Capitolul 18

201 8 4
                                    

Noah pov.

E dimineață. Aseară am adormit-o pe Melek și apoi am mers și eu la culcare. Sunt foarte fericit că mi-a acordat o șansă să o fac fericită.

Merg și fac niște clătite și le ung cu Nutella apoi le pun pe o farfurie și pun peste ele înghețat și 3 căpșuni apoi fac un ceai și pe pun toate pe o tavă. Iau tavă și urc la etaj . Merg în cameră la Melek și văd că ea nu e, dar aud apa la baie cum curge. Las tava pe pat și mă așez să o aștept pe frumoasa mea. După un timp iese gata îmbrăcată, iar când mă vede e uimită ,dar  zâmbește 

- Bună dimineața, rază de soare!zic eu către ea.

- Bună dimineața. Cum de ești aici?zice ea și se așează pe pat lângă mine.

- Păi am venit să-ți aduc micul dejun și să te văd.spun eu și ea zâmbește.

- Mersi,dar nu trebuia să te deranjezi.zice ea și lasă puțin privirea și se uită la micul dejun m

- Ba da, acum hai să mâncăm împreună.zic eu și iau tava și o pun pe masa de cafea din camera ei. O iau și pe ea de mână și  încep să dansez cu ea chiar dacă nu aveam muzică.

- Ce faci?? întreabă ea râzând.

- Dansăm!

- Dar nu avem muzică.

- Muzica inimilor noastre ne este de ajuns.zic  iar ea se conformează și își lasă capul pe pieptul meu. Mâinile ei se îndreaptă după gâtul meu.  Se simte așa de bine. Ne mișcăm ca și cum am avea muzică. E așa de relaxant și de bine. Aș vrea să o țin mereu lipită de mine.  Ea e ceea ce îmi lipsea. Acum că am regăsit-o nu o să-i mai dau drumul niciodată. Momentul nostru este distrus de o ușă și de vocea Keilei care se scuză că ne-a deranjat. Spune și pleacă. Melek îmi dă drumul și eu o las chiar dacă aș fi mai ținut-o în brațe. 

- Hai să mâncăm!zice ea și ne îndreptăm spre canapea și începem să mâncăm.

După ce am terminat de mâncat eu am mers cu vasele la bucătărie, iar ea a rămas să se îmbrace. Azi o să fie o zi plină.
Am spălat vasele și m-am pus pe canapea. O văd cum coboară scările îmbrăcată într-o pereche de blugi negri și un tricou alb și un gerseu negru peste. Părul blond îi coboară în valuri pe spate.
- Deci stai aici și așteata-mă. Merg și eu să mă îmbrac.
După ce m-am îmbrăcat într-o pereche de pantaloni negri și un tricou alb, că na am zis să mă asortez cu Melek, am coborât jos. Ea era așezată în locul unde am lăsat-o.
- Vino.zic eu și ea își îndreaptă privirea spre mine.
- Unde mergem?
- E o surpriză.zic și zâmbesc. Zâmbește și ea.
- Bine domnule misterios.
- Hai să mergem.zic și ea se ridică de pe canapea, iar eu o iau de mână. Se uită puțin la mâinile noastre apoi vrea să-și retragă mâna dar eu nu o las. Renunță dacă vede că nu-și poate retrage mâna. Ieșim din casă și ne îndreptăm spre mașina mea. Îi deschid ușa și aștept să intre. După ce a intrat o închid și trec prin fața mașinii și urc la volan. Înainte să pornesc îi zic lui Melek:
- Uite puneți asta la ochi.zic și îi întind o eșarfă neagră cu alb.
- Chiar trebuie??zice ea.
- Da. Acum hai să ți-o pun.
- Bine.zice și se întoarce cu spatele spre mine. Iau cu grijă eșarfa și i-o pun la ochi apoi o strâng cu grijă. După ce am terminat am pornit mașina și am început să conduc spre surpriză.

Ajungem după un timp. Opresc mașina.
- Am ajuns? întreabă Melek.
- Da, dar sa nu-ți dai eșarfa jos.
- Bine.
- Așteaptă puțin.zic și ies din mașină și mă îndrept spre ușa ei. Deschid ușa și o apuc de mână. O conduc cu grijă până în apropierea surprizei și îi dau eșarfa jos de pe ochii. 

- E minunat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- E minunat.zice ea. Nu am mai fost demult la un parc de distracții. Mersi.spune ea și mă îmbrățișează. Sunt surprins, dar îmi revin din șoc repede și îmi înfășor brațele pe lângă trupul ei. Se simte așa bine. Ne retragem amândoi după câteva minute. Ne privim și apoi Melek mă ia de mână și fugim amândoi spre poarta parcului că doi copii mici. Faptul că m-a luat de mână m-a șocat, dar se simte atât de bine.
O voi ajuta să treacă peste durerea aceasta și o voi face fericită.
Intrăm în parc și ne îndreptăm spre o tarabă cu vată pe băț.
- Vrei o vată?o întreb eu pe Melek.
- Da.
- Ce culoare??
- Albastră.
- Bine.zic eu și mergem să luăm 2. O bătrânică drăguță ne întâmpină.
- Ce să fie dragilor?ne întreabă bunicuța.
- Am vrea 2 bucăți de vată pe băț. Una albastră și una roz.
- Bine scumpilor.zice și repede le face.  Ni le dă și eu îi plătesc. Pe cea albastră i-o dau la Melek. Și cea roz o iau eu.
- Mersi.zice Melek și începe să mănânce.
- Îți place aici?o întreb eu.
- Da. Chiar mai surprins.  Nu am mai fost la un parc de distracții de multă vreme.  Și chiar era pe lista de obiective pe care să le vizitez într-o zi.zice ea.
- Mă bucur că-ți place.
După ce terminăm am plecat să ne dăm pe rollor couster , pe roata cea mare , pe un carusel și i-am câștigat un ursuleț mai mare. E deja seară și noi ne-am decis să mergem acasă. Am ajuns și am văzut-o pe Keila dormind pe canapea peste Matt.
- Se pare că ăștia doi sunt împreună.zice Melek in șoaptă.
- Da. Sper că nu te deranjează.zic eu tot în șoaptă.
- Nu dar dacă Matt o face să sufere pe surioara mea in tai bucățele și îl arunc în ocean Pacific.
- Bine, micuța mea războinică.zic eu și ea face botic ca un copilaș micuț când e supărat că nu-i dai ciocolată. Eu doar râd, dar nu așa tare ca să nu mă audă copii care dorm pe canapea. Melek pleacă într-o cameră și se întoarce cu o pătură. O așează peste cei doi și îmi face semn să mergem la bucătărie. Eu o urmez și văd pe masă 2 cutii de pizza.
- Se pare că cei doi au comandat pizza.zice Melek.
- Da. Uite a mai rămas ceva. Hai să mâncăm.zic eu și ne apucăm pe mâncat.
Am mâncat și fiecare am mers spre camerele noastre. Mi-am făcut un duș și m-am schimbat în pijamale și m-am pus în pat. După o jumătate de oră ușa se deschide puțin. Nu dormeam.
- Psss. Noah,dormi?o aud pe Melek.
- Nu dormn. Hai intră.zic eu râzând.
- A ok.zice si intră și vine spre pat și se așează.
- Tu de ce nu dormi?o întreb eu.
- Nu putem așa că am zis să vin până la tine. Mersi că mai dus azi în parcul de distracții. A fost super distractiv. Mersi că mai înveselit. Mersi că ești aici.spune și mă îmbrățișează.
- Mereu voi fi aici.spun eu în îmbrățișare.  I-am spus că o voi face fericită  și asta voi face. O voi ajuta să treacă peste toate încercările și voi fi alături de ea mereu.
Stăm așa câteva minute apoi ne decidem să ne uităm la un film. Am ales un film de groază. Melek a adormit pe umărul meu și eu am oprit filmul apoi am strâns-o în brațe și am adormit intrând în lumea viselor unde ea este prezentă și acolo.

Lăsând trecutul în urmăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum