Bölüm 17- Eda? Yasin?

2K 133 3
                                    

Atinc koltukta kulagima dogru egildi ve fisildadi.

"Cidden ikisiyle de daha once hic karsilasmadin mi? Adamlardan biri Edanin sevgilisi?" Omzumu silktim ve fisildadim.

"Gercekten karsilasmadim. Henüz tanismaya firsatimiz olmamisti." Atinctan uzaklasip hemen karsimdaki Selime baktigimda goz goze geldik. Carpilcam kalcam ben bir gun bu yalanlar yuzunden ya! Ise bak, neden o kadar insan icinde yeni ortaklar Selimlerin sirketi olmak zorundaydi ki? Ya da neden hic daha onceden cakmadim? Selim gunlerdir sevincten havalara ucuyor is oldu diye. Hay ya, sansima tukureyim.

Selim gozlerini baska yone cevirdiginde kaslarimi cattim. Bak hala atar yapiyor. Ben de gozlerimi devirip Eda Ozan ikilisine baktim. Resmen kucak kucagalar ama kimsenin tinladigi yok. Ee hani bu is gezisi gibi birseydi? Ne bu ciddiyetsizlik? Saka saka. Mutluyum Eda boyle gulumsedigi icin. Su aldatma olayini Ozana hic anlatmamisti ve bu konudan oldukca rahatsizdi. Ama yavas yavas atlatiyor belli.

Sonra da gozlerimi Yasine cevirdim. Surati düşük. Hayddaa! Noldu bu cocuga ya? Basini tek koluna dayamis elinde oynadigi cay bardagina bakiyordu. Hayir Atinc yanimda olmasa ceker kolundan ne oldugunu sorarim ama Atincin yanindayken o kadar samimi olamayiz.

En sonunda ben de suratimi astim ve kollarimi onumde baglayip ardima yaslandim. Ne kasvetli bir ortam...

***

Atinc Selim ve Ozan araziye bakmak icin yanimizdan ayrilali neredeyse bir saat olmustu. Bense kucuk bir misafir odasina gecmis kitap okuyordum. Yasinle Edanin nerede oldugu hakkindaysa hicbir fikrim yoktu. Kapi yavasca aralandiginda Yasinin basi gözüktü.

"Gelebilir miyim?" Basimi salladigimda Yasin ucarcasina odaya girdi. Ben ne oldugunu anlamazken coktan Selim de odaya girmis hatta kapiyi bile kilitlemisti.

"Geldiniz mi siz?" Suratsiz bir ifadeyle bana bakti.

"Geldik. Ozanla sevgilin mangal ayarliyor. Edaysa oralarda bir yerde iste." Sonrasindaysa Yasine dondu. "Aciklamak icin bes dakikan var."

Merakli bakislarla Yasine dondum. Neyi aciklamak icin ya?

Yasin dudaklarini buzdu sonrasindaysa bana bir 'lütfen beni kurtar' bakisi atti. Kurtarirdim valla kanka ama olayi bilmiyom daha. Yasin derin bir nefes alip Selime bakti.

"Sarhostum tamam mi? Nasil oldu, ne oldu, ne dedim; hicbirini hatirlamiyorum. Sadece uyandigimda yanimdaydi ve-" Elimi agzima goturdum. Ne diyo bu cocuk ya? "Telefonunun isigi yanip sonuyordu. Elime aldim. Ekranda sevgilim yazisini gorunce de hemen firladim zaten yataktan. O kadar."

"S-sen-" Telasla bana dondu.

"Anlatamadim ama anlatacaktim kanka valla bak. Sonra sabah sen yaninda o kizla gelince dondum kaldim zaten-"

"Kanka o yüzden mi Edaya öyle davrandin? Yani-"

"Neyse ne, ben bu ise son vermeye gidiyorum." Selim kapiya yoneldiginde Yasin de ben de kapiya firlayip onune gectik.

"Hayir hicbir yere gidemezsin Selim!" Selim kollarini onunde baglayip derin bir nefes aldi.

"Bunu daha me kadar devam etmeyi planliyoruz. Eda Yasinle yattigini bile bilmiyor ya. Ozansa hala Edaya nasil evlilik teklifi etsem diye düşünüyor!" Basimi yere egip alt dudagimi disledim.

"Ama bu Eda ve Ozan arasindaki bir durum. Ozan bunu Edadan ogrenmeli."

"Ne zaman karicigim?" Basimi kaldirip gozlerine baktım.

"Sucluluk duygusuyla bas edemediginde." Selim omuzlarini dusurup biraz once kalktigim kanepeye oturdugunda ben de gidip yanina oturdum. Artik ayakta sadece Yasin kalmisti.

"Sanirim Edaya kim oldugumu soylemeliyim degil mi?" Bize baktiginda yavasca basimi salladım.

"Ama hemen söyleme. Alistira alistira söyle, hatta once git sabahki davranisin icin ozur dile." Selim soze atladi.

"Neden tanimamis gibi davranmadin ki?" Omzumun uzerinden ona baktim.

"Onlar birlikte oldular farkinda misin? Nasil tanimamazliktan gelebilir?" Omuzlarini silkti.

"Senin bizi tanimamazliktan geldigin gibi." Dislerimi sıktım.

"Ayni sey mi Selim?"

"Evet ayni şey."

"Biz bosanma karari aldik." Cevap vermek yerine sustu ve kucagindaki ellerini cebine yerlestirdi. Gozlerimi hala ondan cekmedigimi farkettigindeyse derin bir nefes alip bana döndü.

"Aslinda boşanma kararı almadık Selin. Sen bir anda bosanalim dedin ben de sustum."

BÖLÜM SONU


Seviyom Ulan!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin