18. Letoun F-14

1.4K 92 3
                                    

,,Tohle není dobrý! Tohle vůbec není dobrý!" mumlala jsem si a vyčkávala v operančním sále dokud nepřivezou pacienta, kterým měl být Fury. Nutno podotknout, postřelený Fury. Byli jsme s ním a Hillovou dohodnutí na našem plánu o podání jisté látky, která jeho dech a tep zpomalí na jeden úder srdce za minutu, ale stále jsem zodpovědný lékař, který nic takového nesmí udělat svému pacientovi! Tohle se nemělo stát! Přísahám, že ten kdo to udělal se stane synem smrti jen díky mně!

Sestry přivezli Furyho a já se pustila do práce. Nejprve jsme ho uspali a pak jsem mu podala vnitrožilně onu látku. Dokud nezačala působit, tak jsem vytáhla z jeho hrudníku několik střelných nábojů, které byly velmi typické svým zakulacením a rýhami, které neměli. Sovětské střely. Bez rýh. Proletělo mi hlavou.

Přístroje kolem, které měřili životní funkce ředitele SHIELDu se hlasitě rozpípali a všichni kolem mě se začali panicky motat kolem těla, dokud jsem tiše nepronesla: ,,Ztratili jsme ho."
————
Souřadnice, kde nás najdeš:
40 44' 41'' s.š.
70 4' 53' z.d.
Uvidíme se. M.H. & K.L.
————

Otevřela jsem hlavní dveře a vklouzla do našeho domu. Odhodila jsem kabelku a skopla si tenisky se sešlapanými patamy, které jsem používala, jen když jsem se ráno vydávala na nákupy, z nohou. Dneska byl moc hezký den. Byl pátek a já měla volno. Kdyby mi v hlavě pořád neležel SHIELD a Fury s Hillovou a Lewisovou, určitě bych si dnešek užívala ještě víc a můj úsměv by byl i o něco opravdovější, ale i takhle jsem byla ráda za 24 hodin volna.

,,Same, nesu čerstvé pečivo a džus!" křikla jsem do útrob domu.
,,Juliet, pojď do kuchyně," dostalo se mi odpovědi nazpět. Nespokojeně jsem svraštila obočí a rychle prošla předsíní a chodbou do kuchyně, kde kolem jídelního stolu sedělo o dvě osoby více než by mělo.

,,Co se to sakra děje?" zamumlala jsem a odložila nákupní tašku i s jejím obsahem na linku.
,,SHIELD už není bezpečný," dostalo se mi odpovědi od blonďatého vojáka.
,,Všichni naši známí se nás pokoušejí zabít," řekla zrzka, takovým způsobem, že mi po celém těle naskočila husí kůže.

,,Všichni ne," ujistil ji Sam. V jeho hlase jsem slyšela tu jistotu a odhodlání, které používal, když jsme byli ve službě a ujišťoval tím svůj tým vždy těsně před tím než vyskákali z letadla.

,,Infiltrace?" zeptala jsem se opatrně. Oba agenti přikývli.
,,Hydrou?" zašeptala jsem. Nemusela jsem dostávat odpověď, neboť strach a znepokojení v jejich očí mi bylo jasným náznakem pozitivní odpovědi.
,,Co máme v plánu?" zeptala jsem se opět, ale spíše to vyznělo jako oznámení.

,,Omlouvám se, ale nemyslíme si, že bychom Vás do toho měli zatahovat, doktorko," řekla Natasha a jasně naznačovala, že jako MUDr. jsem jim dost k ničemu. V obličeji mi jistě bylo vidět opovržení, jelikož Steve hned rychle dodal větu:
,,Nechceme aby se Vám něco stalo."

Pohledem jsem hodila po Samovi, který byl evidentně na jejich straně a odmítal mě vystavovat nebezpečí, a tak jsem se toho musela ujmout sama.
Přešla jsem do obývacího pokoje a z jedné zásuvky poblíž komody u televize jsem vytáhla svou vojenskou složku a několik fotografií.

Odnesla jsem je zpět do kuchyně a pohodila je před zrzku a blonďáka.
,,Nejste jediný, kdo byl v armádě," prohodila jsem směrem ke Kapitánovi Rogersovi a nekompromisně se podívala na agentku. To ona byla první, která si pročetla mou složku, a pak ji s údivem v očích předala Stevovi.

