3. BÖLÜM: Kızgın Boğa

5.4K 308 112
                                    

Kime bulaşsam? Kimi deli etsem acaba? Niye hep benim canım sıkılıyor? Çünkü sapım. Şuraya bak, üç öküzde sevgilileriyle ilgileniyor. Ne kıskancam canım. Onlar beni kıskanıyor. Çünkü ben daha yakışıklıyım.

Allahım, yerdeki kallem mi bana mı öyle geliyor? Yere eğilip kalemi aldım ve sınıfa dönüp bağırarak, "bu kalem hangi ennayisininse, artık benim." Dedim. Hepsi bana sanki yüzümde garip bir şey varmış gibi bakıyordu. Bunlarda salak valla, bir akıllı ben. Neyse, ne diyorduk? Bu kalemi hangi ennayi düşürdüyse benim artık. Ennayi malı hoştur.

"Canım kel hocam beniiiiiim." Dedim kel Mahmut'cuğuma sarılarak. Bu adam gibi yakışıklı var mı? Var, ben. "Yeter, bıktım senden. Sen neyap biliyirmusun? Benim dersim olduğu zaman çıkdışara. Söz seni yok yazmiyacağım. Ama gelme yanıma, uzak dur benden evladım bıktım." Dedi sitem ederek. Vallahi adama günahım geldi. "Olur ama bu ders tek çıkarım kel Mahmut'cuğum. Diğer dersler gelirim. Bu gün zaten pek ders dinleyecek havamda değilim." Dedim. Kel Mahmut'cuğum, "sanki çok ders dinlediği varmış gibi." Dedi. Sadece gülmekle yetindim. Çünkü ben asla ders işlenmesine izin vermem. Allahım niye beni bu kadar mükemmel yarrattın? "Ben çıkıyorum canım dostlarım. Alla kurtarsın sizi artık." Dediğimde sınıfın hepsi göz devirdi. Ben bu kadar kıskanç bir sınıf görmedim. Allah sınıf arkadaşları'nın da hayırlısını versin. Amin. "Canım kel hocam, beni çok özlemeyin lütfen." Dedim. Tabii ki göz devirdi. Ben de ona göz devirip triple sınıftan çıktım. Çok güzel trip attım ya. Daha çok trip atmayı denemeliyim çok güzeldi.

Canım sıkıldı ya bu koridorlarda dolaşmaktan. Ne yapsam acaba? Çok zekiyim ya. Tü tü tü, nazar deymesin bana. Amin. Önüme gelen ilk sınıfın kapısana vurup kaçtım. Gizlice duvarın arkasına saklandım. Bir kaç dakika sonra matematik hocası kapıyï açtı ve etrafı baktı. Kimseyi göremeyin bir şeyler zırvalayıp gitti. İnsanları sinir etmek çok güzel ya. Bundan sonra hobi olarak insanları sinir edeceğim. Çok eğlenceli.

Offff, bundanda sıkıldım. Çok sınıfın kapısını çaldım kaçtım. Tabii arkamdan da çok küfür yedim. Ama olsun o küfürler geri sahibine girer inşallah. Amin. Amin diyin ha. Sıkıldım, tek olunca kayfi çıkmıyor. Açım zaten en iyisi güzel midemi doyurmak. Bu güzel mideyi aç bırakmak olmaz.

Kantine indiğimde bide ne gördüm? Yaren çirkinini. Allahım çok güzel bir eğlence daha buldum. Önce gidip dostla çay siparişimi verdim. Tepsimi alıp Yaren'in yanına gidip. Sebepsizce bu kıza yakınlık duyuyorum. Nedenini bilmiyorum ama. Sürekli ona bulaşmak istiyorum, onunla konuşmak istiyorum. Tövbe, sakın haram şeyler düşünmeyin. Çok ayıp.

