Sunt întrerupt din munca mea de telefonul care suna încontinuu. Mă uit la ecran și văd că pe el apare numele de Kevin. Îi accept apelul.
Convorbire telefonică
- Bună frate, ce mai faci? mă salută și mă întreabă el.
- Bine cu niște chestii de la mafie,tu?răspund eu.
- Păi uite bine. Mă gândeam să vi la mine diseară.îmi propune el.
- Bine. La ce oră?
- La ora 20:00. Și adu-o și pe Melek. Iulia e nerăbdătoare să o cunoască.
- OK. La 20:00 sunt la tine. Pa.
- Pa.spune și închide apelul.
Mă uit la ceas și văd că e ora 14:58. Wow chiar am stat mult aici. Ies din birou și simt miros de supă. Merg jos la bucătărie și o văd pe Melek pregătind supă. E întoarsă cu spatele la mine. Mă decid să o speri. Mă apropii tiptil și pun mâna pe umărul ei drept. Cu o viteză uimitoare se întoarce și mă privește.
- Pune-te la masă, ca să mănânci că sigur ți-e foame după atâta muncă.zice ea și eu o ascult ca un copilaș cuminte. Mă așez la masă și aștept să-mi pună de mâncare. Oare cum de nu s-a speriat? Întrebarea asta mă macină rău,dar tot mai rău mă macină celelalte. De unde știe să tragă cu arma,să se lupte și să se descurce în misiuni? E foarte misterioasă. O văd cum îmi așează în față o farfurie cu supă și un pahar de suc.
- Mersi!zic eu neștiind ce să spun.
- N-ai pentru ce.răspunde ea și o văd cum se pune și ea la masă cu o farfurie de supă.
După ce am terminat de mâncat supa care a fost magnifică și care mi-a plăcut foarte mult, Melek a început să spele vasele.
- Stai să te ajut.zic eu că băiat cuminte ce sunt.
- Nu e nevoie mă descurc.zice ea,dar ei tot nu mă las.
- Ba da e nevoie. Acum ce trebuie să fac.
- Pune farfuriile și tacâmurile la locul lor.
- Bine.
După ce ne-am terminat treaba am mers în sufragerie și ne-am așezat pe canapea ca să vorbim.
- Melek diseară vom merge la un prieten.zic eu.
- Eu nu vin. zice ea.
- Nu a fost o întrebare ci un ordin .zic eu și o văd cum își dă ochii peste cap. La ora 20:00 să fi gata.zic eu cu un zâmbet învingător.
- Ok.
O văd cum merge în camera ei.
După câteva ore...
Stau pe canapea și o aștept pe Melek.
O aud cum coboară pe scări. E îmbrăcată frumos într-un tricou alb și niște blugi negri,iar în picioare poartă niște adidași tot negrii. În mână ține un hanorac negru. Pot să zic că ne-am asortat. Eu m-am îmbrăcat într-un tricou negru și pantaloni tot negri și în picioare mi-am luat adidași mei preferați negri.
- Vino să mergem.zic eu îndreptându-mă spre ușă.
Melek mă urmează îndeaproape. Ieșim din casă și văd mașina mea în fața casei gata pregătită.
Eu mă urc la volan și Melek urcă pe scaunul copilotului.
Pornesc motorul și-l ambalez.
Ieșim din curte și pornim pe șosea spre casa lui Kevin și a lui Mason. Da , Melek se va întâlni cu băiatul pe care la bătut când am angajat-o în mafie. Săracul Mason e și acum cu mâna în ghips și nu cred că știe că Melek face parte din mafie. Am ajuns la marea casă a lui Kevin. Opresc motorul și zic către Melek că am ajuns. Ea se da jos din mașină și apoi mă cobor și eu.
- Să te porți frumos.zic eu către ea.
- Nu ești stăpânul meu ca să-mi spui cum să mă port.îmi spune calmă spre mirarea mea.
- Ai uitat că sora ta poate muri în orice minut?o întreb eu enervat la culme de tupeul ei.
Vine înspre mine și ridică degetul arătător și spune:
- Dacă te atingi de ea îți promit că o să te tai cubulețe și o să te arunc în ocean.îmi zice apăsând fiecare cuvânt apoi îmi întoarce spatele și se îndreaptă spre casă. Ce mă poate enerva fata asta că îmi vine să iau pistolul și să-i trag un glonț fix în frunte,dar nu făc asta pentru că ea mi-a salvat viața în misiunea aia. O urmez și eu și ne îndreptăm spre casă. Ajunge prima la ușă dar nu sună la sonerie ci mă așteaptă pe mine. Trec pe lângă ea și sun la ușă. De îndată în fața noastră apare Mason.
- Tu!zice Melek și Mason la unison.
- Ce cauți aici? Nu mă mai imita.zic amândoi deodată.
- Nu ne inviți în casă?zic eu către Mason.
- Intrați!zice el și se strâmbă către Melek.
- Eu vreau să merg acasă.zice Melek.
- Ba nu mergi nicăieri. Tu vii cu mine,iar tu Mason să știi că Melek lucrează cu noi acum și va trebui să vă acceptați unul pe altul ,nu să vă tot ciondrăniți.zic eu și i apuc pe Melek de mână trăgând-o în casă.
Melek își retrage mâna din mâna mea și o lăsă pe lângă corpul ei slab și frumos.
Mason întinde mâna spre ea și spune:
- Cred că ar trebui să lăsăm trecutul în spate și să ne împrietenim. Ai vrea să facem pace?
Melek privește mâna întinsă spre ea și apoi o apucă și zice:
- Bine facem pace.
- Bun acum că ne-am împrietenit haideți în living unde ne așteaptă Kevin și Iulia.zice Mason și ne conduce spre living.
Pe canapea era Kevin care o ținea pe Iulia în brațe și se sărutau.
- Luați-vă o cameră.zice Melek și cei doi se opresc și se uită la noi rușinați. Eu și Mason izbucnim în râs de remaca lui Melek.
- Luați loc!zice Iulia și merge spre Melek și întinde mâna spunând:
- Eu sunt Iulia. Încântă de cunoștință.zice și Melek îi strânge mâna ușor zicând:
- Melek. Încântă de asemenea.
- Luați loc.vorbește și Kevin prima dată în seara aceasta.
Ne-am așezat pe canapea eu stând lângă Melek și Melek lângă Iulia,iar Kevin și Mason stând pe fotoliile de piele de lângă canapea. Am început să vorbim despre diferite lucruri.
- Și Melek tu câți ani ai?întreabă Iulia.
- 22 de ani. Tu?
- Eu am 21.
- Mulți înainte.
- Mersi la fel.
- Ce ați zice dacă ne-am uita la un film.propune Mason.
- Bine. Ce film?zice Kevin.
- De groază desigur.îi răspunde Mason înapoi privind când spre Melek când spre Iulia.
Cred că vrea să le sperie.
Filmul a început de un timp și Iulia se sperie la fiecare scena de groază. Melek doar privește ecranul fără nicio expresie pe chip. Deci fata asta chiar nu se teme de nimic. Filmul s-a terminat și noi am comandat pizza că ne era foame. După ce am mâncat am mers în living și ne-am așezat în cerc pe covor că să jucăm adevăr sau provocare. Mason a adus o sticlă goală de vin și a început să ne zică regulile.
- Știți fiecare cum se joacă. Cine nu vrea să facă provocările bea 5 shoturi de tequila.zice Mason.
-Bine.zicem toți și Mason începe să învârtă sticla. Sticla ajunge la Iulia. Pe chipul lui Mason apare un rânjet.
-Ce alegi? o întreabă Mason.
-Adevăr.zice Iulia.
- E adevărat că te-ai culcat cu Kevin?zice Mason și obraji Iuliei capătă o nuanță roșiatică.
-Hai frate.zice Kevin.
-E adevărat.zice Iulia.
-Știam eu. Poate încurând voi fi unchii.zice Mason.
Încă câteva învârtituri de sticlă și până acum nu a căzut pe Melek. Sticla e la Iulia. Ea învârte sticla și de data aceasta cade pe Melek.
-Ce alegi Melek?întreabă Iulia.
-Provocare.zice Melek așteptând să audă ce provocare stupidă îi va da Iulia. Pe chipul Iuliei se așterne un rânjet și spune:
- Te provoc să îl săruți pe Noah.zice Iulia dintr-o suflare.
CE? Nu cred că o va face. Sau poate că da. Mie îmi convine. Adică ce băiat s-ar supăra dacă ar trebui să-l sărute o fată frumoasă. Toți așteptăm răspunsul lui Melek.
-Nu. zice ea calm și indiferentă ca de obicei.
-Atunci va trebui să bei 3 shoturi.zice Mason.
-Ok.zice ea.
Mason aduce sticla cu tequila și un pahar mic. Toarnă prima dată până se umple paharul și îi îmânează lui Melek. Aceasta îl ia și se uită puțin la el apoi îl duce la nas și îl motoare. Nici măcar nu s-a strâmbat din cauza mirosului. Deodată dă paharul peste cap și îl bea. Nicio expresie. Deobicei fetelor nu le place alcoolul și când îl beau se strâmbă sau se vaită că le arde gâtul dar Melek nu a zis nimic.
Îi dă paharul lui Mason și spune să îi mai pună. Îi dă și al doilea pahar și și de data aceasta ea îl dă peste cap. Așa continuă cu încă două. Mai are unul ,dar o sa se îmbete prea tare așa că mai bine îi opresc acum. Mason a turnat deja lichidul în pahar.
- Mason, ajunge o să se îmbete prea tare. Gata Melek.zic eu ferm.
- Nu ești șeful meu. Ți-am mai zis asta.zice ea înspre mine apoi ia paharul din mâna lui Mason și îl dă peste cap. O să fie muci.
- Melek ți-am spus că nu ai voie.mârâi eu printre dinți.
- Și eu ți-am spus că nu ești șeful meu.
- Ba da sunt șeful tău.
- Nu suntem în misiuni ca să te ascult.îmi replică ea cu o ușoară nervozitate.
- O să te îmbeți și tot pe capul meu o să stai.zic eu.
- Eu nu mă înbăt.zice ea simplu.
Nu o cred. Nu are cum să nu se îmbete.
- Nu te cred. Ești o mincinoasă și o târfă.zic eu și apoi îmi dau seama ce am scos pe gură.
- Dacă sunt o mincinoasa și târfă atunci am plecat.spune ea și se ridică. Cu toate insistențele prietenilor mei ea nu a vrut să rămână. O conduc până la ușă toți și apoi se însă numai Kevin și Iulia.
- De ce ai zis aia?zice nervos Kevin spre mine.
-Nu știu. Unde e Mason?
- A plecat cu ea.
- De ce l-ați lăsat să meargă singur cu ea?întreb eu nervos.
- Pentru că tu ești cel mai mare prost bărbat din câți am văzut.zice Kevin nervos.
CITEȘTI
Lăsând trecutul în urmă
AcciónTrecutul o urmărește pe Melek.După ce Keila sora ei mai mică face o greșeală pe care trebuie să o repare Melek,ea ajunge într-o lume din care a evadat cu câțiva ani în urmă.Întalnindu-l pe Noah va reuși ea să-și mențină starea de gheață pe care și...