,,Nadporučík Steaparty, letecký oddíl," přečetl nahlas a zmateně si zkousl spodní ret.

,,To je dlouhý příběh a pokud vím, tak nemáme času nazbyt takže, co kdybyste se mi svěřili se svým plánem, abychom mohli zítra touhle dobou už v klidu snídat cereálie a nemyslet na to, že se nacistická organizace právě snaží uneškodnit to na čem jsme už od konce druhé světové pracovali?" založila jsem si ruce na prsou a doufala, že mi to projde. Steve pohlédl na Natashu a letmo pohledem uhnul na Sama, a pak s výdechem pronesl jejich plán.

,,Musíme dostat křídla Falcona, zjistit co má Hydra v plánu, zastavit ji a zneškodnit SHIELD."
,,Má to háček," dodala však ještě zrzka.

,,Winter Soldier," zamumlala jsem.
,,Ano," odvětila agentka znepokojeně a lokty si opřela o dřevěnou desku stolu.
V hlavě mi problesknul nápad.

,,To nebude problém," usmála jsem se a odběhla do garáže, kde stál můj milášek. Agentka, voják a brácha mě pochopitelně hned následovalili.
,,Letoun F-14," vydechla Romanoffová.
,,Není sice to nejnovější, ale ve vzduchu se to ještě udrží," prohodila jsem.

,,Co to umí?" zeptal se Kapitán a hodil po mně zvídavý pohled.
,,Gurmman F-14 Tomcat je nadzvukový, dvoumotorový a dvoumístný vojenský letoun s měnitelnou geometrií křídla. Vyrobeno bylo pouze asi 712 kusů.
Vyvinut byl v rámci programu VFX pro americké námořnictvo, poté co byl zrušen projekt F-111B.
F-14 byl první z novějších amerických stíhacích letounů (tzv. teen-series), které byly navrženy s ohledem na zkušenosti ze vzdušných soubojů s MiGy během války ve Vietnamu. První a poslední se kterým jsem letěla," osvětlila jsem a mezitím, co jsem vyprávěla, jsem si z jedné kartonové krabice vytáhla pár zbraní. Steve se po mně nevěřícně otočil a na chvíli odlepil pohled od letounu.

,,Same, v té krabici po tvojí levé ruce by měl být revolver," ukázala jsem na levo od Sama. Ten jen s kývnutím hlavy vytáhl z oné krabice střelnou zbraň a několik nábojů.

,,F-14 může vystřelit několik druhů raket, ale momentálně tam mám v zásobě pouze dvě AIM-7 a tři AIM-54. Do kokpitu se vejdou jen dva piloti, takže bych si myslela, že já naložím agentku a Sam se s Kapitánem sveze v autě."

,,Já nechci jet v autě, když konečně po dvou letech zase vytáhneš čtrnáctku do vzduchu! Co takhle úložný prostor," bránil se Sam.

,,Nemá úložní prostor. Byl sestrojen jako průzkumní letoun či pouze do doplnění přesily. Navíc nemám plnou nádrž, takže nevím jak dlouho vydrží ve vzduchu," řekla jsem a podívala se po tom krasavci, jehož křídla se dala sklopit o neuvěřitelných 75 stupňů a tři displeje pro sledování letu, navigaci a taktická data, včetně ovládacích prvků letu a výzbroje byla prostě tak úchvatná, že se mi v očích zaleskly slzy.

,,Důstojník v zadní části má ovládací prvky a displeje pro řízení palby prostřednictvím systému AWG-9. Má také určité přístroje, poskytující základní informace o letu, ale nemůže přebrat kontrolu nad letadlem," prohodila jsem směrem k zrzavé rusce.
Ta jen přikývla.

,,Tak se snad pojďme připravit. Wilsone hlavně neříkej, že chceš jít zachraňovat svět v obyčejných teplákách a tričku od pyžama," zavelela Natasha a my neměli na výběr a museli ji poslechnout, protože musíte přiznat, že nikdo, kdo se chce dožít svých dalších narozenin, by neměl odporovat ruské agentce, která dnes nemá úplně přívětivou náladu.

Slush- |Avengers|Kde žijí příběhy. Začni objevovat