Kim bu okulu yaptı? Allah onu çarpsın inşallah. O kadar bedduada alıyor ama hala okul var. Niye ya niye?
"Lan Batu o kız noldu?" Dedi Emre. "Ne kızı, tövbe bismillah." Dedim korkarak. "Hani şu çirkin diye çağırdığın kız." Dediğin ağzımdan 'haa' diye bir nida çıktı. "Ne ola bilir o kıza?" Dedim göz devirerek. "Hani sürekli kızın peşinden koşuyorsun kız niye hala sana tokat atmadı çok merak ediyorum." Yine göz devirdim. "Benim gibi yakışıklıyı görünce dayanamadı ve dün birlikte sinamaya gittik. Kıskanın." Hepsi birlikte bana şaşırarak baktı. Murat, "oha ama, ben bir türlü bir kızla yemek yemedim, sen sinmaya mı gittin? Taktik versene oğlum." Ukalaca güldüm. "Yakışıklılığını kullan." Murat göz devirip, "sen benim şu mavi gözü, sarı saçıma, sarı tenime, kaşıma, kılıma bile kurban ol!" Dediğinde yüzümü ekşittim. "Sen benim kılıma kurban ol! Ben niye senin kılına kurban oluyorum?" Dedim sinirle. Aras, "kesin artık saçmalamayı." Dedeğinde gülerek Aras'a baktım. "Aras çok ayıp, bu yaşına kadar gelmessin hala öğrenemedin mi? Saçmalanmaz saç taranır." Dediğimde Aras anında yüzünü buruşturdu. "Senin yapacağın espiriye." Dedi, ardından da Yağız konuştu, "o kıza acıyorum yemin ederim." Sinirle onlara baktım. "Kalbimi kırıyorsunuz ama, birinizde beni övün." Dediğim Murat güldü. "Övüncek bir tarafın olsa övecezde yok ki." Dediğinde kafasına vurdum. "Sen de çok var çakma maviş." Murat bana vuracakken sınıfa fizik hocası girdi. Of ya, bu kadın bana takmış durumda Allah bilir bu derste bana ne yapacak?
Murak kulağıma doğru eğlip, "ödevini yaptın mı Batu'cum?" Dedi bu? Ödev mi? Ne ödevi lan? Benim niye haberim yok? Ben bittim, babam beni öldürecek. "Ne ödevi lan, benim niye haberim yok?" Dediğimde Murat gülüp, "sürekli derste uyup sonrada kovulduğun için ola bilir mi?" Dedi. Bittim ben. "Niye söylemiyorsun oğlum bana." Elini havaya kaldırdı, ben suçsuzum der gibi. "Unuttum kardeşim." Dediğinde ayağına tekme attım. "Ahh," acıyla inlediğinde güldü. Ama son gülüşüm, akşam babam beni gebertecek sizde artık helvamı yemeye gelirsiniz. Akşama kadar yapmadığım şeyleri yapıp eğleneceğim, yoksa gözüm açık gider.
"Batu, ödevini yaptın mı?" Çok güzel bir soru. Nedesem, nedesem? "Yapmadım." Dediğimde hoca bana sinirle baktı. "Neden?" Aklıma bir şey gelse nedenini söyliyeceğim de, aklıma bir yalan gelmiyor. Buldum!
"Cenazemiz vardı hocam, ağlamaktan yapamadım." Dediğimde hoca'nın yüzü düştü. "Ya öyle mi, yakınınız mı?" Dedi. "Evet, çok yakınımızdı." Dedim ağlamaklı sesimle. Çok iyi rol yapıyorum sinemalarda oynamalıyım bence. "Kim peki?" Dedi. "Benim hocam." Dediğimde sınıftaki herkes kahkaha atmaya başladı. Hoca sinirle bana baktı. "Ne saçmalıyorsun Batu, sen niye ölüyorsun?" Dedi. "Hocam, babam bana 'eğer bir daha hocalarından şikayet gelirse, ödevlerini yapmassan seni gebertirim." Dedi bana. Akşam helvamı yemeye baklerim." Dediğimde sınıftakiler daha çok kahkaha atmaya başladı. Hoca bana şaşırarak baktı önce sonra kendini toparlayıp, "otur yerine!" Dediğinde sırıtarak yerime oturdum. Murat bana, "oğlum nasıl böyle şeyler aklına geliyor? Her seferinde ödevlerden yırtıyorsun." Dediğinde sırttım. "Kafa bu canım kafa. Sen de olmayan." Dedim beni ittirdi. "Hadi lan ordan." Onu takmadan sırama rahatça yayıldım. Yağız beni dürt düğünde ona döndüm. "Bunu söyliyeceğim aklıma hiç gelezmezdi ama, valla bu sefer güzel konuştun. Bazen senin kafandan ben de de olsun istiyorum." Dediğinde önce bir şaşırdım sonra elimi saçlarımdan havalı bir şekilde geçirdim. "Ah biliyorum, bu kadar övmenize gerek yok. Eğer çok istiyorsanız size özel ders vere bilirim." Dediğimde kafama vurdu. "Yine başladın yavalanmaya." Deyip Melis'in omzuna kolunu attı. "Sap olduğumu bu kadar gözüme sokmasanız." Dedim. Yağız sırıtıp Melis'e yaklaştı. Ben de fesat anladığım için hemen önüme döndüm. "Ya ben bıktım size haram demekten, bide sınıfın ortasında." Yağız arkadan kafama vurup, "ne fessatsın lan, yanağından öptüm sadece." Dediğinde göz devirip, "ay ne güzel, ne güzel." Dedim. Hiçbirini takmayıp masaya koydum kafamı. Yemin ediyorum yatağım bile bu kadar rahat değil. O değilde ben niye sapım? Bunlarda saplığımı gözüme gözüme sokuyor. Ben bu gün hiç çirkinide görmedim, sınıfınıda bilmiyorum. En kısa zamanda öğrenmem gerek. Sinema insanların kafasına mısır attığımız sahne gelince gülümsedim. Bu çirkin bana çok farklı şeyler hissettiriyor. Daha tanıyalı kaç gün oldu ki? Bunların olması saçma. Ama bence aşık olmak haram değil, değil mi? Sonuçta Aras, Yağız ve Emre de aşık. Allah hala onları çarpmadığına göre haram değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK
Teen FictionYeni Okul hikayesi'nin Batu karekterinin özel kitabıdır. Yeni Okul'u okumanız karakteri daha iyi anlamanızı sağlar. Önce Yeni Okul kitabını okumanızı tavsiye ederim. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Sen beni mi takip ediyorsun çirkin?" "Senin gibi bir maymunu n...