Capitolul 7

233 12 3
                                    

Melek pov.
Stau în pat și scriu în jurnal. După ce părinții mei au murit am început să scriu tot mai des în jurnal. Mai bine să spun sentimentele mele unui caiet decât unei persoane care să-și bată joc de ele. Noah a plecat în club. M-a invitat și pe mine să merg cu el, dar nu am vrut.
Mă decid să merg la bucătărie să fac ceva să mănânc. Mă pun și încep să fac o supă așa cum făcea mama.
După ce am terminat, asta după vreo 3 ore , mi-am pus să mănânc. I-am pus și lui Noah și după ce am terminat eu de mâncat mi-am spălat farfuria și am pus-o la locul ei. Am curățat toată bucătăria și am urcat sus în camera mea. Mă schimb în pijamale și mă pun la somn.
După ceva timp sunt trezită de un zgomot ce se aude de jos din sufragerie. Mă uit la ceas și văd că e ora 2:45. Îmi iau pistolul și cobor cu grijă scările. Văd în sufragerie o siluetă mare înaltă și bine făcută,sprijinită de perete. Merg și aprind becul că să văd cine e. Apăs întrerupătorul și în cameră se face lumină. Silueta misterioasă era de fapt Noah foarte beat.
- Noah, du-te sus și pune-te în pat.zic eu autoritară către el.
- Bine,iubito.zice el.
- Nu sunt iubita ta.
- Cum să nu. Tu ești iubita mea. Nu merg la culcare până nu vi să dormi cu mine.zice Noah foarte sigur pe el.
Nu știu ce să fac. Cred că noaptea asta o să fie una lungă. Mi-e somn. Nu am de ales numai să dorm cu el. Dacă va încerca ceva îl voi pocni indiferent că el e șeful meu.
- Bine Noah. Vino să dormim.zic eu. Merge înaintea mea și mă prinde de mână. Mă trage pe scări în sus până în camera lui. Merg spre dulapul lui și îi caut un tricou și niște pantaloni mai comozi cu care să doarmă. El stă pe pat și doar se uită la mine. Aleg niște pantaloni negri și un tricou tot negru.
- Uite. Du-te la baie și schimbă-te în astea.spun și îi întind hainele.
Noah mă privește și apoi se ridică și merge la baie. Eu mă pun în pat și mă bag sub pătură. Aud ușa de la baie cum se deschide și apoi se închide. Salteaua se lasă sub greutatea lui Noah. Chiar dacă sunt cu spatele la el îl pot simți cum se așează în pat și mă privește. Nu am dormit demult cu un băiat în pat. Oricum după ce adoarme eu o să plec la mine în cameră. Sunt întreruptă din șirul gândiri mele de o mișcare care m-a surprins. Noah și-a trecut brațul lui pe talia mea și m-a tras aproape de el. Eram lipită cu capul de pieptul lui. Încerc să mă depărtez dar Noah e prea puternic. Îi simpt respirația caldă pe gâtul meu.
- Noapte bună ,iubito!îmi zice Noah aproape șoptit prin părul meu.
- Noapte bună.îi răspund simplu.
Închid ochii și mă las prinsă de lumea viselor.

Mă trezesc și mă uit la ceasul ce stătea pe noptiera de lângă pat. E ora 5:13. Ar trebui să plec. Nu vreau să se trezească Noah și să interpreteze ceva greșit. Oricum nu-și va aminti nimic de diminiață din cauza băuturi consumate excesiv aseară. Mă desprind cu greu din brațele lui Noah care se foiește puțin,dar apoi nu dă semne că s-ar trezi și doare din nou liniștit că până acum. Îi trag pătura mai bine pe el și ies discret din camera lui. Ies pe hol și merg în camera mea. Deschid ușa și aprind becul. Mă îndrept spre biroul meu. Mă așez pe scaun și scot dintr-un sertar un obiect pe care nu am mai crezut că-l voi mai folosi vreodată,după toată povestea pe care am scris-o în el. Scot de acolo jurnalul pe care nu l-am mai deschis de vreo 5 săptămâni. Mi-a prescris doctorul să scriu în el după ce am intrat în depresie. Jurnalul acesta m-a ajutat să scap de ea.
Deschid și mă uit la paginile scrise. Dau la ultima pagină acolo unde m-am oprit să scriu. Iau pixul de pe birou și încep să îmi aștern sentimentele pe hârtie așa cum am făcut de câțiva ani.
Mă uit la ceas și văd cum timpul a trecut scriind totul ce s-a întâmplat în ultimele săptămâni.
E ora 06:35. Cred că ar trebui să merg să-mi fac ceva de mâncare și apoi să încep antrenamentul. Cobor jos la bucătărie și aleg să mănânc un iaurt și să beau un pahar cu suc de portocale. Ar trebui să-i fac și lui Noah ceva de mâncare,dar el încă doarme. Îi las o pastilă, pentru durerea de cap care o va avea după ce se va trezi
După ce termin de mâncat merg la mine în cameră și mă îmbrac cu o pereche de pantaloni de trening și un tricou. Chiar dacă afară e destul de răcoare pe mine nu mă deranjează. Îmi place frigul. Ies din casă și merg în grădina din spatele casei. Îmi place această grădina. Aproape toată e plina de trandafiri de diferite culori. Preferații mei sunt cei albi. Atât de puri. Atât de imaculați. Atât de frumoși. Îmi dau o stare de liniște, de încântare. În grădină este un copac sub care nu sunt flori și este amplasată o bancă. Merg spre bancă și mă așez pe ea. Îmi las capul pe spate și închid ochii. O stare de relaxare mă cuprinde și mă bucur nespus de ea. Stau așa o vreme apoi mă apuc la făcu de genuflexiuni, abdomene, și flotări.

Noah pov.
Mă trezesc și mă frec la ochii. Știu tot ce am făcut aseară. Știu că m-am îmbătat și că am venit acasă și că am adormit cu Melek, dar ea nu mai e. Nu cred că am visat. Nu se poate. Totul a fost așa de real. Dau pătură la o parte și vreau să mă ridic și să merg la baie,dar ceva îmi atrage atenția. Era o brățară. O brățară neagră ce sigur e a lui Melek. O iau cu grijă și mi-o pun pe mână. Pentru o brățară de fete mi-e bună și mie.

Merg spre ușă și cobor la bucătărie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Merg spre ușă și cobor la bucătărie. Capul mă doare foarte rău. Văd pe masa din bucătărie o pastilă și un pahar cu apă. Se pare că Melek chiar s-a gândit la mine. Iau pastila și dau paharul cu apă peste cap . Urc spre camera lui Melek și bat la ușă,dar nu răspunde nimeni. Deschid ușa și văd că patul e făcut. Toate sunt la locul lor și nici urmă de Melek. Merg spre geamul mare ce are priveliște spre gradina din spate și o văd acolo stând pe băncuță de sub stejarul din grădină. Cred că din nou a făcut exerciții. Fata asta mă uimește pe zi ce trece. Este atât de indiferentă față de mine de parca nu aș exista. Felul cum ia asasinat în acea seară pe idioții care ne-au atacat mă uimește. Știe să tragă cu arma și să lupte corp la corp cum mi-a dovedit în ultima luptă a sa cu Bogdan. Săracul băiat s-a pus cu fata greșită și ea i-a arătat ce poate. E puternică. Adică să bagi pe cineva în comă din câțiva pumni nu e ceva obișnuit pentru o fată. Decid să nu mă mai holbez la ea și merg în birou acolo unde am de rezolvat niște treabă cu mafia.

Lăsând trecutul în urmăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum