13. BÖLÜM: Yeni Sınıf Arkadaşlarımız

3.2K 234 83
                                    

"Tey tey tey" elimdeki peçeteyi sallayarak sınıfa girdim. Diğer elimde de Murat vardı. Bu çocukda bir garip ha, önce küsüyor sonra barışıyor.

"Tey tey tey, kalksanıza oturmayamı geldik." Deyip Murat'la aynı anda yere eğilip kalktık. Valla ben de ne yaptığımı bilmiyorum. "Kalksanıza lan! Gelin birlikte hele minnoş oyununu oynayalım." Dedim ve sınıfa göz gezdirdim. Oha! Oha! Oha! Ben doğrumu görüyorum? Şu an karşımda bana gülerek bakan bir Yaren var! Hemen elimdeki peçeteyi arka cebime koydum. Aras, "niye durdun Batu? Devam etsene." Dedi Aras dalga geçerek. Göz devirdim ona. Yaren'in burada ne işi var? Ve Zehra'nın? Bunlar başka sınıftaydı.

"Zehra? Bak sen yanlış anladın. Batu beni zorladı oynayalım diye yoksa yani ben öyle oyunlar oynamam. Bu arada beni sevdiğini biliyordum. Sınıfıma gelecek kadar olduğunu bilmiyordum ama olsun. Öğrenmiş oldum." Dedi salak. Sanki sevgilis, sevgilisini aldatmıştı açıklama yapıyor. "Ne gülüyon çirkin?" Hala bana gülen Yaren'e dedim. "Sana gülüyorum." Dedi gülerek. "Çok komik." Dedim. Yaren, "minoş oyununu oynasana Batu, merak ettim." Dedi dalga geçen sessiyle. Ne gıcık kız lan. "Çok biliyorsan sen oyna, ayrıca siz niye bu sınıftasınız?" Diye sordum. "Hocaların şikayeti üzerini sınıfım değiştirildi." Dediğinde güldüm. Ben bu kızı inek zannediyordum. En arka sıraya gittim ve yanında durdum. "O zaman hoşgeldin sınıfımıza." Dedim sadece. Yaren beklemediğim bir an da elimi tutup salladı. "Hoşbuldum." Dedi. Elimde olan eline çevirdim bakışlarımı.

Noluyo lan?! Kız sırf elimi tuttu diye heyecanlandım, panikledim, gerildim. Sen Batusun oğlum, kendine gel. Hızla elimi Yarenden çekip sırama ilerledim.

Tövbe tövbe. Bu kız niye elimi tuttu? Kalbim duruyordu heyecandan. Sakin Batu, sakin.

Ben Murat'ı beklerken Yaren yanıma oturdu! Bu kız beni kalpten götürecek bugün.

"Sen niye yanıma oturuyorsun çirkin? Kalk, git." Dedim biraz öküzlük yaparak. "Arkadaşın yerime oturmasaydı ben de senin gibi bir maymunun yanına oturmazdım." Dedi ve önüne döndü. Bakışlarımı hemen ortasırada en arkada Zehra'yla birlikte oturan Murat'a çevirdim. "Lan şerefsiz, gel sene yanıma." Dedim. Murat, "gelemem, Zehra çok üzülür." Dediğinde Zehra ona inanmayarak baktı. "Ben mi üzüleyeceğim? Sabahtan beri kovmak için elimden geleni yapıyorum. Ama sen yüzsüz gibi hala oturuyorsun." Dediğin güldüm. Adamı böyle rezil ederler işte. "Aldın mı cevabını Murat'cım. Hadi hemen gel yanıma." Dedim. "Gelmiyorum oğlum, otur işte Yaren'le Allah Allah ya." Dediğinde masamdaki kalemi alıp ona fırlattım. "İşin düşer oğlum senin." Dediğimde güldü. "Ennayi malı hoştur." Deli kalemi sallayarak. Vay şerefsiz, benim onlara dediklerimi bana diyor. "Ver lan kalemimi." Dedim. "Atmasaydın oğlum. Artık benim. Hadi yallah, başka kapıya." Dediğinde sinirle yüzüne baktım. O ise bana gülerek. "İyi ki satmısım lan o tişörtü." Dediğimde bu sefer o bana sinirle baktı ben ise gülerek. "Sen varya Batu, sen dua et sınıftayız. Yoksa sana öyle bir küfrederdim bedduadan daha beter olur." Dedi. "Yav he he." Dedim elimi sallayarak.

Yav bıktım bu fizikçiden ya. Her Allah'ın günü dersimize giriyor sonrada ödev üstüne ödev veriyor. Gıcık kadın yav. Lan! Ben ödevimi yapmadım ki. Bittim ben, babam bu sefer gerçekten o kalın sopayla üzerimde çalışma yapacak.

"Görüyorum aramıza yeni kişiler katılmış. Kendinize tanıtırmısınız kızlar." Yaren ve Zehra'yı kastederek. Yaren ayağı kalktı ve, "ben Yaren, bu da arkadaşım Zehra. Sınıfımızda bir kaç sorun yaşadığımız için buraya geldik." Dediğinde gıcık fizikçi başıyla onayladı ve o en nefret ettiğim an geldi. Ödev!

"Hatırlıyorsanız size bir ödev vermiştim yaptınız mı? Yapanlar el kaldırsın." Dediğin tüm sınıf Aras'lar bile el kaldırdı. Oha! Bunlarda büyük gelişme var. Sadece ben kaldırmamıştım. "Nedense hiç şaşırmadım Batu. Hadi başla bakalım, bu seferki bahanen ne?" Dediğinde ayağıya kalktım. "Ne bahanesi hocam, ben asla bahane üretmem. Kırıyorsunuz ama." Dediğimde göz devirdi. "Başla Batu." Dedi gıcık. "Şey yapıyordum hocam." Dedim. Sınıftan bir kaç kıkırtı geldi. "Ne yapıyordun." Mal bu kadın ya. Aha, buldum. "Deney yapıyordum hocam." Dedim gülerek. Ben şimdi seni bir mort edeyimde sen gör çirkin karı. "Ne deneyi Batu?" Diye sordu. "Çalışmadan nasıl sınıfı geçe bilirmiyim onu deniyorum." Dedim ve devem ettim. "Eğer başarılı olursam bir daha benden ders çalışmamı beklemeyin hocam." Dediğimde sınıftakiler gülmeye başladı. Hoca önce bana şaşırarak baktı sonra. "Otur yerine! Ve sakın bir daha konuşma." Dediğin sırıtarak yerime oturdum. Yine yırttım.

İLK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin