9. BÖLÜM: İki Çirkin Arkadaş ve İki Deli Arkadaş

3.2K 235 67
                                    

Bu bölümü @koalaninpandasi aşkıma ithaf ediyorum💙

"Kızı görsen taş bebek valla. Batu konuşsana benim için." Dedi Murat. Neymiş efendim okla gelirken bir kız görmüş her zamanki yaptığı gibi yavaşamış ama tabii ki kız çemkirmiş. İyi yapmış, aferim kıza. "Banane be senin kızlarından, git kendin konuş." Dedim. "Lan kız çemkiriyor diyorum sana sana, bir bağırıyor ödüm bokuma karışıyor." Dedi. Terbiyesiz ya, hiç bana çekmemiş. Salak. "Beni ilgilendirmez, boş ver o kızı sen daha iyilerine layıksın." Dedim geçiştirerek. "Haklısın aslında boş koy o çirkini, hadi gek seninikinin yanına gidelim." Dediğinde anlamsızca yüzüne baktım. "Benim ki?" Diye sordum. "Yaren işte." Dediğinde göz devirdim. "Nerden benimki oluyormuş?" Dedim. "Birbirnize nasıl baktığınızı gördüm." Dedi göz kırparak. "Haram terbiyesiz." Dedim. "Bana bak Batu sakın kıza aşık olma, beni bekle birlikte aşık olalım. Ben tek sap kalamam, bu acıya dayanamam." Dedi. "Hehe." Dedim ve kantine doğru ilerledik. "Bak aşık olursan ölümü gör." Dediğinde "tamam Allah belanı vermesin." Dedim gülüp kolunu omzuma attı.

"Aha! Batu orda. Sana dediğim kız. Oha! Yaren'in yanında ne işe var? Çok şanslıyım be. Yaren bana yardım. Canım Yaren'im benim, hanimiş benim Yaren'im." Deyip Yarenlerin masasına gitti. Ben de peşinden gittim. Bu kızı her gördüğümde haram şeyler yapıyorum Allahım sen konuyu biliyorsun, amin.

"Eee Yaren bizi arkadaşınla tanıştırmayacakmısın?" Dedi Murat Yaren'in arkadaşına bakarak. "Tabii, bu Zehra. Benim ilkoldan beri arkadaşım. Artık bu okulda okiyacak." Dediğinde Murat Zehra'ya yanaştı. "Ben de Murat, okulumuza hoşgeldin Zehra'cım." Dediğinde Zehra göz devirip, "seni gördüm hiç hoşbulmadım, uzaklaşırmısın." Dediğinde ben ve Yaren güldük. İlk defa bir kız Murat'ı reddediyordu. Ben şok. "Böyle iyidi aslında ama," dedi ve Zehra'dan uzaklaştı. Yaren'in kulağına eğilip, "şu arkadaşını bana ayarlasana." Dedi. Yaren, "senin gibi bir çapkına en yakın arkadaşımı ayarlayamam." Dediğinde Murat yüzünü astı. "Kırıldım." Dedi. Yaren'in kulağına eğilip, "iki çirkin arkadaş tam birbirinizi bulmuşsunuz." Dedim. "Sizde iki deli arkadaş tam birbirinizi bulmuşsunuz." Dediğinde sadece sırıttım. "Ee hadi gelin sizi çetemizle ve dünya güzeli yangelerimizle tanıştıralım. Sevgilileri biraz öküz ama olsun." Dedi Murat. Çocuk haklı. Hala anlamış değilim, nasıl benim dünya güzellerim o öküzlere aşık oldu? Öküz şansı var onlarda.

"Merhaba millet, bakın size kimleri getirdim." Diye bağırıp girdi sınıfa salak Murat. Emre gülerek, "hayret ilk defa kızlardan dayak yememiş." Dediğinde hepimiz güldük. "Ayıp oluyor ama kardeşim kızların yanında." Dedi. Yaren ve Zehra biraz çekiniyorlardı. Yaren cadısı nasıl çekiniyorsa. Masaları birbirmize yakın olacak şekilde çektik ve hepmiz birlikte oturduk. Ve tanışma fazlı. "Ben Afra." Dedi elini önce Yaren'e somra Zehra'ya uzattı. "Ben de Yaren, bu da arkadaşım Zehra. Menun olduk." Dedi ve diyerleride tanıştı ve Aras bizi rezil etmeye başladı.

