Capitolul 13

228 10 0
                                    

Melek pov.

Am ajuns pe aeroportul din Londra. Tot drumul am dormit foarte liniștită. Nu am avut coșmaruri. Acum suntem într-o mașină și ne îndreptăm spre casa lui Aaron. De-abea aștept să o văd pe Keila. Ajungem în fața unei vile mari, gri. Arată frumos. Ne coborâm din mașină și înaintăm spre ușă. Aaron deschide ușa și mă lasă pe mine să intru. Intru și Aaron mă îndeamnă să mă duc în sufragerie. Mă ia de mână și mă duce el dându-și seama că eu nu cunosc casa. Acolo pe canapea stătea Keila. Draga mea surioară. Mă vede și vine spre mine. Aaron îmi dă drumul la mână și eu mă îndrept spre ea. Ne îmbrățișăm strâns timp de câteva minute. Apoi ne așezăm pe canapea și eu încep să vorbesc:
- Mi-a fost dor de voi.
- Și nouă de tine.zice Aaron.
- Cum de ai venit după mine?
- Păi după ce m-am întâlnit cu tine în mall și după ce am luat-o pe Keila la mine, i-am cerut să îmi explice situația și după ce am aflat ce ai făcut am început să te caut. Am dat de tine și de locul unde erai. Apoi te-am urmărit vreo zi și după aia nu te-am mai văzut așa că am venit după tine.
- Mersi din nou.
- Cu mare drag.
- Acum hai la culcare.zic eu și ne ridicăm de pe canapea.
Mergem și Aaron îmi arată camera mea care e lângă a lui. Îmi arătă și casa care e chiar mare. Am intrat în camera mea. Aaron a plecat.
Am rămas singură. Camera e spațioasă. Pereții au o culoare albă,iar mobila neagră se integrează perfect în peisaj. Are un geam mare cu vedere spre turnul Bing Bang. Patul mare tronează în mijlocul camerei. Pe de o parte și pe de alta stau câte o noptieră. Dulapul e și el mare cu oglinzi. Mai am și un birou și o bibliotecă cu o mulțime de cărți. Candelabrul este foarte frumos. Are ca și niște cristale albastru închis.  Spre geam e o mică canapea de pe care voi putea admira peisajul orașului. Merg spre pat și mă așez ușor. E foarte moale. Așternuturile sunt de o culoare de albastru foarte închis. Decid să merg la baie și să fac o baie. Baia e și la fel de frumoasă ca și restul camerei. Aranjată cu bun gust și foarte spațioasă în ea predomină culoarea de albastru închis  și crem.
Pornesc apa caldă și după ce scap de hainele mele intru și încep să mă relaxez.
După ce am terminat am ieșit și mi-am luat un halat. Nu am haine! Nu am pijama! Decid să merg până la sora  mea și să-i cer ceva. Dar nu cred că o să îmi vină. Sunt mai mare ca și ea. Sigur nu o să-mi vină. Ies pe hol și dau nas în nas cu Aaron. 
- Unde mergi?mă întreabă el holbându-se la mine.
- Nu te mai holba la mine. Și am ieșit ca să merg la Keila să îmi de-a ceva în ce să dorm.zic eu simplu.
- Știi că hainele ei nu o să-ți fie bune. Hai să-ți dau de la mine.zice și mă trage de mână în camera lui.
Camera lui e la fel de spatioasa. Pereții sunt albi și mobila este maro. Geamul de unde se văd luminile orașului este ascuns după niște draperii lungi roșii. Pot observa un birou unde sigur lucrează. Se îndreaptă spre dulapul mare și scoate de acolo o pereche de pantaloni și un tricou.
- Poftim. Pantaloni poate o să-ți fie mai mare dar cred că tricoul nu o să-ți fie așa mare. Tricoul a intrat la apă într-o zi și posibil să-ți fie bun.spune el și eu hainele care mi le-a întins.
- Mersi. Noapte bună.zic și mă întorc în camera mea.
Merg spre baie și mă schimb. Mă întorc în cameră și mă pun în pat. Cred că până acum Noah și-a dat seama că am plecat. Cred că a scos flăcări pe nas când a văzut că nu sunt. La gândul acesta îmi vine să râd. Într-un sfârșit adorm și merg în lumea viselor.

Mă trezesc și mă uit la ceas. E ora 12:45. Nu pot să cred că am dormit atât. Mă dau jos din pat și merg la baie. Îmi fac rutina și un duș și mă îmbrac cu hainele de ieri că nu am altele. Azi prevăd o sesiune de shopping. Merg în cameră și decid să cobor la bucătărie. Îl văd pe Aaron că pregătește clătite,dar nu poartă tricou. Are un corp musculos. Orice fată care l-ar vedea acum ar sări pe el,în afară de mine, desigur.
- Hei! În casa asta mai sunt și minore.zic eu referindu-mă la Keila.
- Minorele astea dorm până după ora 14:30.zice el îndreptându-și privirea spre mine.
- Și dacă se trezesc?? Pune ceva pe tine.zic eu și îi arunc un tricou lăsat pe canapeaua din living.
- Zi, îți  place ce vezi??zice el dând din sprâncene ca o divă.
Îmi vine să râd de el.
- Poate!zic și amândoi începem să râdem.
- Acum hai la masa apoi mergem la shopping și după vreau să-ți arăt mafia.zice și eu mă pun la masă.
- Bine. Poftă bună.zic după ce pune clătitele pe masă.
- Mersi la fel.spune și începem să mâncăm.
Vine și Keila și ni se alătură.
După ce terminăm de mâncat și spălat farfuriile mergem la mall.

După nu știu câte ore de umblat prin magazine am plecat spre casa ca să o lăsăm pe Keila și cumpărăturile și apoi am mers la mafia lui Aaron și apoi am venit înapoi acasă. Stau în pat gandindu-mă la ziua de azi. A fost o zi plină. Am râs mult azi. Un râs adevărat. Și chiar zâmbesc. Am o stare foarte bună.   Mâine trebuie să-mi aranjez toate cumpărăturile de azi. Mi-am luat o mulțime de haine și diferite chestii și chiar un nou telefon. A fost o zi frumoasă.
Cu multe gânduri reușesc să adorm.

Lăsând trecutul în urmăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum