CORONA'YA ÖZEL BÖLÜM

1.8K 149 94
                                    

"Corona vakası günden güne çoğalıyor, ölümler artıyor bunun üzerine Cumhurbaşkanı sokağa çıkma yasağı çıkardı.  18 yaş ve altı bugünden itibaren sokağa çıkamayacaktır."

Spikerin son söylediğiyle birlikte kalbim durdu resmen. Ne 18 altı dışarı çıkamayacak mı. Ben arkadaşlarımı görmeden nasıl yaşarım, Yaren'imi sevgilimi, ilk gözağrımı nasıl görmeden yaşarım.

"Anneğğğ, bana bir şeyler oluyor."

Annem hemen yanımdaki koltuktaydı ve bana gözlerini devirerek bakıyordu. Vicdansız karı, insan ne oldu diye sorar nerde. Papucum dama atıldı tabii. Ama ben biliyordum böyle olacağını, beni umursayan yok ki. Giderler, velete kıyafet alırlar, oda hazırlatırlar dünyanın masrafını yapıyorlardı resmen, bana gelince sen bekle Batu, senin acelen yok. Ne demek yok, belki var. Allahtan Aras, Yağız ve Emre var oardan para kopara biliyordum, yoksa babamın bana para vereceği yok. Allah ennayi arkadaşlarımdan razı olsun.

"Ben dışarı çıkmadan nasıl yaşarım anne?"

Annem, "abartma istersen Batu." Dedi. Göz devirdim. Sinir hamileliğinde daha çok deyişte bu kadın önceden bana toz kondurmazdı ama şimdi. Annaaam, papucum şimdiden dama atılıyor lan!

On dakika sonra

Canım sıkılıyor canım nerede diye, canımın da canı sıkılıyor canı nerede.

Ne saçmalıyorum lan ben. Daha on dakika oldu ben şimdiden başladım sıkılmaya ben aylarca evde ne yapacam lan? Ne yapsam ne yapsam, aha biraz arkadaşlarıma musallat olayım. Gariplerim onlarda artık sevgilileriyle buluşamayacak ve bu sayede haram şeylerde yapmayacaklar. Haha çok iyi be, ama ben sıkılıyorum be ben niye sevgilimden ayrı kalıyorum. Allahım ben haram şeyler yapmadım neden arkadaşlarımın cezasını ben de çekiyorum?

"Hele günaydın günaydın, günaydııııııın. Dedim ki günaydıııııııın, migo günaydıııııın."

Aras telefonu acar açmaz şaçmalamıştım. Iyi oldu ama canım sıkılıyor.

"Saat iki aptal herif." Dedi Aras bıkkınlıkla.

"Olsun bana yeni günaydın oldu belki, sananeğğ belki ben şimdi günaydın demek istedim. Canım sana günaydın şarkısı söyledi ama sen onuda beğenmedin, yeter Aras senden! Vallahi yeter. İyilikte  yaramıyor sana, ben ne yapayım daha senin için he söy-"

"Batu, ne saçmalıyorsun lan sen!" Güldüm. Bunları sinir etmek kadar güzel bir şey yok.

"İyiyim kardeşim sen nasılsın, haberleri okudun mu 18 yaş altı yasak var hahahahaha. Bu sayede sen de Afra'yla buluşmayacaksın ve haram şeyler yapmayacaksınız."

"Batu, Batu, Batu. Benim adım Aras, ben her şekilde Afra'yı görmeye giderim. Ceza umurunda bile değil. Şimdi kapat şu aptal telefonu."

Modum anında düştü. Neden bunlar yasağa rağmen buluşuyorda ben buluşmayacağım. Fakirliğin gözü kör olsun.

Sen var yemezsin oğlum.

Haklı iç ses.

"Ha bu arada Batucum, çok haram şeyler yapacağız." Dedi ve suratıma kapattı.

Ne?! Haram şeyler mi yapacağız dedi? Lan, lan ben nasıl gideceğim oraya. Allahım sen aklıma mukayyet ol. Allahım şunlar belalarınıda ver ki haram şeyler yapmasınlar, sonra cezasını ben çekiyorum.

Aklıma hiç iyi şeyler gelmiyor, hiç.

"Murat, ex sevgilim. Ne yapıyorsun?"

"Zeyra'yla konuşuyordum başbelası."

İLK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin