"Anne, hic ziyaretinize gelemedim. Size de babama da cok ayip oldu. Kus-" Annem ellerini Selimin dizine koydu.
"Asil biz gelmeliydik. Isin basindan askinmistir. Dugun, cenaze, sirket isleri derken vakit geciveriyor iste." Selim gulumseyerek annemin ellerini tuttu.
"Teşekkür ederim annecigim." Selimle goz goze gelinceye kadar gulumsedigimin farkinda bile degildim. Bana baktığında yüzü biraz düşer gibi oldu ama yine de umursamadim. Ben... cogu zaman kendimi durduramiyorum bile. Biranda kendimi onu izlerken ve gulumserken buluveriyorum. Taaa en basindan beri; ilk tanistigimiz gunden.
"Uykumuz geldi degil mi Aylincigim?" Ne ara koltuga mayistigini anlayamadigim Aylin teyzeye baktim.
"Evet evet uyuyalim artik." Sonrasiysa buyuk bir telas tabi. Annemle Aylin teyzeye yataklarini yaptiktan sonra yavasca odama- odamiza cekildik. Ilk once odama girdiginde ellerini beline dayadi ve yataga bakti.
"Neden odanda koltuk falan yok?" Omzumu silktim.
"Sanki senin var?" Basini iki yana sallayarak yataga dogru ilerledi ve sag tarafa uzandi. Bak! Sol tarafta uyuyamadigimi bilmiyor sanki. Sırf inadina- Yoksa unuttu mu? Kesin unuttu ya. Aylar gecti sonucta. Dudaklarimi sarkitip yuzumu iki elimle kapadim. Nasil uyudugumuzu bile hatirlamiyor mu?
"Gelmiyor musun?" Parmaklarimi aralayip ellerimi yuzumden cekmeden ona baktim. Dirsegini yataga, basini da dirsegine dayamis oylece bana bakiyor. Derin bir nefes alip yataga sogru ilerledim ve sol tarafa uzandim. Bir sure tavani izledim bos bos. Uyuyamiyorum sonucta. Ardindan ona dogru dondugumde onun da tavani izledigini gördüm. Ellerimi basimin altina koyup onu izle-
"Barbekü nasildi?" Yuzumu cevirmedim ya da baska yone bakmadim. Sadece ona bakmaya devam ettim. O da bana dogru donup ellerini basinin altina yerlestirdi.
"Erken ayrimam gerekti."
"Yani sevgilinin barbekusunden yiyemedin?" Gozlerini gozlerime diktiginde yavasca basimi salladım. Gulumsedi. "Et pek sevmezsin zaten." Midemde birseylerin harekete gectigini hissettim. "Yatagin bu tarafina gecmek ister misin?" Yeniden basimi salladim. Gulumseyerek dogruldu ve yataktan çıktı. Yatagin diger tarafina geldiginde yavasca kaydim ve ona yer actim. Hemencecik yataga yeniden girdi ve yeniden ellerini basinin altina yerlestirdi. Gozlerini kapadiginda bem de onun gibi uzandim ve onu izlemeye devam ettim.
"Berbattim degil mi?" Tek gozunu yavasca araladi.
"Ne?" Yutkundum.
"Uc ay boyunca berbat bir estim. Hala da öyleyim." Tebessüm ettiginde ne icin gulumsedigini anlayamamistim. "Keske dugunu biraz erteleseydik." Kaslarini catti.
"Neden?"
"Cenazenin uzerinden cok fazla gecmemisti ve biz inat edip apar topar evlendik. Belki de... halan cok karsi cikmisti. Onu dinlemeliydi-"
"Saçmalama!" Yavasca nefesimi biraktim.
"Ozur dilerim." Birkac saniye bana baktiktan sonra yaklasti ve elini boynuna gecirerek basim gogsune bastirdi.
"Dileme. Olanlarin babamin cenazesiyle ya da halamin sacmaliklariyla hicbir alakasi yok. Ben de kötü bir estim tamam mi? Ikimizde birbirimizi dinlemedik, sadece bagirdik. Eger Gulcin olayini daha once anlatsaydin ya da ben birseylerden suphelenip üstüne dusseydim boyle olmazdı. Ikimizde fazla umursamazdik belki. O yüzden ozur dileme. Sen boyle yaptikca..." elimi beline getirip tisortunu sıktım. "... geri dondurulemeyek bir hata islemisiz gibi hissediyorum. Artik hicbir sey eskisi gibi olamaz... Bu canimi daha cok canimi acitiyor. Ben seni birakmak istemiyorum Selin. Yeniden eskisi gibi olamaz miyiz?" Derin bir nefes aldim ve kokusunu icime cekip geri cekildim. Elini uzatip nemli yanaklarimda parmaklarini dolastirdiginda gozlerine baktim.
"Cidden Gülçin yok demi?"
"Hala orada misin sen?" Gulumsedim.
"Ruya gibi geliyor." Siritarak alt dudagini dislediginde burnumu cektim.
Sanirim simdi uyuyabilirim, Selimin kollarinda...
BÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seviyom Ulan!
Romance"Yavas ol, ayi!" Pantolonunun dugmesini acarken klozete dogru ilerledi ve o malum su sesini duydugumda omzunun uzerinden uykulu gozlerini acik tutmaya calisarak bana bakti. Bakti demek az kalir tabi, resmen gozleriyle yedi. "Uzman bir tanidigim var...