ မသိဘူး ဘာမွလည္းမလုပ္ခဲ့ဘူး အခုသူမ်ားက ေျပာသြားတာ ရွန္ရွန္ကုိ ဟင့္..."

ေရွာင္က်န္းက ခုတင္ေဘးမွာ ဝုန္းခနဲ ထုိင္ခ်လိုက္ၿပီး တစ္ကေနျပန္စငုိသည္။ ထုိစဥ္ အခန္းတံခါးဝမွာ ရိေပၚေရာက္လာကာ...

"သူမ်ားက ေျပာသြားတာ ဘာလုိလုိ ထင္စရာဟုတ္တယ္ မင္းလဲ သူ႔ကုိရုိက္ခ်လုိက္တာမုိ႔လား ေယာက်္ားေလးနဲ႔မိန္းကေလး ကုိ မင္းကသူ႔ကုိရုိက္လုိက္တာ ေျပာရမယ္ဆုိရင္ ျပႆနာတစ္ခုျဖစ္တာ ေယာက်္ားေလးျဖစ္ၿပီး လက္ပါတာ ေအာက္တန္းက်တယ္လုိ႔ ငါေတာ့့ျမင္တယ္.. ပီးေတာ့ သူေဒါသထြက္ေနတာငါ့ကုိ ငါနဲ႔ရွင္းခ်င္တာ.."

"ဘာ...ဘာေျပာလုိက္တယ္ ေအာက္တန္းက်တယ္...."

ေရွာင္က်န္း ဆက္ခနဲ ထရပ္လုိက္သျဖင့္ ဝမ္ကေတာ္ လက္ကားယား ေျခကားယားႏွင့္ အမယ္ေလး ေအာ္မိမတတ္ ျဖစ္သြား၏။ ေရွာင္က်န္းက ရိေပၚဆီကုိ ေျပးလႊားသြားကာ...

"ဟုတ္တယ္ ငါကေအာက္တန္းက်တယ္ မင္းဟာမကဘဲ ျမင့္ျမတ္ပါတယ္... ျမင့္ျမတ္လြန္းလုိ႔ သူမ်ား စာအုပ္ကုိ ဖတ္ၿပီး အက်ယ္ၾကီး ထေျပာတာေပါ့...ဟုတ္လား.."

အကြောင်းပြချက်မရှိသောWhere stories live. Discover now