"Bosarim lan seni! Ne demek salatanin icine sogan girecek? Aksam misafirlerimiz geldiginde de yuzlerine hohlariz artik. Tepemin tasini attirma benim!" Elimdeki bıçağı one dogru uzatmis karsimdaki insan benzeri yaratiga salliyordum.
Siritarak bana dogru dondugunde tepemin tasi bir ayri atti tabi. Kollarini onunde baglayarak kicini tezgaha yasladi ve dudaklarini islattiktan sonra konustu. Yuzunde hala ayni pic gulumsemesi vardi.
"Boşasana sıkıyorsa." Kendinden emin sesi bıçağı otuz iki yerine saplama istegi uyandirirken kendime engel olup bicagi sertce onunde durdugum masaya carptim.
"Nasil evlendim lan ben senle? Nasil senin gibi bir musmula surata kandim? Anam dedi babam dedi komsunun oglu Yasin bile dedi 'yapma Selin kiyma kendine' diye. Ama ben ne yaptim-" Elini yavasca kaldirarak beni durdurdu.
"Pismansin degil mi?" Hizla basimi salladim.
"Evet evet pismanim!" Elimi gogsume koydum. "Hem de deliler gibi." Basini iki yana salladi.
"Parama da deliler gibi asik olman gibi mi?" Sinirle bicagi yeniden elime aldim.
"Ne diyon lan sen?" Kollarini bosa salip one dogru yurudu ve uzerinden atlamamak icin zor durdugum masanin karsi tarafina dayandi.
"Diyorum ki-" Aramizda masa olmasa coktan bogazina yapismistim. "Keske param icin benimle mutluymus numarasi yapacagina o komsu oglu Yasinle surtmeye devam etseymissin. En azindan ikimizin de boyle bok gibi hayati olmazdi canim. Bosanacak misin, benden mi?" Tavana bakip kucuk bir kahkaha atti ve yeniden gozlerimin icine bakti.
"Zirnik alamazsin, ne benden ne de dedemden." Belindeki onlugu yine gozlerime bakarak cikarip masanin ustune firlattiginda basimi iki yana salladim ve gulumsemeye calistim.
"Haklisin, zirnik alamam. Ama unutma, eger bosanirsak sen de bes parasiz kalirsin." Basimi sola dogru yatirdim. "Fahri dedeyi cok seviyorum ben ya." Tek kasini kaldirip siritti.
"Haklisin karicigim. O yuzden bence biz bu arkadas davetini erteleyip disariya yemege gidelim, ne dersin?" Çocuk gibi ellerimi cirptim.
"Mukemmel bir fikir sevgilim."
***
Tam uc aydir bu hayati yasiyoruz. Sırf Fahri dede Selimden destegini cekmesin,biz de yetim gibi ortada kalmayalim diye. Amaaa aramizdaki askin, sevgini, sayginin... kısacası bir birliktelikte olmasi gereken her turlu meziyetin bitmis olmasi ve hala da evli olmamiz demek... baskalarini sevemeyecegimiz anlamina mi gelir? Himmm. Sanmiyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seviyom Ulan!
Romance"Yavas ol, ayi!" Pantolonunun dugmesini acarken klozete dogru ilerledi ve o malum su sesini duydugumda omzunun uzerinden uykulu gozlerini acik tutmaya calisarak bana bakti. Bakti demek az kalir tabi, resmen gozleriyle yedi. "Uzman bir tanidigim var...