Bu bölüm @yagmur_197 aşkıma ithaf ediyorum💙
Hayır, hayır alarm çalma. Lütfen. Ben çok yorgunum dün ki ceza beni mahfetti ben ömrü hayatımda böyle ceza görmedim. Günah değil bana? Bana Batu'nuza.
Acaba ben kel Mahmut'a ne yapsam? Ne yapsam? Aha? Buldum. Bittin sen kel kafa bittin.
Okula fakir gibi taksiyle geldim tabii ki. Hızlı hızlı yürüyorum biran önce Murat salağını bulmam gerekiyor.
Sınıfa girdiğimde Murat salağı bir kızla konuşuyordu. Derin bir nefes alıp ensesinden tuttum. "Nolu lan?" Dedi. Sıftan çıktığımızda konuşmaya başladım. "Kel Mahmut'dan intikamımızı alacağız." Dedim. "Alalım tabii ki. Vicdansız beni o kadar koşturdu ha bir de kızlara rezil etti." Dediğinde göz devirdim. "Aklımda çok güzel bir fikir var. Varmısın benimle?" Dedim. "Varım." Dedi. "Varmısın!" Diye bağırdım. "Varım!" Diye bağırdı. "Bu kanlı savaşta benimlemisin?" Dedim. "Seninleyim." Dediğinde sarıldım sımsıkı. "Kazamız mübarek olsun kardeşim." Dedim sırtına vurarak. "Çabuk olalım ilk ders kel Mahmut'un." Dedim. "Çabuk olalım derken?" Aha basıldık. Yaren! Bu kızda heryerden çıkıyor. Cadımı acaba? Olabilir. "Sussana kızım, yakalatmakmı istiyorsun bizi?" Dedim ona yaklaşarak. "Bana heme anlat, ne karıştırıyorsunuz siz?" Dedi. "Tamam sus. Şimdi bu kel Mahmur varya, dün bize ceza vermişti biz de bugün intikamını alacağız." Dedim. "Ben de geliyim nolur? Çok seviyorum hocalarla uğraşmayı falan." Diye yalvardı. "İyi, tamam. Ama bizi satarsan seni gebertirim. Yakışıklı bir katilin seni öldürmesini istemessin herhalde." Dediğimde göz devirdi. "Sen kel Mahmut hoca hakkında ne biliyorsun?" Yaren'e sordum. "Söylediklerine göre böceklerden korkarmış." Dediğinde sırttım. "Güzel, bittin sen kel kafa."
Kel kuş kafese girdi! Evet şimdi başlıyoruz. "Çok sessiz olun tamam mı?" Başlarıyla onayladılar. Kel Mahmut lavaboye girdiğinde biz de arkasından girdik. Kel Mahmut boş olan lavonun içine girdiğinde hemen harekete geçtik. "Uzun bir sopa falan bulun çabuk." Dedim fısıldayarak sesimizi duymasın. Murat kapının arkasında olan ince uzun sopayı bana verdi. Sopayı kapının kolunu çapraz bir şekilde sabitledim. Hadi aç bakalım kel kafa. Yaren'e dönüp sessizce, "ışıkları kapat." Yaren hemen ışıları kapadı. Kel hoca, "ışıklar neden kapandı? Kimse var mı?" Dedi. Biz gülmemek için kendimizi zor tutuyorduk. Murat aldığı sahte oyuncak cebinden çıkardı ve açık olan lavabonun üstünden attı. İste o ses! Kel Mahmut korkuyla bağırmaya başladı ve kapıyı açmaya çalıştı. Ama maalesef kapı açılmıyor neden acaba? Yaren ve Murat'ın kollarından tutup lavobadan çıkardım. Çıktığımız gibi kahkahalara boğulduk. "O nasıl bir bağırıştı?" Dedi Yaren. Murat, "keşke ses kaydına alsaydık, açıp açıp gülerdim." Dedi. "Bu ona az bile, bize dün yaptıkları daha kötüydü kel kafa." Dedim. Murat Yaren'e, "valla sen tam bizim çeteye göresin, aldım seni." Dediğinde "bana sordun mu Murat'cım?" Dedim. "Sormama gerek yok, ben aldım sonuçta." Dediğin göz devirdim. "Seni bizim grupla tanıştırım çok seveceksin, ayrıca değerini bil öyle kolay kolay kolay kimseyi almayız." Deyip göz kırptı. "Çok isterdim derse geç kaldım sonra tanışırım, bu arada sizinle olmak çok eğlenceliydi. Sonra görüşürüz." Deyip gitti. "Tatlı kız." Dedi Murat göz kırparak. "Çirkinin teki." Dedim. "Batu aşık olmadın değil mi? Bak beni yalnız bırakma." Dedi. "Olmadım merak etme." Dedim. Derin bir nefes verdi. "Çok korktum aşık oldun diye." Dediğinde güldüm. Kolunu omzuma attı ve, "bence saplık daha güzel, Aras, Emre ve Yağız'a baksana ne hale girdiler garibim. Bence biz çok şanslıyız." Dedi. "Kesinlikle katılıyorum." Dedim. Murat, "yaşasın saplık!" Diye bağırdï ben de arkasından bağırdım. "Yaşasın saplık, kör olsun aşk. Yaşasın saplık kör olsun aşk." Güzel oldu. İnşallah aşık olmam. Allahım çok amin. Haram şeyler yapmak istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK
Teen FictionYeni Okul hikayesi'nin Batu karekterinin özel kitabıdır. Yeni Okul'u okumanız karakteri daha iyi anlamanızı sağlar. Önce Yeni Okul kitabını okumanızı tavsiye ederim. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Sen beni mi takip ediyorsun çirkin?" "Senin gibi bir maymunu n...