Hangi Allah'ın belası bu okula yaptı. Hangi salak bu okulu akıl etti. Niye? Niye, niye? Bir hafta okul var. İki gün de tatil. Adaletmi lan bu? Hiç de değil.
Aras ve Afra el ele tutuşmuşlar. Melis ve Yağız'da aynı şekilde. Emre ve Ece'de el ele. Ben ve Murat sap gibi orta kaldık. Hayır anlamıyorum. Ben Aras'dan daha yakışıklıyım ama benden önce onun sevgilisi oldu. Yağız desen kötü çocuk. Melis buna nasıl aşık oldu. Emre gibi bir tipsizi nasıl Ece kabul etti hiç anlamıyorum.
Eminim, bu kızların gözü kör.Murat salağını konuşmasıyla ona döndüm. Bu da çirkinmiş ya. Yakından her şey çirkinmiş demek. "Ne o, saplığınamı ağlıyorsun? Ağlama ya, ben senin elini tutarım." Dedi kahkaha atarak. Yüzümü buruşturdum. "Terbiyesiz! Gay mısın oğlum sen? Ha tabii ya unuttum. Markette adama itiraf etmiştin." Ben de onun gibi kahkaha attım. Murat yüzünü buruşturdu. "Hatırlatmassan olmuyor değil mi?" Dedi sinirle. "Beni sinir edersen okuldaki herkese anlatırım. O yüzden ayağını denk alcan. Anlamişko?" Dedim gülerek. "Anlamişko ne be?" Diye sordu. Salak işte, bunu bile bana soruyor. "Beynini çalıştır bakalım neymiş." Dalga geçerek dedim. "Siktir git." Dedi yanımdan uzaklaşarak. Üç öküzlerde bizden önce okula girmişti. Unutulduk hemen ya. Onlar olmadan ömce biz vardık, biz! İçimden dedim. Zamanı gelince onlarada söylerim.
Ay, bu gün canım kel Mahmuttcuğumun dersi var. Çok özledim kendisini. Biliyorum oda beni özledi. Canım kel Mahmut hocam benim.
Merdivenlerden çıkarken bir kıza çarptım. Tabii kız benim gibi yakışıklıyı görümce dayanamayıp yere düştü. Ama ben kandimi kurtardım. Kendimi hiç yerlere atamam.
Yere düşen kıza baktığımda, önce şaşırdım ama sonra sırıttım. Çirkin kız yerinden kalkıp bana sinirle baktı. Ben ise ona sırıtarak bakıyordum. Ve bu onu deli ediyordu. "Yine mi sen?" Dediğinde. "Çok mu özledin? Eee tabii sen de haklısın. Böyle bir yakışıklı özerlersin." Dedim. Hiçte bile, ben egolu falan değilim. Tövbe, ego da ne?
Çirkin sahte bir şekilde güldü. "Çok komiksin ya. Ben senin gibi maymunu ne diye özliyeyim? Sen git hayvanat bahçesine bence, arkadaşların seni özlemiştir." Deyip gitti. Oha, oha, oha. Bu kız beni kapak yapıp bıraktı. O ne derse desin. Ben biliyorum, ben çok yakışıklıyım. Değil mi?
Bir türlü şu çirkin kızın adını öğrenemedim. Kızda, Fatma, Cemile tipi var. Ben ona çirkin diyorum ama çok güzel kız. Hatta bu güne kadar gördüğüm kızlardan daha güzel ve farklı.
Bu kız benden kurtulamaz artık. Daha fazla beklemeden koşmaya başladım. Bakalım bu çirkin nereye gidiyor.
Aha! Buldum. Kantinde oturmuş çikolata ve süt içiyor. En sevdiğim. Ellerimi cebime sokup yanına doğru ilerledim. Deli edeceğim seni çirkin, deli.
Gülerek çirki'nin karşısına oturdum. Başını kaldırıp bana baktı. Önce şaşırdı ama sonra sinirle bana baktı. Bıraksanız öldürecek benim gibi yakışıklıyı.
Gözlerini kapattı ve, "Ne istiyorsun maymun?" Benim gibi yakışıklıya maymun denir mi hiç? "Hiiç, tanışmak için geldim." Dedim. "Senin gibi bir maymunla tanışmak istemem." Terbiyesiz bu kız ya. "Ayıp oluyor ama çirkin. Sırf seninle tanışmak için buraray geldim senin yaptığına bak. Ayıp." Göz devirdi sadece. Çok tatlı kız ya. Ama tabii ki çirkin. Elimi uzattım, "Batu, ama sen bana kısacası yakışıklı diye bilirsin?" Dedim gülerek. Ömce elime baktı sonra yüzüme. "Zaten senin gibi salağada bu isim giderdi." Boşuna demiyorum terbiyesiz diye. Elini uzatıp, "Yaren, ayrıca egolu insanları sevmem. Ve sen de çok fazlası var." Dedi. Vay, bu kız valla diyerleri gibi değil. Ama çirkin. "Ben de çirkinleri sevmem. Ama sen de fazlası var." Dedim onu taklit ederek. Sadece gülümsedi. "Eee, çikolatandan kardeş payı yapmiyacakmısın?" Diye sordum. "Kardeş payı? Sen benim meyimsinki seninle paylaşıyım. Git kendine al. Benden de uzak dur!" Dedi. Ooo, sert kız. "Son kararın mı?" Dedim. "Son kararım." Dedi. "Eminmisin?" Dedim tekrar. Yaren derin bir nefes aldı. "Eminim." Dedi. "Son kararın yani?" Dedim yine. Sinirle bana baktı. "Son kararım, defol git artık." Dediğinde yerimden kalktım. Ve Yaren'e yaklaştım. Biraz tedirgin olmuştu. Tövbe, beni sapık mı ne sanıyor. Yaklaştım ve masadaki çikolatasını hızla aldım. Ve kantinde hızla çıktım. Bana şaşırarak bakıyordu. Sırıtarak Yaren'e, "Çikolata için teşekkür ederim çirkincim." Çikolatamı yiyip sınıfa çıktım.
Yeni oyuncağımı buldum. Yaren!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK
Teen FictionYeni Okul hikayesi'nin Batu karekterinin özel kitabıdır. Yeni Okul'u okumanız karakteri daha iyi anlamanızı sağlar. Önce Yeni Okul kitabını okumanızı tavsiye ederim. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Sen beni mi takip ediyorsun çirkin?" "Senin gibi bir maymunu n...