Cantami da alip odadan ciktim.
"Ben çıkıyorum." Yuzume bile bakmadan elektrikli supurgeyi calistirdiginda yutkundum. Hala kizgin. Oflayarak cantami kanepeye firlattim ve kollarimi baglayip onune dikildim. Hala yuzunu kaldirip bakmamisti ve supurme islemine devam ediyordu. Supurgenin ucu ayagima carptiginda yuzumu burusturdum. Supurgeyi kapatip yuzume bakti.
"Acidi mi?" Gozlerimi kistim.
"Acimadiysa bir kere daha mi carpacaksin?" Yuzundeki endiseli ifade silinirken calistirmak icin yeniden supurgeye uzandiginda elini yakaladim.
"Atesim dustu. Bogazim da acimiyor. Yani gayet iyi hissediyorum. Sordugun icin tesekkurler." Elini cekmeye calstiginda daha sıkı tuttum. "Sen nasilsin? Hala oksuruyor musun yada-"
"Kapa ceneni ve nereye gideceksen git artık! " Derin bir nefes alip elini biraktim.
"Gidiyorum." Kapidan cikarken bir daha ardima bakmadim. Neden bu kadar sinirlendigini anlayamiyorum. Ama boyle onu ardimda birakip gitmek de canimi acıtıyor.
***
"Selin surdan sola sap. Selin! Yolu kacirdin abicim!" Edanin ikaziyla kendime gelip geri geri gittim ve agaclarin arasindan sola saptim. Edanin soyledigi yere arabayi parkettigimde arabadan indik ve derin bir nefes aldim. Tamam, sanirim bundan sonrasinda Selimi dusunmemeliyim. Hatta su anda karsidaki iki katli tahtadan evin kapisindan cikip bana dogru kosarak gelen Atinca kollarimi acarak kosmali ve simsiki sarilmaliyim. Evet, ben de tam bunu yaptim. Dudaklarini saclarima bastirdiginda ben de yuzumu boynuma gommus gulumseme calismalarina devam ediyordum.
"Hosgeldin sevgilim." Fisiltisiyla midemdeki agrilar daha da artarken gulumseyerek basimi kaldirdim ve dudaklarina kucuk bir opucuk kondurdum.
"Yolu bulacagiz diye canimiz cikti." Edanin homurdanmasiyla Atinctan ayrilip elini tuttum ve Edaya dogru cekistirdim.
"Iste merak ettigin Atinc." Eda elini cenesine goturdu ve Atinci soyle bir suzdu. Ardindan da gulumseyerek bana dondu.
"Fena degilmis." Atinc kikirdarken ben de diger elimle Atincin koluna yapismistim.
"Tabi ki. Sonucta benim sevgilim." Edayla Atinc tokalastiktan sonra eve dogru ilerledik.
"Yasin arka bahcede. Kahvalti yapmadiniz degil mi?" Basimi salladim.
"Guzel. O zaman siz arka bahceye gecin ben de mutfaktan birsey alip geliyorum." Atinc yanimizdan ayrildiginda Edaya dondum. Eliyle tamam isareti yapti.
"Kesinlikle Selimden bin kat daha insan." Carpik bir sekilde sirittim. Evet kimse Selimden daha ayi olamaz.
Bu sirada arka bahceye ulasmistik. Kostum arkasi donuk kankimin sirtina atladim.
"Kanka biz gelddiiiik!" Yasin basini kaldirip yuzumu gormeye calisti fakat bunun pozisyondan dolayi imkansiz oldugunu anlayip ellerinden destek alip sirtinda sabitledi.
"Hosgeldin kankimmm." Siritarak yanagina sulu bir opucuk kondurdum ve sirtindan indim. Edaya zaten yasadigim herseyi anlattigimdan Yasini de anlatmistim. Yani arkadas oldugumuzu biliyordu. Yalniz hic tanismamislardi. Bunun bir sebebi de Edayla Selimle evlendikten sonra Ozanin sevgilisi olmasi dolayisiyla tanismis olmamadi.
Yasini elinden tutarak Edanin yanina götürdüm.
"Eda bak Yasin de bu." Eda gulumseyerek elini ortaya uzattiginda Yasinin tepkisizliginden ötürü tek kasimi kaldirip Yasine baktim. Yasinse tepkisiz bir ifadeyle Edanin suratina bakmaya devam ediyordu.
Durttugumde bana dondu. Tabi bu sira çoktan Eda elini geri cekmis, homurdanarak kendini yemek masasinin az ilerisindeki puflardan birine atmisti.
"Neden sikmadin kizin elini?" Derin bir nefes aldi.
"Arkadasinla gelecegini bilmiyordum."
"Tek basima mi gelseydim. Tanimadigim iki erkegin yanina?"
"Ben tanimadigin biri miyim?"
"Atinc oyle oldugunu dusunuyor." Basini iki yana salladi. "Hem bunun Edayla ne alakasi var? Demin resmen Selimlik yaptin. Kiskandin mi sen beni?"
"Ne?"
"Eda yakin arkadasim diye? Bak Eda Selimin yakin bir arkadasinin sevgilisi tamam mi? O sekilde tanistik." Yumruk yaptigim elimi yavasca gogsune vurdum. "Yani Yasin kankamla boy olcusemez." Gulumsediginde ben de gulumsedim. Egilip yanagima bir opucuk konduracagi sira Atinc geldim.
"Sucuk sevmeyen var mi?" Dudaklarimi burusturup Yasine baktim.
"Opucugumu daha sonra kesin istiyorum. Simdilik sucuk yiyecegim."
BÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seviyom Ulan!
Romantizm"Yavas ol, ayi!" Pantolonunun dugmesini acarken klozete dogru ilerledi ve o malum su sesini duydugumda omzunun uzerinden uykulu gozlerini acik tutmaya calisarak bana bakti. Bakti demek az kalir tabi, resmen gozleriyle yedi. "Uzman bir tanidigim var...