Capitolul 19

166 11 3
                                    

Mă trezesc și o văd pe Melek cum se foiește în brațele mele.
- Mă lași să merg la baie??mă întreabă ea.
- Te-aș lăsa dacă aș știi că vii înapoi în brațele mele.zic eu cu un zâmbet larg.
- Hai lasă-mă că fac pe tine.
- Bine. Folosește baia mea.zic și o eliberez iar ea pleacă la baie. După un timp iese și când mă vede zice:
- Încă nu te-ai ridicat din pat?
- Nu. Hai ajută-mă!zic și întind o mână spre ea. Ea îmi dă mâna și eu o trag în pat peste mine. Îmi înfășor brațele pe lângă ea și acum e imobilizată.
- Hei, dă-mi drumul! protestează ea și se foiește și ajunge cu fața la câțiva centimetri de fața mea. Acum așa îmi vine să o sărut, dar mi-e frică că dacă aș săruta-o fără voia ei, să se supere pe mine și să nu îmi mai vorbească. Îi admir fața,iar ea nu știu cum face și începe să mă gâdile. Încep să râd și îi dau drumul, dar nu se oprește. Mă gâdilă în continuare.
- Stai.......... Oprește-te!zic eu printre râsete. Se oprește și se uită la mine. Eu iau o pernă și o arunc in ea. O prinde și se apropie de mine și începe bătaia cu perne. Râsetele noastre umplu camera.
Deodată ușa se deschise și pe ea se ivesc două chipuri. Keila și Matt stau și privesc dezastrul făcut de noi. Camera e plină de pene.
- Ce ați făcut? Parcă sunteți copii mici.strigă Keila la noi, iar noi doar râdem împreună cu Matt de ea. Parcă e o mamă ce își ceartă copii.
- Nu mai râdeți!ne amenință ea cu degetul,noi mai tare râdem.
- Că tot veni vorba voi ce ați făcut aseară?zice Melek. Lui Matt îi dispare zâmbetul și Keila răspunde repede:
- Am mâncat pizza și ne-am uitat la un film.
- Deci până la urmă sunteți împreună, nu?mă bag și eu în discuție. Cei doi se înroșesc la față și Matt răspunde:
- Da.
- Bine. Matt dacă o rănești te tai bucățele și te arunc în oceanul Pacific să te mănânce rechini.zice Melek și apoi mă apucă de mână și mă trage după ea la bucătărie.
- Vrei să facem clătite?mă întreabă ea.
- Da, haide!zic eu și ne apucăm de treabă.
După o oră, am terminat clătite și bucătăria e plină de făină. Să spunem că ne-am c-am bătut cu făină, iar bucătăria e victimă colaterală. Dar a fost distractiv și în plus am făcut-o să râdă. Să fie fericită și să uite de toată suferința.
După o altă oră în care am făcut curat și am mâncat acum stăm pe canapea și ne hotărâm ce să mai facem.
- Hai să mergem la mall.propune Keila.
- Bine.aprobăm toți.
- În 15 minute ne întâlnim toți aici pregătiți de plecare. Acum mergeți schimbați-vă.ne ordonă Melek și noi toți fugim pe scări în camerele noastre.
După 15 minute ne întâlnim în sufragerie și mergem afară și ne urcăm în mașini. Melek este cu mine, iar Keila merge cu Matt. Ajunși la mall ne împărțim în perechi și începem să colindăm magazinele. Eu și Melek decidem să luăm ceva de mâncare așa că ne luăm un cărucior și o apuc pe Melek și o pun în cărucior.
- Ce faci? Dacă ne vede cineva o să ne de-a afară.zice Melek.
- Dar nu o să ne vadă.spun eu și încep să pun peste ea pungi cu cipsuri, ciocolată și alte dulciuri.
Melek râde. Râd și eu și fac drifturi prin magazin cu căruciorul. Când suntem aproape de casa de marcat o dau și mergem să plătim tot ce am cumpărat ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Oricum nu ne-au văzut mulți cum ne prosteam ca doi copii. Asta e . Măcar am râs și ne-am distrat.
Ieșim repede din magazin și mergem să lăsăm cumpărăturile la mașină apoi ne întoarcem să ne cumpărăm și niște haine. Melek vine cu mine și îmi alege ea haine , apoi mă pune să le probez, iar ea doar își dă cu părerea.
- Tricoul ăsta nu-mi place. Ia-l pe acesta.spune și îmi dă un tricou vișiniu.
- Mai îmi dai de probat multe? întreb eu plictisit de câte haine am probat.
- Doar acesta și gata.spune apoi eu îl probez și după ce termin îmi iau toate hainele și mergem să le plătim. După ce am platit eu, am târât-o și pe ea în câteva magazine și am pus-o să probeze diferite ținute.
- E greu să probezi atâtea haine. Mi-e foarte foame.zice ea exasperată.
- Acum vezi la ce mai pus să îndur. Hai să plătim și să mergem să mâncăm ceva.zic eu și mergem să plătim. După ce am platit am plecat să mâncăm la un restaurant și acolo ne-am întâlnit cu Keila și Matt apoi am plecat acasă deoarece era deja târziu.
Fiecare ne-am dus în camerele noastre cu cumpărăturile. Dar să vezi, ce surpriză am avut. Camera mea era plină de pene. Nu am unde să dorm. Cu atât mai bine, deoarece o să merg să dorm cu Melek. Îmi iau pijamaua din dulap și merg să-mi fac rutina de seară . După ce termin ies din baie și merg în camera lui Melek. Deschid ușa dar nu e nimeni. La baie se aude apa. Sigurat face baie. Mă pun în pat și aștept să iasă.
După un timp văd că iese și era îmbrăcată doar cu un halat de baie.
- Ce cauți în camera mea?strigă ea la mine când mă vede.
- Păi dorm aici. Ce să fac?
- Dar tu nu ai cameră?
- Ba da, dar e plină de pene.
- A , am uitat. Dar de ce ai intrat așa? Dacă eram dezbrăcată?
- Era mai bine!zic eu cu un rânjet.
- Nu mă face să-ți șterg rânjetul ăla de pe față.zice ea cu un deget îndreptat spre mine.
- Bine micuța mea.zic și văd un mic zâmbet pe buzele ei.
O văd cum ia niste haine din dulap și merge spre baie. Vine de acolo îmbrăcată în niște pantaloni negri și o bluză albă.
- Deci tu dormi pe partea dreaptă și eu pe cea stângă.îmi impune ea și merge pe partea stângă. Se așează pe pat și trage pătura peste noi. Eu mă ridic și sting lumina și apoi mă pun din nou în pat. Mă apropii de ea și o trag în brațele mele.
- Care parte din tu dormi pe partea dreaptă și eu pe cea stângă nu ai înțeles.spune piticotul meu.
- Niciuna. Acum culcă-te.zic eu și ea nu mai zice nimic. Îmi place când o fac să tacă. Și când zâmbește. Și când face pe nervoasa și când face pe supărata și când e copilăroasă. Mai pe scurt îmi place totul la ea. O ador pur și simplu și într-o zi o voi cere de soție și vom face doi copii și vom fi o familie fericită. Adorm cu gândul la raza mea de soare și la viitorul alături de ea.







Acest capitol este dedicat lui nsjwndgw. Mersi că mă susții și îmi citești cartea. Mă bucur că-ți place.💚😘💚

Lăsând trecutul în urmăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum