Bölüm 13- Koca Kıç

2.4K 124 0
                                    

Utanc verici dakikalari atlattim, asansore bindim derken asansorun kapisi tam kapanmadan acildi ve iceriye siritak Yasinle domusuk Selim girdi.

"Arkandan atli mi kovaliyor? Ne firladin ofisten?" Selime dik dik bakarak asansorde bir adim geri gidip ikisine yer actim. Utanma falan da bir yere kadar yani!

"Isim var." Carpik bir sekilde sirittigini asansorun metalik kapisindaki yansimasindan gördüm.

"Isin yeni mi aklina geldi?" Gozlerimi devirdim ve Yasini dürttüm.

"Yaa kanka demedim mi sana, Atinci aramayi unutturma diye?" Yasin yuzunu burusturarak ardina döndü.

"Kanka-" Acik verme, nolur acik verme..."unutmusum ben onu ya." Sirittim.

"Neyse artik, bir sekilde gönlünü alirim." Asansör kapisi açıldığında Selim disari firladi ve arabasina dogru yürüdü. Ben de Yasinin koluna girdim.

"Bize mi geliyorsun?"

"Eve."

"Beni birakiversen o zaman." Sirince gulumsedi.

"Tabi ki birakirim kankacim ama... bence bugunluk kocanla git." Dudaklarimi buzdum.

"O ayiyla ayni arabada gitmek istemiyorum." O da dudaklarini buzerek karsilik verdi.

"Ama asmaniz gereken sorunlariniz var." Omuzlarimi dusurerek basimi salladim.

"Gidiyorum o zaman." Yanagima bir opucuk kondurdugunda arkami donup Selimin arabasina dogru yurudum. Derin bir nefes alip kapiyi actim ve Selimin yanindaki yerimi aldim. Omzunun uzerinden anlamsizca baktiginda ben de ona en bos bakisimi sundum.

"Ne?"

"Sana haksizlik yaptigimi düşünüyorum." Kaslarimi kaldirip merakla ona dondum.

"Ne konuda?"

"Vucut olculerin." Sirittim. Evet biliyorum manken gibi gaciyim. "70-70-90 degilsin, 70-70-120 falan. Iki saatte giremedin arabaya o koca kicini kaldirip!" Agzim acik kalirken sinirle nefesimi verdim. Tamam bosver Selin, bosver kuzum. Sinirlendirmeye calisiyor seni. Bosver sinirlenme, sinirlenm- Sinirlendim! Çok! Ofkeyle yuzune baktim ve tukururcesine cemkirdim.

"Bu koca kic altinda ezilmek istemiyorsan calistir artik su arabayi Selim!"

***

Binanin onune vardigimizda Selim arabayi bina onundeki otoparka parketti. Tam arabadan cikacagim sirada az otede arabaya yaslanmis bir kararti farkettim. Gozlerimi kisip daha bir dikkatli baktim. Atınç!

Selim tam kolunu kapiya uzatmisti ki arabada dogrulup eline atladim. Tabi bu sira Selimin kucagina atlamis oluyorum ama o kısmı bosversek de olur.

Siritarak Selime dondugumde urkmus kocaman gozlerle bana baktigini gordum.

"S-selin? Sen kafayi mi yedin?" Kendisinden beklenmeyen sakinlikte sordugunda derin bir nefes aldim.

"Disari cikamazsin." Gozlerini kirpistirip yuzunu yuzume dogru yaklastirdi. Arada ki birkac santime ragmen avazi ciktigi kadar bagirdiginda basima acayip bir sizi yerlesti.

"Manyak misin kizim?" Sizlanarak basimi iki yana salladim.

"Sensin manyak. Kulagimin zarini patlattin ya!" Tislayarak arkasina yaslandi ve sinirle elimin altindaki elini cekti.

"Selin! Iner misin uzerimden?" Kaslarimi catarak yuzune baktim. Gozlerini kapatip yuzunu burusturdu. Ne oluyor lan? Tek dizimi Selimin uzerinden cekip kendi koltuguma geri dondum.

"Selim iyi misin?" Gozlerini acmadan basini iki yana salladi.

"Ne oldu?" Kulagi patlayan benim, naz yapan beyfendi.

"Bittim ben Selin." Kaslarimi kaldirip uzerine dogru egildigim sira basini egip yuzume bakti.

"Malum yerime dizledin." Kaslarim sanki mumkunmus gibi daha da yukari kalkti ve gozlerim daha da büyüdü. Hemen elimi agzima goturup basimi Selimin kucagina egdim ve kucuk Selime baktim.

"Ozur dilerim."

"Nereye bakiyorsun sen?" Hemen basimi kaldirip yuzune baktim. Hala dislerini sıkıyor gibiydi.

"Cok cok coook ozur dilerim Selim. Valla isteyerek olmadi. Buz koyalim mi, bisey yapalim mi?" Yüzünün yavasca gevsedigini hissettim. Dudaklari yavasca yukariya kivrilirken gozlerinin kenari kirismisti. Gulmemek icin kendini sıktığını gorebiliyordum.

"Buz mu koyalim dedin sen?" Evet, berbat bir fikirmis. Basimi iki yana salladim.

"Demedim bir sey." Dislerini gostererek gulumsediginde dudaklarimi buzdum. Uzun zamandir... Selimi boyle guldugunu gormemistim. Gozlerim hala agzindayken yuzume dogru sertce oksurdu. Kaslarimi catarak geri cekildim.

"Resmen yuzume tukurdun ya!" Bu sefer de hapsurdugunda koltuga geri dondum ve biraz once kucuk Selimi ezmeden birkac saniye once asil yapmaya calistigim seyi hatirladim ve yeniden Selime dondum.

"Simdi ben senin kapindan cikiyorum ve sen de bir sure arabada bekliyorsun."

"Nedenmis o?"

"Atinc burada."

***

Bu sefer Selimin uzerineden daha bir dikkatli gecerek onun kapisindan cikmayi basarabilmistim.

Gulumseyerek Atincin karsisina dikildim.

"Burada ne isin var?" Beni gorunce once gozlerini kirpistirip ardina yani gelmis oldugum yone bakti. Ah neyse ki hava kararmisti ve Selim arabanin icinde gozukmuyordu. Yeniden bana dondugunde gulumsuyordu.

"Merak ettim... sevgilimi." Hala arbaya yaslanmaya devam ettigini gordugumde ona dogru yaklastim ve elleimi one dogru uzattim. Ellerimi ellerinin arasina hapsedip brni biraz da kendine dogru cekti ve dizlerimizin carpmasina sebep oldu.

"Sana bir suprizim var."

"Neymis?" Derin bir nefes aldi.

"Yeniden insaatin yapilacagi araziye gitmemiz gerek." Yuzumu burusturdum. Bu muydu yani supriz? Arazi sehir disindaydi ve gitmek neredeyse iki saat suruyordu. Dag tas gormek icin tam bir iskence yani.

"Devamini dinlemeden surat asma." Siritip basimi salladim.

"Devam et."

"Yasin seni cok sevmis."

"Ben de onu çok sevdim." Basini salladi.

"Aslinda Yasinle gidecektim o araziye ama... sonra aklima oradaki ciftlik evi geldi. Dayimin o araziye yakin bir koyde kucuk bir ciftlik evi var. Arkadaşının benimle tanismak istedigini soylemistin.." Evet soyledim. Eda surekli baski yapiyor Atinla tanistir beni diye. "Kucuk bir haftasonu tatiline ne dersin? Edayi da cagirirsin, Yasin de var.." Alt dudagimi disleyerek gozlerimi kistim.

Simdiiii... biz daha yeni basladik. Hop oyle tatile gitmek olur mu? Hem de ayni ev diyor? Ama kotu dusunmuyordur degil mi ya? Supheyle yüzüne baktim. Yok yok dusunmuyordur. Hem Yasin de var diyor-

"Olur." Siritarak ellerimi daha siki tuttu ve yaslandigi arabadan dogruldu. Basimi ona dogru kaldirdigimda dudaklarimiz arasinda birkac santim kalmisti. Gulumseyerek dudaklarini dudaklarima bastirdi ve geri cekildi.

"Cok eglenecegiz söz." Gulumseyerek basimi salladim.

"Gorelim bakalim."

BÖLÜM SONU

Seviyom Ulan!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin