Ve deee finalll! Hızlı bir hikayeydi ha? :D Okuyan herkese cok tesekkur ederim. Baska hikayelerde bulusmak dilegiyle... Öpücüklendinizz :* :* :*
Eda burnunu cekerek aglamaya devam ederken gozlerimi devirip Selime baktim.
"Mutlu musun? Ayrildilar iste." Selim umursamazca omzunu silktiginde bu sefer Yasine döndüm. "Ya sen? Sen mutlu musun?" Gülümseyerek basini salladiginda pecete kutusunu kafasina firlattim. Bok yiyesice!
***
Yasinden...
"Hadi gidin artik yaa!" Selimle Selini zar zor kapi disari ettikten sonra gittim Edanin oturdugu kanepeye oturdum."Ozur dilerim."
Yeniden elindeki peceteyi yüzüne bastirdiginda yaklasip kolumu omzuna sarip kolunu sıktım.
"Tamam, yipratma kendini daha fazla." Burnunu bir kez daha çektikten sonra aglamaktan kizarmis ve sismis gozlerini kisarak bana bakti. "Su anda benden nefret ediyorsun degil mi?" Basini salladiginda derin bir nefes aldim ve onu gogsume dogru çektim. "Ikimiz de hatirlamiyoruz bile. Sadece unutup baştan baslasak?"
Yeniden hickirmaya basladiginda derin bir ic cektim. Biraz once ne soyledigimi duydugundan bile supheliyim. Ama pes etmek yok. Birakmaya hic niyetim yok.
"Buradayim, istedigin kadar agla." Sirtini sivazlamaya devam ederken kollarini yavasca belime doladi.
"Ben... sanki hatirliyor gibiyim."
***
Bir ay sonra
Gozlerimi kasli kocamin kollari arasinda acmak isterdim. Ama selimin oyle bir yatisi var ki... Hayir gecen gece ustume cikti, oyle boyle degil. Ezilip kaliyordum ya, nefes alamadim kardes.
Bir deee, gulumseyerek uyanmak isterdim korkunc bir mide bulantisiyla degil.
Lavaboya nasil kostugumu bilemedim. Basimi klozete dayayip ogurmeye basladigimda Selimin sesini duydum.
"Of midemi bulandirdin!" Agzimdaki igrenc tadi almamaya calisarak klozetin basinda yere oturdum. Selimse sifonu cekip klozetin yanina yani karsima oturdu.
"Soğuğu yiyecegiz haberin olsun." Omzumu silktim.
"Midem hala bulaniyor."
"Hamile misin ki?" Tek kasimi kaldirip gayet ciddi bir suratla beni izleyen Selime baktim.
"Yok artik." Dudaklarini buzup bacaklarini kendine cekti ve basini dizlerine dayadi.
"Hic gecikme mecikme yok mu karicigim ya?" Tuvalet kagidini alip kafasina firlattigimda rulo basindan geri zipladi.
Sinirle ayaga kalkip ardimi dondugumdeyse- Bir anda kendimi Selimin kollarinda ve havada buldum.
"O zaman calismalara devam edelim."
Beni yavasca yataga birakip uzerime tirmandiginda gulumsedim.
"Agzimda aci bir tad var." Dirseklerini basimin iki yanandan yataga yaslayip basini ellerine dayadi. Gozlerine bakip gulumsedigimde o da gulumsedi.
"Yine de elimden kurtulamazsin." Yavasca egilip dudaklarini dudaklarima bastirdiginda kollarimi boynuna doladim. Kendini geri cekip alnini alnima dayadi.
"Selin... baba olmayi gerçekten cok istiyorum. Biliyorum seninle cok riskli ama-"
"In uzerimden." Siritarak dudaklarini boynuma dayayip sulu bir öpücük kondurdugunda sırıttım.
"Ben de anne olmak istiyorum."
***
"Sordum sana gecikiyo musun diye, hayir dedin Selin."
"Cunku gecikmemistim Selim."
"Hayir daha erken gelmeliydik işte. Kaç haftalik olmus." Kollarimi onumde bagladim.
"Simdi sen bana hamileyim diye bagiriyor musun?" Biraz seslice konustugumda tum hastane donup bize bakti. Basimi iki yana sallayip cikisa dogru yürümeye basladigimdaysa havalandigimi hissettim.
"Bundan sonra yürüme." Gülümseyerek kollarimi kocacigimin boynuna doladim.
"Yok artik." Siritarak arabamiza dogru yurumeye devam ettiginde basimi boynuna dayadim.
Keşke Fahri Can bir an once dogsa...
SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seviyom Ulan!
Romance"Yavas ol, ayi!" Pantolonunun dugmesini acarken klozete dogru ilerledi ve o malum su sesini duydugumda omzunun uzerinden uykulu gozlerini acik tutmaya calisarak bana bakti. Bakti demek az kalir tabi, resmen gozleriyle yedi. "Uzman bir tanidigim var...