Part 10

3.9K 289 10
                                    

zawgyi

"ရိေပၚ ဟုိေန႔က ေရွာင္က်န္း ဆုိေကာင္ေလးကုိ ဘယ္လုိစီရင္ခဲ့လဲ"

"စီရင္ရေအာင္ ငါက တရားသူၾကီးလား..."

"မင္း သူ႔ကုိမင္းမွ စီရင္ခ်က္မခ်ရင္..."

"စီရင္ခ်က္ခ်လုိ႔လဲမရဘူး....လုိလဲမလုိဘူး စကားေျပာလုိက္ရင္ ပိတ္ရုိက္ခ်င္စရာေတြခ်ည္းေျပာေနတာ...."

"အဟြန္း..မင္းကလည္း ခ်စ္ဖုိ႔ေကာင္းတယ္မုိ႔လား..."

ရိေပၚက စစ္ေကၽြးကုိၾကည့္လုိက္ေတာ့ စပ္ၿဖဲၿဖဲ မ်က္ႏွာကုိအတင္းအက်ပ္ ျပန္တည္ထာရသည့္ပုံႏွင့္....

"တစ္ၿမဳိ႔ထဲသားခ်င္ေတြကုိ မင္းကလဲ...ငါတုိ႔ကေတာ့..မင္းရဲ႕မ်န္မ်န္ထက္စာရင္ ေရွာင္က်န္းကမွ ပုိပီးခ်စ္ဖုိ႔ေကာင္းအုံးမယ္..."

"ငါေယာက်္ားေတြစိတ္မဝင္စားဘူး..."

"ငါတုိ႔ကလည္းမင္းကုိ ေယာက်္ားေတြကုိစိတ္မဝင္စားခုိင္းပါဘူးကြာ ခုဟာက ေရွာင္က်န္းကအရမ္းျဖဴစင္လြန္းလုိ႔....ပီးေတာ့ မင္းရဲ႕မ်န္မ်န္ေၾကာင့္ မင္းဘယ္ေလာက္ညစ္ေနလဲ ငါတုိ႔သိတယ္..."

"အဲ့လုိဟုတ္ေပမယ့္ ခုတေလာ မ်န္မ်န္အခ်ဳိးေတြေျပာင္းလာပုံကြ...ညကဒီေကာင္မရွိတုန္းဖုန္းဆက္တယ္...."

"ဟင္...."

"ဟြဳိက္စန္း မင္းတကယ္ေျပာတာလား..."

ရိေပၚမ်က္ေမွာင္ၾကဳတ္၍ထပ္ေမးသည္။

"တကယ္မုိ႔ေျပာတာေပါ့ကြ ငါကေတာ့ ေျပာလုိက္တယ္ မင္းစိတ္ဆုိးလဲမတတ္ႏုိင္ဘူး... သူကမနက္ခုႏွစ္နာရီၾကီးခ်ိန္းေတာ့ စိတ္ကတုိလာတာနဲ႔ သူတုိ႔ၿမဳိ႕က ေကာင္းေလးတစ္ေယာက္ ေရာက္ေနတယ္လုိ႔ အဲ့ဒါ သူမလားအားဘူးလုိ႔..."

"မင္းကြာ..."

"ငါၾကဳိေတာင္းပန္ထားတယ္ေနာ္..."

"ေတာင္းပန္ထားတယ္ဆုိၿပီး ထင္သလုိ ေျပာထည့္လုိက္လုိ႔ ရမလားကြ ကၽြတ္...မင္း တကယ့္ေကာင္ပဲ..."

ဒီေလာက္ေလးေျပာေနေပမယ့္ ရိေပၚ ဘယ္ေလာက္ စိတ္ဆုိးေနၿပီမွန္း ဟြဳိက္စန္းနားလည္သည္။ ဘာျဖစ္ျဖစ္ ဒီမိန္းမကုိ ဒီလုိေျပာမိလုိ႔ မုန္းသြားလည္း မတတ္ႏူိင္။ သူငယ္ခ်င္းကုိႏုိင္ေနလြန္းလုိ႔ ေဒါသေတြျဖစ္ရတာ ၾကာလည္းၾကာခဲ့ၿပီ။ မ်ားလည္းမ်ားခဲ့ၿပီ။ ဒီေလာက္တာ့ အနစ္နာခံ ၿပီးေဆာင္ရြက္ေပးမွလုိ႔ စိတ္ကုိျပန္တင္း၍...

အကြောင်းပြချက်မရှိသောWhere stories live. Discover now