Capitolul 27

122 8 0
                                    

- Iubito acesta este pentru tine.spun și îi întind cadoul.
- Mersi mult!spune și se întinde și mă sărută.
- Te rog deschide-l!spun eu după ce ne desprindem din sărut.
Îl deschide cu grijă și scoate prima dată parfumul pe care îl deschide și îl duce cu grijă la nas și îl miroase. Gesturile ei atât de liniștite, calculate sunt superbe.
- Miroase extrem de frumos.spune ea și îl pune pe canapea lângă ea apoi scoate ceasul ce i l-am cumpărat. E un ceas albastru cu negru. Prima dată când l-am văzut în magazin am știut că o să i se potrivească. Îl pune și pe acela lângă parfum și scoate cutiuța roșie. O deschide și scoate de acolo brățara pe care o am și eu la fel ca ea doar că pentru băieți. Sunt cu alb și negru cu semnul infinitului. O iau eu din mâna ei și i-o pun pe mâna. Apoi îi arăt mâna mea pe care e pusă brățara.
- Deci le-ai luat la fel?
- Da.
După ce mai privește în cutia de cadou scoate de acolo ursulețul alb care i l-am luat și îl strânge la piept.
- Mersi! Cadoul a fost perfect.spune și mă sărută.
După alte câteva ore în care ne-am saturat, am mâncat și ne-am distrat acum stăm pe canapea și urmărim un film care tocmai s-a terminat. Melek, care până acum stătea în brațele mele se întoarce către mine și spune:
- Peste două săptămâni e ziua Keylei. Aș vrea să facem o petrecere surpriză. Am vorbit și cu Matt și el ne va ajuta.
- Ok. Cred că știu un local unde vom putea da petrecerea. E un club al unui prieten.
- Ok. Știi... Nu te-am întrebat niciodată. Ce ai făcut cu mafia?
- Păi am lăsat-o pe mâna lui Mason. Pentru că Kevin nu a vrut din cauza Iuliei ca să n-o pună în pericol.
- Înțeleg. Dar tu de ce ai renunțat la ea?
- Ca să nu te pun pe tine în pericol. Ca să ne putem întemeia o familie și să nu fiu tot cu grijă că voi veți păți ceva. Ca copii noștri să crească în siguranță.
- Tu, vrei să ai copii cu mine?
- Desigur, iubita. Vreau ca casa noastră să fie plină de copii. Să ne strige mami și tati, iar inimele noastre să tresalte de bucurie la auzul acestor cuvinte. Să putem avea băieți pe care să îi învăț fotbal sau sa conducă. Să avem fete pe care să le apăr de băieți. Vreau să am copii cu tine.spune el și eu sunt surprinsă. Mă aplec spre el și încep să-l sărut cu pasiune.

După două săptămâni.

Au trecut două săptămâni de la Crăciun. Au fost săptămâni frumoase . Azi e ziua Keylei. De dimineață l-am pus pe Matt să o țină ocupată toată ziua. Micuța mea face 17 ani. Poate că am lăsat-o prea devreme să intre într-o relație, dar văd că Matt o iubește mult. Oricum dacă o rănește într-un fel o să îl bat de nu-și va mai aminti nici cine e.
Acum sunt în camera mea și a lui Noah pregătindu-mă de petrecere. Mă privesc în oglindă și îmi place ce văd. M-am îmbrăcat așa:

Și sunt gata de petrecere

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și sunt gata de petrecere. Noi vom ajunge înaintea lui Matt care vine cu Keila la petrecere fără ca ea să știe că dăm petrecere. Matt ia spus că o scoate la întâlnire. Când va fi aproape de club Matt o va lega la ochi și o va aduce înăuntru. Apoi o va dezlega și noi toți vom striga la mulți ani. Noah s-a îmbrăcat în camera de oaspeți ca să nu mă deranjeze pe mine. O bătaie în ușă mă trezește din gânduri.
- Intră!spun eu și pe ușă își face apariția Noah îmbrăcat frumos în niște pantaloni de blugi negri o cămașă descheiată la primi doi nasturi albă și peste un sacou negru. În picioare poartă o pereche de adidași negri.
- Ce frumoasă iubită am!vocea lui mă întrerupe din holbat și mă face să-l privesc în ochi.
- Mersi, dar același lucru pot spune și eu despre tine.
- La tine e altă chestie. Va trebui să te păzesc toată noaptea.spune și se apropie apoi mă sărută pe buze. După sărutul pe buze începe cu mici săruturi pe maxilar.
- Hai că dacă continui așa nu mai ajungem la petrecere în seara asta.spun eu și el mă privește în ochii.
- Mie mi-ar conveni.spune el cu un rânjet pe față.
- Știu că ți-ar plăcea dar trebuie să mergem.spun eu și îl apuc de mână apoi ne îndreptăm către ușă. Încui casa apoi mergem către mașina neagră ce ne așteaptă pe marginea drumului. Noah îmi deschide ușa și eu mă urc, apoi el o închide și trece prin fața mașini și se urcă la volan. Pornește mașina. Nici unul nu spunem nimic. Deodată îmi prinde mâna în a sa și o așeză pe schimbător. Unul din degetele lui îmi mângâie pielea apoi îmi ia mâna și o duce spre buzele lui apoi o sărută. După ce o sărută o pune din nou pe schimbător. După un timp am ajuns în fața clubului unde se va ține petrecerea. Primesc un mesaj de la Matt în care îmi spune că este aproape. Îi spun lui Noah apoi intrăm în club și opresc muzica și le spun invitaților ce se întâmplă. Apoi stingem lumina. Deodată se aude cum se deschide ușa și se aud o pereche de tocuri.
- Mai este mult?o aud pe Keila spunând.
- Am ajuns iubita.spune Matt și îi dă eșarfa de pe ochi. Luminile se aprind și toată lumea strigă „Surpriză! La mulți ani!!” Keila rămâne surprinsă și eu  ,Noah și Matt mergem și o îmbrățișăm și îi urăm  la mulți ani. Apoi îi dăm cadourile și după începe zbenguiala pe muzica ritmică ce se aude în boxe.
La mijlocul petreceri eu și Noah dansam dar Noah se scuză și merge la baie. Merg și eu la bar și mă așez pe un scaun și cer o apă barmanilui. După ce mi-o oferă.
Îl aștept pe Noah de aproape o jumătate de oră dar el nu mai apare. Decid să-i scriu un mesaj.
Eu:„ Unde ești?”
Noah: Vino la adresa********** dacă vrei ca iubitul tău să nu pățească ceva. Vino singură. Noi pe tine te vrem. Fără arme sau iubițelul tău o pățește.
Am rămas mută. Nu pot să cred că se întâmplă asta iar. Daca îl pierd și pe el. Nu pot să-l pierd. Doar el mă poate face să zâmbesc. El e sursa mea de fericire. Și eu îl voi salva.

Lăsând trecutul în urmăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum