Sadece bundan yoruldum.
Hep kaybetmekten, yenilmekten yoruldum.
Üzgünüm ve mutsuzum ve huzursuz.
Hayır bu, hayatın hiç bana gülümsemediğinden değil, böyle demek bencillik olur
Bu, hayatın beni kendi istediği şekilde gülümsetmesinden dolayı.
Sürekli mutsuz değilim aksine mutluyum genellikle ama bu benim seçtiğim mutluluk değil bana seçilmiş bir mutluluk.
Hayallerim gerçekleştiği için mutlu değilim mesela çünkü şimdiye kadar hiç biri gerçekleşmedi.
Benim mutluluğum başkaların hayalinden bana düşen taraf.
Birilerinin hayalleri gerçekleşiyor ve dilekleri yerine ulaşıyor bana kalansa onların hayallerindeki düşen rol.
Bunu başrol değilim demek değil.
Bu mutluluklarım var ama bana ait değil demek.Ve bu gerçekten iyi hissettirmiyor.
Ve ben artık buna daha fazla katlanmak istemiyorum.
Başkalarının gerçekleşen hayallerinde kendi mutluluklarımın ortaya çıkışının beklemek yerine artık bu çırpınışa son vermek istiyorum.
Yapacağım şey intihar değil ama eğer yıllardır gerçekleşmemiş hayallerim tutmamış dileklerim yerine şuan bir dilek, bir şans sunulsa bana kesinlikle ölümden yana kullanırım bunu.
Ben artık başkalarının mutluluklarındaki zoraki mutluluktan yoruldum eğer sonuç buysa ben artık kendi mutsuzluğumda boğulmak istiyorum.