Bukan trailer sangat pun. Hehehe! This part sama je macam yang dekat description, but sy ada tambah sikit-sikit untuk buatkan korang lagi teruja untuk read this story. And... I think story ni lagi okay, tersusun daripada Misi Memikat Miss CEO. Anyone yg belum baca Memikat Miss CEO, boleh check dekat profile sy, okay. Story tu dah complete.
So, here we go...Populariti?! Nahh, dia dah tak perlukannya lagi. Yang seorang Daleeya Arina perlu ialah, seorang lelaki yang mempunyai ciri-ciri idamannya.
Tunang or suami orang? She doesn't care anymore!! Kalau boyfriend orang? Dia berani jamin, petik je jari, lelaki tu memang akan jatuh ke tangan dia!
🌸
" Ouch!!! Oh my god, my dress! Hey, you tak nampak ke? Buta? " dia berkata sambil mengelap perlahan dressnya.
Sorry miss. I thought kita yang sama-sama buta. Sebab, you tak nampak I, and I pun tak nampak you. " ujar lelaki itu selamba.
" Macam ni lah, cik. I bagi you duit untuk you beli dress yang baru? Okay? " lelaki itu menghulurkan beberapa keping not 100 ringgit kepadanya.
🌸
" –dah ada seseorang yang mula bertapak di hati saya. Siapa orangnya? Biarlah rahsia. "
" Apa kau cakap dekat dalam tadi tu, Ari?! Macam mana kalau lepas ni keluar berita yang bukan-bukan pasal kau? "
Dia hanya mengendahkan pertanyaan pembantunya itu.
Handsome, you just wait and see. Tak lama lagi, gamat satu Malaysia tentang hubungan kau dan aku.
🌸
" Why? Why must her? Apa dah takde perempuan lain ke dalam dunia ni yang dia boleh buat girlfriend!! Damn" rintih Daleeya.
" –And kali ni, kalau kau nak ambil Riyaz daripada Huda, aku akan sokong kau. Kau dah cukup menderita disebabkan perbuatan dia, Ari. "
🌸
Huda... This time, aku akan rampas kebahagiaan kau pulak. Just wait and see!
🌸
Okay... Tu je sebenarnya. I hope korang support this story! Slide ke bawah, dekat situ sy dh ada letak cast untk story ni. Thank you!! ❤
YOU ARE READING
Pemilik Hati Mr. Handsome✔
RomanceSecond romance by rosebiru12 Beautiful Cover by @ rosebiru12 Populariti?! Nahh, dia dah tak perlukannya lagi. Yang seorang Daleeya Arina perlu ialah, seorang lelaki yang mempunyai ciri-ciri idamannya. Tunang or suami orang? She doesn't care anymore...