"Siz bu iki salakla nasıl konuşuyorsunuz?" Dedi. "Ayıp oluyor ama öküzcüm." Dediğimde kızlar güldü Aras ise bana sinirle baktı. Yağız, "deli olduklarını biliyirsunuz sanırım, söylememize gerek yok." Dedi. "Yav siz niye bizi gömme peşindesiniz ayıp oluyor ama." Dedim. Yaren, "biliyoruz, bizzat kendi gözümle gördüm." Dedi sırıtarak. Çirkin. Emre, "bu iki salak bir ara ne yaptılar biliyormusunuz? Aras ve Afra'nın arası bozuktu bunlarda büyücüye gidip büyü yaptırmıştılar. O kadar salaklar yani." Dediğinde hepsi gülmeye başladı. "Bir kere ben onu sizin için yaptım, sizede iyilik yaramıyor." Dedim. Yaren yüzü kıpkırmızı olmuş şekilde bana dönüp, "gerçekten yaptın mı?" Dedi. Cevap veremedim, gözlerini içine baktım. Çok ama çok yakınımdaydı. "Haraaaaaaaaam." Aras ve Afra öyle deyince hemen kendimi toparladım. "Beni kendinize venzetmeyin lütfen." Dedim. Aras sırıtarak, "sakın Batu haram şeyler yapmayın biz yokken." Dedi. Vay adiler, benim onlara dediğimi onlar bana kakalıyor. Aras, "bir arada arabamın bagajına girmişlerdi, neymiş efendim haram şeyler yapmayalım diye bizimle gelmişler. Bu kadar manyaklar yani." Dediğinde Yaren ve Zehra gülmeye başladılar. Zehra, "bu kadarmı delisin Murat?" Dedi. Murat Zehra'ya yanaşıp. "İyileştirsene beni." Dedi. Zehra onu itti. "Uzak ol benden." Dediğinde sırıttım. Bu kız Murat'ın hakkından gelir. Yağız, "Murat kız sana yüz vermiyor mu yoksa?" Dedi gülerek. Murat Yağız'ın kulağına eğildi. "Şimdi siz burdasınız ya utanıyir ondan." Dediğinde Yağız, "kesin öyledir." Dedi. Afra, Ece ve Melis bana kaş göz işareti yapıp Yaren'i gösteriyirlardı. Tövbe bimillah. Ne diyor bunlar lan? Kaşımı yukarı kaldırdım, akıllarındaki düşünceyi atsınlar diye.

Herkes kaynaşmış konuşurken birden telefonum çaldı. Hepsi bana baktı. "Ben bir bakıyım geliyorum." Dedim ve yanlarında kalkıp sınıftan çıktım. Telefonumun ekranına baktığımda, "ÇİKOLATA ANNEM" yazıyordu. "Söyle çikolata annişkom benim." Dedim. Annem güldü ve, "Batu oğlum, bugün eve biraz erken gelirmisin? Benim ve babanın seninle konuşağı bir şey var." Dedi. Merak ettim, okuldan erken çıkmamı bile isteyecek kadar ne olabilir. "Olur gelirim, ama ben çok açım. Patates ve köfte kızart bana yoksa biricik çocuğun ölecek." Dediğimde. "Sana anlatacağımızdan sonra ölmessen iyi." Dedi. "Ölmem ölmem merak etme. Hadi anne kapa o kontörler bedavaya alınmıyor." Dedim ve kapattım. Bu kadar önemli ne olabilir? Kesin araba almışlardır, annem ölmekten falan bahsetti. Araba yani. Kesin istediğim arabayı almışlar. Ya ben bu çekirdek ailemi çok seviyorum ya.

İLK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin