Jaro 2012:
Nacházela jsem se na plošině, která plula vodou, ale každou chvílí se měla dostat do vzduchu a to mě svým způsobem dosti znervózňovalo a ponižovalo. Moje sebevědomí ohledně práce u SHIELDu bylo najednou pryč, jelikož jsem vůbec netušila, jak a kam se mám dostavit, ani co tady budu dělat. Moje nevědomost mě užírala a jak jsem už zmínila i ponižovala.
Po několika měsících jsem zase musela vidět Kapitána Rogerse, agentky Hillovou, Lewisovou, Stark a Romanoffovou. Věděla jsem, že k tomu zvláštnímu střetu zvláštních lidí, které Fury nazýval 'superhrdiny', jednou dojde, ale nečekala jsem, že to bude tak brzy po nalezení Kapitána Ameriky, sestrojení Iron-mana, objevení Thora a Asgardu, Hawkeyovo přestoupení na jinou stranu a vnitřním krvácení agentky Lewisové.
Všechno se mi hroutilo. Veškeré moje domněnky, předtuchy a vydiny poklidného života v roli doktorky se mi zhroutily jako domeček z karet v ten moment, kdy mi Fury pár dní zpátky oznámil: ,,Projekt Avengers je oficiálně zahájen."
Myslím, že se mi tím snažil pomstit za tu složku o Avengers Initiative. Ne, určitě se mi tím chtěl pomstít! Já přeci nejsem vhodná volba pro práci v terénu!
Je to jako zlý sen, návrat do minulosti. Lidé v uniformách běhali všude kolem a do sluchátek v uších jim byly vykřikovány rozkazy od lidí ve vyšším postavení. Každou chvílí přistávaly na plošinu letouny s velkými znaky orla na zadní části trupu.
Mísily se ve mně pocity smutku a štěstí. V koutu duše jsem chtěla strašlivě moc nasednout do jednoho z letadel a odletět co nejdále od dnešního uspěchaného světa. Byla bych tak vysoko, že by se pro mě čas zastavil a-
,,Doktorko Wilson?" ozvalo se za mnou a to mě vytrhlo ze snu. ,,A-ano?" otočila jsem se a ihned uviděla známou tvář vědeckých časopisů, doktora Bruce Bannera.
,,Nečekal jsem, že tady potkám...tak citlivou a vzdělanou ženu s tolika ambicemi," řekl se svým typickým náznakem úsměvu, kdy to vůbec nemyslel jako urážku, ale jako konstatování faktů.
,,Eh...doktore Bannere, to víte, když jsme se viděli naposledy byla jsem na tom opravdu špatně, a pak když se objevil Fury s nabídkou místa doktorky, nemohla jsem odmítnout," osvětlila jsem situaci a též se pousmála.
,,Jsem rád, že je tady alespoň někdo rozumný. Podle mého, mě sem Fury přidal celkem bezmyšlenkovitě," uchechtl se. Chtěla jsem ještě něco dodat, ale to už se u nás objevila agentka Romanoffová společně s Kapitánem Rogersem.
,,Nechci rušit, ale raději byste se měli přesunout dovnitř. Bude tady trochu nízký tlak."
,,Tak já abych už raději šla. Ještě se uvidíme doktore, Kapitáne," přikývla jsem oběma na pozdrav a rychlým krokem se přemístila dovnitř základny.Tohle budou ještě dlouhé dny. Pomyslela jsem si, když jsem se ocitla na liduprázdné a slepé chodbě a nevěděla kam dál.
ČTEŠ
Slush- |Avengers|
FanfictionMěla neuvěřitelný život, bezproblémové dětství, jasné cíle, chladnou brilantní mysl a dobré vášnivé srdce. Její kudrnaté vlasy černé jako uhlí pomáhaly vyniknout specifickým bledým modrým očím, za kterými se však i přes veškerou její snahu skrývala...