Part 21

4K 354 14
                                    

Zawgyi

ရိေပၚ အိမ္ကုိေရာက္ေရာက္ခ်င္း chongqing ကုိဖုန္းဆက္သည္။ ထုံးစံအတုိင္းေဖေဖကဘဲ ကုိင္တာမုိ႔..

"ေမေမ နဲ႔ေျပာခ်င္တယ္.."

"သားေမေမ အိပ္ေနတယ္သားရဲ႔႕"

"ေမေမေဘးမွာရွိတယ္မဟုတ္လား..သား...သားကုိေျပာျပေပးပါေမေမ..ေရွာင္က်န္းကေလးအေဖ ဘယ္သူဆုိတာ ေမေမသိတယ္မဟုတ္လား..ခု သူတုိ႔သားအဖ ရွန္ဟုိင္းမွာရွိေနတယ္ ေမေမ ေက်းဇူးျပဳၿပီး အတည္ျပဳေပးပါ သား..သား အရမ္းသိခ်င္လုိ႔"

"တကယ္...တကယ္လား ရွန္ရွန္ေလး ကုိတကယ္ျပန္ေတြ႔ၿပီလား.. ေမေမခ်က္ခ်င္း ရွန္ဟုိင္းကုိလာခဲ့မယ္.."

"ခုေျပာျပေပးပါလားေမေမရယ္ က်ေနာ္အရမ္းစိတ္လွဳပ္ရွားေနတယ္ ပီးေတာ့ေရွာင္က်န္းကုိ သူ႔အေဒၚေတြကလည္း ျပန္ေတြ႕သြားၿပီ...."

"ဟင္.... ဒီတစ္ခါေတာ့ လုံးဝေမေမ အေလ်ာ့မေပးေတာ့ဘူး ဟုတ္တယ္ အဲ့ကေလးက သားရဲ႔ရင္ေသြး ေမေမ့တုိ႔ ေျမးေလး ဆုိပီ သူကုိ Chongqing ကုိ ေခၚတုန္းကအေၾကာင္းေတြေျပာျပီး ... ဒီတခါဘယ္နည္းနဲ႔မွ လက္မလႊတ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး ေမေမလာခဲ့မယ္သား.."

ေမေမ ဖုန္းခ်သြားသည့္တုိင္သူ႔မွာ ဝမ္းသာလြန္းလို႔ လွဳပ္ေတာင္မလွဳပ္ႏုိင္..

ေရွာင္က်န္းေတာင္းပန္ပါတယ္ အရင္ကေျပာမိခဲ့တာေတြအတြက္..ခုခ်ိန္ကစၿပီး ဒီေကာင္ႀကီးကဘဲ မင္းကုိကာကြယ္ေပးမွာမုိ႔ ေတာင္းပန္ပါတယ္... အားငယ္ေနခ်ိန္မွာ ေဘးကေနအားမေပးႏုိင္ခဲ့တဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ခုခ်ိန္ထိ ရွင္သန္ေနေပးလုိ႔.. ခုခ်ိန္ကစၿပီး မင္းကုိပုိင္ဆုိင္ရဖုိ႔ ဘာေနေနကုိယ္လုပ္မိမွာ အမွန္။ခုခ်ိန္မွာ သူ႔ကုိခ်စ္ေရးဆုိတာေတြထက္ အရင္ပုိင္ဆုိင္ခ်င္သည္ ပုိင္ဆုိင္းပီးမွာ သူ႔ကုိဘယ္ေလာက္ခ်စ္ေၾကာင္း သက္ေသျပခ်င္သည္။ ဟား.....ကုိယ့္အေတြးနဲ႔ကုိယ္ ေတာ့ဟုတ္ေနပါျပီ...

ေနာက္ေန႔မနက္အေစာၾကီး ေမေမ ေရာေဖေဖပါေရာက္ခ်လာသည္။ ေမေမကေတာ့ က်ေနာ့ကုိျမင္တာႏွင့္ဖက္ငုိသည္။ ေဖေဖကေတာ့ ၿပဳံးၾကည့္ေနေလရဲ႕...

"ေဖေဖနဲ႔ ေမေမ ခဏနားအုံး ၿပီးမွ စကားေျပာၾကတာေပါ့ သားဒီေန႔ ရုံးမသြားေတာ့ဘူး"

အကြောင်းပြချက်မရှိသောWhere stories live. Discover now