Banyo kapisinin onunde kollarimi baglamis bekliyordum. Selim belinde havlusu elindeyse baska bir havluyla ciktiginda islak ve seksi gogsune kucuk bir bakis atip gozlerimi gozlerinde kenetledim ve bogazimi temizledim.
"Hep senin yuzunden." Elindeki havluyu saclarina goturup karistirdi.
"Neymis benim yuzumden olan?" Elini basina goturdugunde daha bir belirginlesen kol kasina ve kolunun ic kismindaki melek dovmesine bakarak konustum.
"Nane limon yap bana." Havluyu boynuna atip ellerini belinde sabitledi ve bana dogru bir adim atti.
"Nane limon?" Basimi kaldirip yuzune baktim ki karar veremedim hangisi iyi; islak gogsuyle mi bakismak yoksa dudaklariyla mi?
"H-hasta olmusum. Bogazim agriyo ve atesim var. Senin yuzunden-" Elini alnima dayadiginda sustum. Bir sure eli alnimda kaldi. Sonrasindaysa elini cekip boslukta salladi.
"Ahhh, anlayamiyorum ki. Yeni dus aldim."
"Atesim var dedim, yalan soylemiyoru-" Dudaklarini alnima bastirdiginda derin bir nefes aldim. Vucudum bu sefer farklı bir sey icin yanarken kendime sovuyordum. Dun aksam Atinclaydim, hatta opustuk de. Sevgilim dedi, sevgilim dedim. Neden hala inat ediyor su aptal kalbim?
Kendini geri cekip elimi kavradi.
"Evet atesin var." Beni odama dogru cekistirmesine izin verdim. "Usuyor musun?"
"Biraz." Ellerini uzerimdeki kapsonlunun fermuarina götürdü.
"Üşüyorum dedim." Fermuari indirdi ve bir adim geri cekildi.
"Ayagindaki pamuklu seyleri de cikar ve yataga gir. Geliyorum." Kapidan cikarken derin bir nefes aldim ve zaten kapanmak uzere olan gozlerimi yumdum. Ahh! Aslinda sadece sarilip uyumak istiyorum, bir zamanlarki gibi...
***
Odaya girdigini hissettigimde gozlerimi yavasca araladim. Üzerine beyaz bol bir tisort gecirmisti. Yakalari islakti, saclarini kurutmamis. Daha geçen hasta degil miydi bu cocuk? Sanki inadina yapiyor.
Yataga gelip uzerimden ikinci battaniyeyi cekti.
"Aptal misin?"
"Sanirim." Cunku hala kalbim carpiyor. Yuzunu burusturdu.
"Sonunda itiraf ettin ama... iyilestiginde hatirlamayacaksin degil mi?"
"Evet hatirlamayacagim." Siritti ve bir elini belime diger elini koluma yerlestirdi.
"Hadi dogrul." Yavasva kalktigimda kucagima tepsiyi yerlestirdi.
"Bisey yemek istemiyorum."
"Ilac alman lazim."
"Nesin sen, doktor mu?"
"Doktora gitmek ister misin?"
"Hayir."
"O zaman sus ve itaat et." Elindeki ekmeyi agzima sokusturmasina izin verdim. Oldum olasi hastanelerden nefret etmisimdir. En son ne zaman gitmistim... uc ay once. O da evlilik belgelerini tamamlamak icindi zaten. Onun disinda... cidden ne zaman gittigimi hatirlamiyorum.
Hapi elime aldigimda bardagi bana dogru uzatti. Hapi yutup yüzümü burusturdum.
"Aci." Yeniden uzanmama yardim etti ve battaniyeyi guzelce orttu. Elleri hala iki yanimdayken ve uzerime egilmis bir vaziyetteyken durdu.
"Neden bunu yapiyorum?"
"Hi?" Basini iki yana salladi.
"Gecen gun ne halde oldugumu farketmedin degil mi?" Kaslarimi cattim. Ben... "Yasinle oturup cene calmak disinda yaptigin bir sey yoktu." ...farketmedim. "Dudaklarim kurudugunda su almak icin mutfaga bile cikmadim." Sertce yutkundum. Ben nasil farketmem. "Sabaha kadar kabus gordum ve... sanirim... senin adini sayikladim." Agzimi birsey soylemek icin araladim ama oylece kaldim. Neden farketmedim ki? Yemege bile polariyla gelmisti... sadece yuzune bakmam yeterli olmaliydi ama ben- "Gozlerimin onunde sevgilinle opusuyorsun. Ustelik hafta sonu biryerlere gitmek icin anlastiniz... Anlamiyorum Selin; neden zor durumda kaldiginda bana kostun ki? Neden sevgilini ya da Yasini aramadin?"
"Sana kosmadim."
"Ya da ben neden kendime dur diyemedim..." Gozlerine baktigimda basini cevirdi ve yavasca dogruldu.
"Her neyse bosver, gidiyorum. Yan odadayim." Tepsiyle beraber odadan ayrildiginda gozyaslarimin akmasina izin verdim. Neden bunlari bir anda yuzume carpmak zorundaydi ki? Neden anlamiyor? Atincla sadece onu kalbimden atabilmek icin birlikte oldugumu...
BÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seviyom Ulan!
Romance"Yavas ol, ayi!" Pantolonunun dugmesini acarken klozete dogru ilerledi ve o malum su sesini duydugumda omzunun uzerinden uykulu gozlerini acik tutmaya calisarak bana bakti. Bakti demek az kalir tabi, resmen gozleriyle yedi. "Uzman bir tanidigim var...