Capitolul 28

241 15 2
                                    

Mă urc într-un taxi și dau șoferul adresa primită. Mă duce și mă lasă fix în fața unui depozit vechi care parcă va cădea din clipă în clipă. Mă îndrept către o ușă și o deschid. Intru într-o sală mare luminată slab de câteva becuri, iar ceea ce e în  centrul ei îmi atrage atenția. Noah stă într-un genunchi și îl țin doi oameni cu cagule negre pe față și înarmați. Mă îndrept spre ei. Ajung în fața lor iar ei doar mă privesc. La fel face și Noah.
- De ce l-ați adus aici?vocea mea răsună în sală.
- Iubițelul tău va plăti. Acum Noah spune ce ai de spus și să terminăm treaba. Încep să plâng când văd că cei doi oameni îi pun pistoalele la cap lui Noah.
Deodată Noah își scoate mâine de la spate și le întinde spre mine  . Într-una văd că are un inel.
- Iubito .... Nici nu știu cu ce să încep. Te iubesc mult de tot. Vreau ca viața aceasta să o petrec alături de tine.  Vreau să porți numele meu și să mă faci cel mai fericit atunci când vei spune da în fața altarului. Vreau ca să avem copii care să ne bucure la fiecare privire. Vreau ca noi să formăm o familie. Dar toate acestea trebuie să se întâmple daca și tu vrei. De aceea te întreb: Melek, vrei să fi soția mea și mama copiilor mei?spune el și cei doi oameni își dau cagulele de pe față și văd că sunt Mason și Kevin. Sunt extrem de surprinsă.
Nici nu știu ce să mai zic. Noah stă în fața mea și nu e în niciun pericol. Am fost atât de speriată. Înainte să zic ceva îi dau o palmă lui Noah de i se întoarce capul pe o parte. La asta nu se aștepta dar nici eu nu mă așteptam la așa cerere în căsătorie așa că fiecare cu surprinderea lui. Își întoarce privirea din nou spre mine și eu zic.
-  Da! Da, vreau să fiu soția ta. Mama copiilor tăi. Vreau sa te fac fericit. Vreau să mă trezesc în fiecare dimineață și să-ți văd fața. Vreau să fim o familie. Da, Noah.rămâne surprins și afișează un zâmbet apoi îmi pune inelul. Se ridică în picioare și mă sărută în mai multe aplauze.
- Te iubesc!spune el după ce ne desprindem din sărut.
- Și eu te iubesc!spun și apoi mă uit în jur. Keila, Matt , Iulia, Kevin și Mason sunt aici și ne privesc.
- Am filmat toată faza.spune Keila.
- Deci voi l-ați ajutat? întreb eu.
- Da, dar el a avut ideea.spune Mason.
- Știi ce mai speriat.spun eu către Noah și îi dau un pumn ușor în umăr.
- Iartă- mă iubito, dar am vrut o cerere de căsătorie aparte.
- Noi vom fi nașii!spune Iulia.
- Bine bine. Acum hai să plecăm de aici.
- Bine.
După un an.
Am un an de când m-am căsătorit cu Noah. Suntem fericiți. Ne-am mutat înapoi în new York la casa unde ne-am cunoscut, cea cu gradina de trandafiri. Ador casa asta. Noah și-a deschis o afacere cu imobile. Și eu lucrez la firma lui ca secretară. Nu m-a lăsat să lucrez în alt loc. Am făcut și nunta care a fost o nuntă superbă. Sunt în gradina cu trandafiri și îl aștept pe Noah pentru că trebuie să-i spun ceva important. Iata-l că vine. Îmbrăcat în niște pantaloni albaștri închiși și într-o cămașă albă care îi stă foarte bine.
- Bună Iubito!spune și mă sărută.
- Bună, iubitule. Am ceva să-ți spun. Spun eu și îi iau mâna și io pun pe burta mea.
- Te doare burta?spune el îngrijorat.
- Nu! Mai încearcă.
- Ți-e foame?
- Nu. Iubitule încurând vom fi trei.
- Stai așa! Vrei să spui că ești însărcinată?spune el uimit.
- Da, dar dacă nu ești pregătit....
- Nu iubito. Mereu am vrut un copil cu tine. Azi mai făcut cel mai fericit bărbat din lume.spune și mă ridica în brațe apoi mă sărută. Apoi mă învârtește. Râdem împreună și suntem extrem de fericiți.

Peste 4 ani.

- Mami!! Luis mi-a luat păpușa!spune micuța mea prințesă.
Acum suntem în grădina din spate ,cea plină cu trandafiri. Ne jucăm cu copii noștri. Avem 3 copii, o fetiță de 4 ani, și doi băieți gemeni de 2 ani jumate. Suntem extrem de fericiți iar Noah este un tată foarte bun. Adoră să stea cu copii. Mă ajută în toate cu ei.
- Melissa, înțelege că ei sunt mici și nu știu ce fac. Acum să nu te superi. Vino și ia-ți altă păpușă.
- Bine, mami.
- Tati!spune Leon și eu primesc un sărut pe obraz de la Noah care se află în spatele meu. Vine și el pe bancă lângă mine și îmi oferă un trandafir roșu.
- Bună Iubito!
- Mulțumesc!spun și îl sărut.
- Ce mai faceți voi aici?spune uitându-se la copii.
- Tati ne jucăm. Vi și tu să te joci cu noi??spune Melisa, iar cei trei vin la el. Melisa mai repede, iar băieții mai încet pentru că sunt mici. Noah o ia pe Melisa și și-o așează pe un genunchi iar pe ceilalți doi îi așează pe celălalt genunchi. Îi pupă pe frunte pe toți și le spune:
- Acum o să stau puțin cu mami, dar după o să ne jucăm.
- Bine, tati.spune Melisa și merg toți trei la joacă.
Viața mea e frumoasă și mă bucur că am putut lăsa trecutul în spate.

Lăsând trecutul în urmăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum