Mă trezesc și mă uit la ceas.E ora 09:45.Mă întreb dacă Melek s-a trezit.Merg și-mi fac rutina apoi mă îmbrac și pornesc pentru a face micul dejun.Chiar dacă am bani și toate cele nu mi-am angajat nici o bucătăreasă sau servitoare.Îmi place să le fac cu mâna mea.Cobor scările și ajung în living.Pe masă este o farfurie cu clătite frumos așezate și o cafea.Cred că le-a pregătit Melek ,dar unde e ea.Merg sunt cu gândul să o chem să mănânce cu mine.Bat la ușă,dar nu-mi răspunde.Deschid ușa.Văd că nu e încuiată.Ea nu e aici și patul e făcut.A fugit!Nu pot să cred,dar când?.Cum?Și de ce mi-ar lăsa micul dejun pregătit?Nervii mă acaparează.Îl sun pe Kevin.Aștept puțin până răspunde.Cred că l-am trezit.
-Ce ai frate?mă întreabă el.
-A fugit!strig eu băgându-mi o mână în păr.Asta fac eu când sunt nervos.
-Cine?
-Melek.
-Ce e cu mine?o văd cum iese de la baie gata îmbrăcată.Nevi mei toți și-au luat zborul și am devinit mult mai calm.
-Kevin,s-a rezolvat!Am găsit-o.
-Bine .Pa.
Închide,iar eu îmi îndrept privirea spre ea.
-De ce ai țipat așa?mă întreabă ea.
-Scuze.Am crezut că ai fugit.
-Nu ai încredere în mine?
-Ba da,dar m-am speriat.
-Bine.Deci n-ai încredere în mine,dar îți voi dovedi că poți avea.
-Bine.
-Trebuie să merg să-mi iau alte haine.
-Bine vino.
-Ce vi cu mine?
-Da.
-Nu ai încredere în mine.
-Tu nu știi să conduci!
-Ba da, știu.
Am coborât împreună.Ne-am pus la masă și eu m-am apucat de mâncat.
-Tu nu vrei?o întreb eu.
-Nu eu am mâncat.Beau doar un ceai până termini tu.
După ce am terminat am mers în garaj.
-Alegeți o mașină.zic plictisit.
Eu îi dau cheile și deschid garajul.Ea pleacă cu mașina repede.Cred că am făcut o greșeală groaznică.Cum am putut să o las.Ce prost am fost!Acum sigur va fugi.
Melek pov.
Am scăpat de Noah.Mă îndrept spre mall.Ajung și parchez mașina în parcarea subterană.Mai la 7 metri distanță este un băiat,dar e întors cu spatele.Mi se pare cunoscut.Nu îi dau importanță și merg la cumpărături.
CITEȘTI
Lăsând trecutul în urmă
ActionTrecutul o urmărește pe Melek.După ce Keila sora ei mai mică face o greșeală pe care trebuie să o repare Melek,ea ajunge într-o lume din care a evadat cu câțiva ani în urmă.Întalnindu-l pe Noah va reuși ea să-și mențină starea de gheață pe care și...