"Naber çirkin?" Karşısındaki sandalyeyi çekip oturdum. "Sana kim otur dedi?" Her zaman ki gibi sinirliydi. Ve bu benim çok hoşuma gidiyor. "İzin almama gerek yok, nede olsa arkadaşımın masasına oturdum." Dedim. "Arkadaşım?" Diye sordu. "Evet, arkadaş. Seni arkadaşım yaptım. Kıymetini bil, kimseyi arkadaşım yapmam." Dedim göz kırparak. "Senin arkadaşın olmak isteyen kim be!?" Sesini biraz yükseltmişti. "Seeen, baktım çok peşimden koşuyorsun dedim ben bu kızı arkadaşım yapıyım. Sakın hemen havalara girme, sadece arkadaş." Dedim gülerek. Ben gülünce Yaren daha çok sinirlendi. "Bana bak ego yığını, ben seninle arkadaş falan olmak istemiyorum." Dedim. "Tamam, arkadaşım daha fazla tartışmayalımda yemeğimizi yiyelim." Dedim. Yaren bana yüzü sinirden kıpkırmızı olmuş şekilde bakıyordu. Şu an tam bir kızgın bir boğayı anımsatıyordu. "Kızgın boğa gibi bakmayı kesermisin artık, yemek yiyemiyorum." Dedim. Yaren gözlerini yumdu ve derin nefesler almaya başladı. "Maymun olduğun kadarda öküzsün biliyorsun değil mi?" Dedi. "Çok ayıp, ama bundan sonra bir şey demiyorum. Çünkü arkadaşız." Dedim çayımdan bir yudum alarak. Şu an varya accayip eğleniyorum. "Of of of, nerden senin gibi bir deliyi buldum anlamıyorum." Kendi kendine konuşuyordu. Ben deliysem o benden deli. İki deli bir birini bulmuş.

"Senin şimdi derste olman gerekiyordu, neden dışardasın?" Diye sordum. Yaren bakışlarını telefondan ayırıp bana baktı. Çok güzeldi. Ne diyorum ben ya? Günah Batu, günah. Sakın yapma. "Hocayla tartıştım ve sonra beni sınıftan kovdu." Umrunda da pek değil gibiydi. Aynı ben. "Peki ya sen?" Bu sefer o bana sordu. "Ben mi? Ben de hocayla tartıştım. Çok sinirlenmiştim elimi masaya vurdum bağırdım çağırdım. 'Sen kimsin beni kovuyorsun?' Falan dedim. Sonra dayanamadım çıktım." Biran gaza gelip elimi masaya geçirdim. Baya acıdı ama belli ettirmedim. Yaren bana inanmamış gibi bakıyordu. "Hımm." Dedi sadece. "Ne oldu, sanki pek inanmadın?" Dedim. "Yani pek öyle şeyleri yapacak birine benzemiyorsun." Dedi. Valla haklı. "Sen beni daha tanımamıssın, bir tanısan ooff, sinirim çok pistir. Kimse beni sinirlendirmek istemez." Dedim. Yaren, "Benden uzak olda." Sen daha çok beklersin Yaren hanım. "Yarın boşmusun? Çok güzel filmler gelmiş, birlikte, arkadaşca, haram şeyler yapmadan gidelim." Dedim. Yaren bana şaşırarak bakıyordu. "Haram şeyler derken? Hem biz daha bugün tanıştık, ne sinaması? Ben seninle hiçbir yere gelmem." Bissimillahirramanirrahim. İlk defa beni reddeden bir kız. Dünyanın sonu geliyor herhalde. "Yemicem ya seni, hem beni bu sayede daha iyi tanırsın. Yarın seni almaya gelirim." Dedim. Yaren göz devirdi. "Ya sen hayırdan anlamıyormusun? Gelmek istemiyorum." İnat ederek. "Anlamıyorum, benim için 'hayır' 'evet' anlamında, o yüzden üzgünüm. Yarın sinemaya benimle gelmek zorundasın." Oha, bu benmiyim? Ben böyle ciddi konuşmalar yapa biliyormuydum? Valla çok şaşırdım. Ben neymişimde haberim yokmuş, yeni yeni keşfediyorum. Yaren en son pes edip, "Tamam." Dedi. Masadene kalkmadan önce, "Telefon numaranı alıyım çirkin." Dedim. Artık alışmış olmalıki sadece göz devirdi. Numarasını aldığımda 'Çirkin' diye kaydettim. Tam da ona yakışan bir isim. "Yarın seni alırım çirkin arkadaşım." Deyip kantinden gülerek çıktım.

Neyse, bir günümüde sap olmadan geçireceğim. Tabii çirkin benim sevgilim değil ama sonuçta yanımda olacak. Ve herkes bizi sevgili sanacak. Sinamada çok eğleneceğim kesinlikle.

Batu karekteri'nin gerçek adını merak edenler için söylüyorum.

Instagram: austinxhare

İLK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin