7. BÖLÜM: İki Deli Ceza'da

3.5K 249 44
                                    

Bu bölümü çok sevdiğim birine ithaf ediyorum @geceninprensesi💙

"Mahmut hoca oley oley oley." Kel Mahmur sınıfa girdiği an Murat'la birlikte bağırdık. "Kel Mahmut sen çok yaşa, kel Mahmut sen çok yaşa." Deyip Murat'la kel Mahmut'cuğumun yanına gittik. "Kel hocam sizi çok özledik, nerelerdeydiniz? Bir an ne zanettim biliyormusunuz? Havalar çok sıcak güneş kel kafanızın tam ortasına gelip yakmıştır siz de oracakta bayılıp ölmüşsünüzdür. Çok korktum hocam size bir şey olacak diye. Siz olmasanız ben kime kel hocam diyeceğim değil mi? O yüzden lütfen ben bu okuldan gidene kadar ölmeyin. Lütfen." Dedim. Kel hocam, "sağ ol Batu, ne kadar açık sözlüsün sen böyle. Maşallah." Dedi dişlerini sıkarak. "Asıl siz sağ olun hocam, ölmeyin olur mu?" Dedim. "Geç yerine Batu, geç." Dedi. Murat'a kaş göz işareti yaptım. Neden mi? Dersi kaynatacağız. "Hocam durun ben size bir şey anlatacaktım, ne anlatacaktım? Ne anlatacaktım? Ha buldum. Hocam ben geçenlerde bir kız gördüm, üffff varya affeti devran. Böyle bir güzellik yok. O kaşlar, o gözler, o saçlar, o dudaklar, o yanaklar, o ba-" diyemeden kel hocam onu susturdu. "Banane oğlum kızdan, sen de artık bırak şu çapkınlığı." Dedi. Murat, "bıraktım hocam bilmiyor musunuz? Gerçek aşkımı arıyorum." Dedi. Kel hocam, "eminim öyledir." Dedi. Arka sıralardan bir salak kız her şeyi mehfetti. Niye bu kadar salak bunlar? "Hocam, dersmi işliyeceğiz yoksa kızlardan mı konuşacağız?" Dedi Allahın belası. Sahteden bir tükürdüm kıza. "Allah belanı vermesin." Dediğimde kız omuz silkti. Biri arkadan ensemden tutup kendine çevirince ona baktım. Aaa bi de kimi göreyim? Kel Mahmut. "Aaa, kel Mahmut." Dediğimde kel hoca daha çok sıktı ensemi. Ve Murat'ın ensesinide tuttu. "Demek dersi kaynatırsınız ha, iyi o zaman ders boş." Dediğinde herkes çığlık atıp sevinmeye başladı. Ben de kel Mahmut'cuğumu öptüm. "Ah canım kel hocam benim, böyle güzel kel hoca dünyada yok yemin ederim." Kel Mahmut hoca çok kötü sırıtıyordu. Bu bakış neydi şimdi?

⤵⤵⤵⤵⤵

"Hocam yapmayın, niye onlara ders boşta biz ceza çekiyoruz. Valla haksızlık." Diye itiraz ettim. Kel Mahmut hoca ensemizden tutup bizi aşağı indirmişti. Ben şınav çekiyordum ve kel Mahmut'cuğum ağaca yaslanmış ayaklarını sırtıma koymuştu. Ne vicdansız hoca ya. Murat'da ağacın etrafında tur atıyordu. Çok sıcak öldüm bittim.

Murat nefesi kesilmiş şekilde, "hocam söz bir daha dersi kaynatmayacağız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Murat nefesi kesilmiş şekilde, "hocam söz bir daha dersi kaynatmayacağız. Gidelim artık." Dedi. Kel Mahmut hoca, "değişin bakalım, daha çok gençsiniz biraz spor yapın. Hem iyi oldu böyle havada güzel." Dedi yalancı bir ağlamakla, "ama hocam bize de yazık günah değil mi? Bu sıcak havada, yapmayın etmeyin." Dedim ama nafile kel kafa dinlemedi. "Ağzın değil bacakların çalışsın koş hızlı hızlı. Murat'cım sen de tam eğil bakayım. Aferim size." Dedi. Murat, "hocam kızlar beni bu halde görse ne derler? Yapmayın valla hepsi Batu yüzünden." Satıcı. "Nerden benim suçum oluyor? Sen kızları anlatmaya başladın. Yok bilmem gözleri çok güzel yok dudakları yok bacakları falan diyen sendin. Ayrıca kızlar sen de ne buluyor anlamıyorum." Dedim nefes nefese kalmıştım. "Sen de bulamadıklarını ben de buldukları için olabilir mi Batu'cum?" Dedi. Kal Mahmut, "yeter! Yeter be! Nerdeyse öleceksiniz hala konuşuyorsunuz. Devam, Batu durma çabuk. Sen de Murat hadi hadi." Dedi. Dudağımı büzerek ağacın etrafında dönmeye başladım.

İLK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin