Bu bölümü benim için yeri çok ayrı olan @MuhammedKl784 kuzenime ithaf ediyorum💙
"Sen bana bunu nasıl yaparsın?" Çardaklardan birine oturmuştuk ben ve Murat. Ona her şeyi itiraf ettim; Yaren'e aşık olduğumu. Önce salak Murat'a söyledim ama keşke söylemeseydim, tutturmuş sevgili olmiyacaksınız diye. Sanki ben ona ve Zehra'ya karışıyorum. "Oğlum manyakmısın, Zehra sana şans verdi işte. Rahat bırak artık beni." Dedim bıkkınlıkla. "Oğlum Zehra bana sadece konuşmak için şans verdi, sevgili olmadık ki. Vallahi ben tek sap kalamam beni bekleyeceksin, aynı anda sevgili yapacağız." Bu çokcuk salak. "Evladım, yavrucuğum, çocuğum. Baban seni küçükken üç kere havaya attıp bir keremi tuttu? Bu kadarda salaklık olunmaz canım." Dedim. "Oğlum bak beni bekle, sonra açılırsın Yaren'e acelesimi var?" Ofladım ve Murat'a baktım. "Mal oğlu mal, sana diyorum ki dün erkekle gördüm. Ve o çocuğun bakışları hiç iyi değildi. Ya Yaren'e aşık olmuşsa, valla ben işimi riske atamam. Yaren'e açılacağım." Murat kalbini tuttu. "Ay bana bir şeyler oluyor, bugünmü açılacam dedi bu?" Başımla onayladım. Omzuma sert bir şekilde vurdu şerefsiz. "Oğlum yapma lan, biraz daha bekle. Hadi, kırma arkadaşını." Şirin gözükmeye çalışarak. "Oğlum yapma şöyle, sanki eşşekler seni... tövbe Allahım tövbe." Zorla bana küfrettiriyor.
"Yaren şimdi gelmiştir ben gidiyim." Tam ayaklanacakken Murat ayağıya kalktı ve bacağıma yapıştı. "Olmaz, gidemezssin." Allahım sen bana sabır ver amin. "Bırak sana oğlum, sen de git Zehra'nın yanına." Dedim ayağımı ondan kurtarmaya çalışarak. "Batu, aşkım, sevgilim, birtanem. Yapma bana bunu nolur?" Sapık olduğunu söylemiştim sanırım. "Oğlum bir git, ağzına sıçarım ha." Dedim sinirle. "Oğlum beni tek bırakma, vallahi dayanamam." Dedi. "İstersen geber, umrumda değil." Dedim. "Eğer gidersen herkesin içinde bağırırım." Beni tehtit ediyor bir de. "Bağır, ne diyeceksin ki?" Dedim gülerek. Murat ayağıya kalktı ve, "şimdi görürsün." Dedi. "Arkadaşlar buraya bakarmısınız? Sizlere çok özel bir açıklama yapacağım." Dediğinde boş boş ona baktım. Allah bilir ne saçmalayacak. "Ben hamileyim!" Diye bağırınca ona şokla baktım ve hemen yanına gidip ağzını kapattım. "Lan Murat, inekler ağzına sıçar inşallah." Dedim. Eğer konuşmasına izin verirsem bu konuşmanın nereye gideceğini biliyorum. Murat ağzını benden kurtardı ve, "Yaren sevgili olmiyacaksın, beni bekliyeceksin tamam mı?" Dedi. "Bok yemissin, banane oğlum senden." Dedim. "O zaman ben de herkese ben hamileyim hem de Batu'da. Ya da Batu gay derim. Sen seç." Dedi piç bir gülümsemeyle. "Tamam lan, tamam." Dedim mecburen ama tabiu ki yalan söyledim. Ben hayatta bu malı beklermiyim. Bugün Yaren'e onu sevdiğimi söyliyeceğim Murat'da avucunu yalar artık. Yine çok zekiyim Allah kahretmesin. "Canım arkadaşım benim, beni kırmayacağını biliyordum." Bana sımsıkı sarıldı. Koluma girdi ve okulun içine sürükledi. "Ay Batu çok mutlu oldum biliyormusun." Dedi bana gülerek. "Bugün beni kırmadığın için ne alırsan hesabın hepsini ben ödeceğim." Dediğinde kötü kötü sırıttım Murat, "acaba yanlışmı yaptım." Dediğinde başımla onayladım. "Bugün benden çekeceğin var." Dedim. Bir sürü şey aldırtırım yarısını okulda yerim diğerlerinide eve götürürüm. Yaşasın ennayiler!
"Oğlum bıraksana peşimi." Murat salağı tüm ziller boyunca beni takip etti. "Olmaz bebeğim, bensiz hiçbir yere gidemezssin." Göz devirdim. "İyi tuvalete gidiyorum, gel birlikte girelim." Dedim sırıtarak. "Iyy iğrençsin, sen gir. Ben seni beklerim." Sonunda.
Tuvalete girdiğimde cebimden telefonu çıkardım. Çok heyecanlıyım lan, ellerim titriyor. Mesaj mı atsam arasam mı? Arayamam Murat beni duyar, en iyisi mesaj atmak. Ama ondan önce benim sakinleşmem lazım.
Derin nefes al, ver. Nefes al, ver. Nefes al, ver. Off olmuyor. Sakinleşemiyorum. Ne yazssam acaba.
Gönderilen: Çirkin
Çirkin acilen buluşmamız
Ne acelesi diye sorar. Yok, olmadı bu. Mesajı sildim ve başka bir mesaj yazdım.
Gönderilrn: Çirkin
Yaren, buluşa bilirmiyiz? Sana söylemem gereken bir şey var.
Hiç düşünmeden gönder tuşuna bastım. Heyecandan öleceğim bu ne böyle. "Deliğemi düştün Batu?" Boş insan Murat. "Gel, birlikte düşelim." Dedim ve tuvaletten çıktım. Yaren hala mesajıma cevap vermedi. Gelmiyecek mi acaba. İyide ben nerede buluşacağımızı yazmadım. Salak kafam. Hemen telefonumu çıkardım.
Gömderilen: Çirkin
Seni 12/C sınıfında seni bekliyorum.
Yazıp gönderdim, 12/C sınıfı bugün bedendeydi. Sınıf boş olacağı için oraya çağırdım. Hemen haram şeyler düşünmeyin lütfen. Çok ayıp.
Saatlerce bekledim, derse bile girmedim ama Yaren gelmedi. Sanırım yalnış düşünmüşüm. Beni sevmiyormuş.
Sınıfın kapısını açacağım sırad ben dokunmadan kapı açıldı. Kalbim durdu. Evet, evet. Kalbim bildiğiniz durdu. Nefesim kesildi. Yaren bana gülümseyerek bakıyordu. Ben de istemsizce gülümsedim. Hadi Batu, gülmenin sırası değil. Toparlan biran önce.
"Beni neden çağırdın?" Dedi.
"Şey- şey. Ben şey diyecetim sana." Allah kahretmesin bu ben olamazdım. "Ne diyecektin?" Diye sordu merakla Yaren. "Şey, diyecektim." Of kafayı yiyeceğim. Sanırım Aras'ı şimdi çok iyi anlıyorum. "Söyliyecekmisin artık." Dedi. "Ben, nasıl söylenir bilmiyorum." İyi aptal oldum. "Ne söyliyeceğini bilmiyorsun?" Dedi. "Ama bir dakika, sen de çok üstüme geliyorsun. Olmaz ama böyle. Sabret biraz." Dedim. "Peki." Dedi ve kollarını göğsünde birleştirdi.
"Bak, benim başıma ilk defa böyle bir şey geliyor. Yani bugüne kadar hiçbir kıza..." sustum. Ya Yaren hayır derse. Bu yaştan somra birde aşk acısı çekemezdim. Derin bir nefes aldım ve pat diye söleyi verdim. "Daha önce hiçbir kız senin bana hissettirdiklerini hissettirmedi. Ben seni seviyorum." Dediğimde Yaren önce bir dondu kaldı sonra ben daha hiçbir şey anlamadan Yaren boynuma atladı.
"Ben de, ben de seni seviyorum." Bu kız benden daha heyecanlı. "Ne zamandır söylemeni bekliyordum." Dedi. "Demek sen de diğer kızlar gibi karizmama dayanamadın." Dedim gülerek. Kalbim ağzımda atıyor lan! Yaren benden ayrıldı ve, "egolu." Dedi. "Ömrünün sonuna kadar egomu çekmek zorundasın." Dedim. Güldü. "Napalım çekecez artık." Dedi ve bana yaklaşmaya başladı. Evet, evet haram. "Korkma, yanağından öpeceğim. Haram bir şey yapmayacağım." Dediğinde derin oh çektim. Biran korktum öpecek diye. Günah ama değil mi? Birde bana hiç yakışmaz.
"Seni seviyorum Batu." Vallahi bu kız beni kalpten götürecek.
"Ben de seni seviyorum." Dedim ve ekledim. "Ama haram şeyler yapmıyoruz el ele tutuşmaktan başka. Yoksa bozuşuruz." Dediğimde güldü. "Tamam, haram şeyler yapmıyoruz." Dedi ve bana tekrar sarıldı. Ben de sarıldım.
Yaren sarılınca kalbimin tam anlamıyla durduğunu hissettim. Çok tuhaf oldum lan! Allahım bu aşk nasıl bir şey böyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK
Roman pour AdolescentsYeni Okul hikayesi'nin Batu karekterinin özel kitabıdır. Yeni Okul'u okumanız karakteri daha iyi anlamanızı sağlar. Önce Yeni Okul kitabını okumanızı tavsiye ederim. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Sen beni mi takip ediyorsun çirkin?" "Senin gibi bir maymunu n...