Part 17

3.8K 314 36
                                    

Zawgyi

ဝမ္ရိေပၚေဆးခန္းေရွ႕ ေရာက္ခါနီးမွာ ေရွာင္က်န္းက ဘတ္(စ္) ကားေပၚက ဆင္းလာတာကုိ ျမင္လုိက္ရသည္။ အကီၤ် အပြပြကုိ ဝတ္ထားၿပီး ေအာက္က ေဘာင္းဘီ ကလည္း အပြကုိဝတ္ထားတဲ့ ေရွာင္က်န္း ဟာ ဘယ္လုိေလးမွန္းမသိပါ။ ေဆးခန္းေရာက္ခါနီးမုိ႔ မေခၚဘဲ ဒီအတုိင္းဘဲ ၾကည့္ေနလုိက္တယ္.

လမ္းေလွ်ာက္တာကလည္း ေလပၚမ်ားပ်ံေနလားမွတ္ရသည္။ သားအရင္းထက္ေတာင္ ပုိသဲေနေသာ ေမေမကုိ ျပလုိက္ခ်င္ပါသည္။ ဟင္းး...

ကားပါကင္မွာ ကားရပ္ပီး ကားေပၚကအဆင္း...

"ဟိတ္ေကာင္ ရိေပၚ..."

"ဟာ...ခရစ္....မင္း ရွန္ဟုိင္းေရာက္ေနတာလား.."

"ေအး...မင္းဆုိင္ေတြလဲ ေရာက္ခဲ့ၿပီးၿပီ အန္တီ ဒီမွာဆုိ..."

"ဟုတ္တယ္ကြ စစ္ေကၽြးတုိ႔ေျပာလုိက္တာလား.."

"ေအး...သူတုိ႔လည္းပါတယ္ ဟုိေနာက္မွာ စီးကရက္ဝင္ဝယ္ရင္း က်န္ခဲ့တာ ငါတုိ႔ အလုပ္ထဲ မင္းမလားတာနဲ႔ အိမ္ကုိ လုိက္လာမယ္ဆုိၿပီး ထြက္ခဲ့ၾကတာကြ အဲ့ဒါ ဟုိဝင္ဒီထြက္နဲ႔ ကားေပၚက ဆင္းေတာ့ မင္းကားကုိ ဒီေဆးခန္းေရွ႔မွာ ေတြ႔လုိက္လုိ႔ ဘာလုပ္တာလဲ အန္တီ ေနမေကာင္းလုိ႔လား..."

ခရစ္ေမးတာကုိ မေျဖရေသးဘဲ စစ္ေကၽြးတုိ႔ပါတယ္ဆုိလုိ႔ လည္ပင္းရွည္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ အနက္ေရာင္ကားတစ္စီး သူ႔မ်က္စိေရွ႔မွာ တုိးဝင္လာသည္။

ဒီကားကုိျမင္ေတာ့ ရိေပၚမ်က္ႏွာပ်က္သြားသည္။ သူရပ္ေနတာကလည္း ေဆးခန္းေရွ႕ မွန္တံခါးေဘးမွာမုိ႔ ပြဲက ဒီမွာပဲ ၿပီးဖုိ႔ ေသခ်ာေနၿပီ..

"ရိေပၚ..."

မ်န္မ်န္က ကားကုိ ေလွကားရင္းမွာရပ္ၿပီး ကားေပၚကဆင္းတာႏွင့္ မညင္သာစြာ ေခၚျခင္းႏွင့္ႏွဳတ္ဆက္လုိက္သည္။

"အစ္မ....ကားနည္းနည္း ေရြ႕ေပးပါေနာ္ ဒီေနရာက လူနာအတက္အဆင္းနဲ႔မုိ႔ ရပ္လုိ႔ မရပါဘူး"

တံခါးေစာင့္ဝန္ထမ္းက ပ်ဴပ်ဴငွာငွာ လာေရာက္ေျပာဆုိတာကုိ မတူမတန္သလုိၾကည့္ကာ..

"စကား ခဏေျပာခ်င္လုိ႔ေနာက္ကားလာရင္ေရႊ႕ေပးလုိက္.."

ကားေသာ့က ထုိဝန္ထမ္းထံသုိ႔ ပစ္ေပးလုိက္သည္။ ပတ္ဝန္က်င္မွာ လူကသိပ္မရွိ.. ခရစ္တုိ႔လည္း အသံေတြ တိတ္သြားၾကသည္။

အကြောင်းပြချက်မရှိသောWhere stories live. Discover now