"Oğlum geç kaldık, yürüsene." Dedi Murat bıkkınlıkla. "Sen gitsene oğlum, biliyorsun ben hep geç kalırım. Hoca girdikten sonra ben gireceğim." Dedim. "Oğlum sen nasıl bir manyaksın? Ne demek hoca sınıfa girsin en son ben gireceğim." Bıktım ben bu çocuğun aptallığından valla. "Ya oğlum ben hep geç kalırım, hadi sen gir ben sonra gireceğim. Biliyorsun ben özelim." Dedim ukalaca. "Sıçayım senin özeline." Deyip kantinden çıktı.
Ayy, bunlar beni deli etti ya. Ben hep hocadan sonra sınıfa girerim, o zaman girincede tüm gözler benim üstümde oluyor. Evet, yakışıklıya bakmak sevaptır. Bir kez daha bana aşık oluyorlar. Ah ah, mükemmellik zor.
Kahvem bitince ayaklandım ve dans ede ede sınıfın yolunu tuttum. Neyseki hiç kimse yok, yoksa rezil olurdum. Ama ben her halimle mükemmelim zaten canım. Değil mi?
Kapıyı iki kere tıklatık sınıfa sırıtarak girdim. Gıcık matematikçi bana sinirle baktı. "Yinemi geç kaldın sen?" Dedi. "Hocam sanki bilmiyorsunuz benim hep geç kaldığımı. Kırılıyorum ama." Dedim dudak büzerek. "Batu, bak haddini aşmaya başladın. Sen böyle devam edersen sınıfta bırakacağım seni." Sanki çokta tın. "Hocam zaten bu hapiseneyi babam yüzünden çekiyorum. Bıraksanızda pek umrumda değil, ben babamın holdinginin başına geçeceğim için sorun yok yani." Dedim. Hoca dişlerini gıcırdattı. "Yapmayın hocam, dişleriniz kırılacak." Dedim alayla. Sonra birden sınıfın kapısı açıldı. Oha! Yaren! Benden sonra geldi sınıfa!
"H-ho-hocam, bu kız benden sonra nasıl sınıfa girer ya." Dedim sinirle. "Kızım sen niye benden sonra sınıfa giriyorsun?" Dedim Yaren'e. "İşim vardı, ayrıca sana ne geç kalırım ya da kalmam." Dedi. "Hocam bana bir şeyler oluyor." Dedim ve hocaya tutundum. "Hocam gördünüz mü benden sonra geldi. Ah ben nerelere gidem, kime sığınam." Diye ağıtlar yakmaya başladım. Hoca beni ittirdi ve, "saçmalamayı kes, ikiniz bir daha geç kalırsanız kendinizi müdürn beyin yanında bulursunuz." Dedi. Yaren göz devirip en arka sıraya Zehra'nın yanına oturdu. Kimse benden sonra geç kalamaz. Görürsün sen Yaren.
Hala aklım almıyor ya, nasıl benden sonra gelir? Bugüne kadar kimse benden sonra gelmedi. Bu şeref sadece bana ait, ama Yaren, benden sonra geldi. Ben bu yükü kaldıramam, olmaz.
Gözlerimi kısarak en arkada olan Yaren baktım. Yaren ona baktığımı görünce önce güldü sonra 'ne var?' Der gibi başını salladı. Bir ne var diyor, benden sonra girdin sınıfa daha ne olsun? Valla tansiyonum çıkacak.
Aha! Zil çaldı. Kurtuluşumun zili çaldı. Arkamdaki Yağız'ın sesini duyunca ona döndüm. "Söyle aşkitom." Dediğimde göz devirdi Melis ise, "Batu, artık o benim. Aşkım falan deme lütfen." Dedi. "Aman iyi be, al senin olsun. Zaten ben öküz sevmem." Dedim ve devam ettim. "Maşallah size kızlar, dünyada bir ilki başardınız." Dediğim üçü bana merakla baktı. Afra, "derken?" Diye sordu. Saf canım bunlarda. "Ee, öküzlerle sevgilisinizde ondan." Dedim ve kahkaha attım. Murat'ta bana katıl ve elini kaldırdı. Ben de elimi kaldırdım ve beşlik çaktık. Murat, "çok iyidi." Dedi. Aras, Emre ve Yağız beni öldürecekmiş gibi bakıyorlar. Hele Yağız, kesin sınıftaki tüm masaları kaldırır bana atar. Ya da daha kötüsünü.
Üçü birden ayaklanınca gözlerimi pörtlettim. "Ama, ama böyle olmaz ki. Bak ben onu yanlışlıkla söyledim valla." Dedim sıramdan kalkarak. Yağız, "sana yapacaklarımdan sonra bir daha yanlışlıkla söylemiyeceksin." Dedi sadistçe. "Ama, ama olmaz yani. Olmaz." Dedim ve masama bastım koşarak sınıftan çıktım. Arkamdan geliyorlardı psikopatlar. Hele Yağız, nasıl koşuyor. Valla beni yakalasa çiğ çiğ yer. Sadist sonuçta.
Bilin bakalım ben nerdeyim? Kızlar tuvaletin de! Gülmeyin! Siz de benim yerimde olsanız aynısını yapardınız, sonuçta peşinizde üç psikopat var. Valla biri beni burda görse rezil olurum. Tüm sene boyunca dalga geçerler.
Zil çaldı! Oh be, dakikalardır tuvaletin içinde kaldım ve kızların dedikodusunu dinledim. Okulumuzun en salağı bile neler yapmış ya. Bu kızlardanda bir şey kaçmıyor ha.
Lavabodan çıktım ve sınıfa doğru ilerledim. Kimse yoktu koridorda, herkes sınıftaydı ben hariç. Eee ne yaparsın nede olsa geç kalma şerefi sadece bana ait. Aha! Yaren! Yine sınıfa geç girdi. Ama bu sefer ben ondan sonra gireceğim, yani ben geç kalacağım.
Kapıyı çalmadın sınıfa girdim ve önce sağ kolumu sonra sol kolumu indirip kaldırdım. Murat'ta kahkalara boğulmuştu inek. "Aha, ben geç kaldım. Senden sonra girdim." Dedim ve sınıfın ortasında dans etmeye başladım. Sınıftaki çoğ kişi gülüyordu, sanki gülecek bir şey var. Fizik hocası, "Batu, Batu. Geç yerine." Dedi ben de dans ederek sırama geçtim ve Yaren'e, "noldu? Noldu? Çok zoruna gitti değil mi? Kimse benden sonra gelemez." Yaren onaylamazca başını sağa sola salladı. Fizik hocası, "artık kızsakta, ceza versekte akıllanmıyorsun. O yüzden bir şey demiyeceğim." Dedi. "Bir zahmet hocam yani." Hoca göz devir.
Arkadan biri kafama vurunca arkaya döndüm. Eyvah! Ben bunları unuttum ya. Yağız sırıttı, "Batu'cum, ne bu sevinç böyle? Cezanı çekmeden kaça bileceğinimi zannettin." Dedi. Ben dişlerimi dudaklarıma geçirdim. Bu sefer ben bittim. Beni çiğ çiğ yiyecekler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK
Teen FictionYeni Okul hikayesi'nin Batu karekterinin özel kitabıdır. Yeni Okul'u okumanız karakteri daha iyi anlamanızı sağlar. Önce Yeni Okul kitabını okumanızı tavsiye ederim. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Sen beni mi takip ediyorsun çirkin?" "Senin gibi bir maymunu n...