"Ben artık kalkıyım, geç oldu." Dedi Yaren ve ayağa kalktı. Annem, "Batu seni bıraksın kızım, bu saatte tek başına gitme." Dedi.Yaren, annem ve babamla vedalaştıktan sonra bilikte dışrı çıktık. Tabii ki annem Yaren'e istediğn zaman gel kızım, sakın utanma. Dedi. Babam'da sırf Yaren'i eve bırakayım diye arabasının anahtarını verdi. Normalde istesem asla vermezdi, ama şimdi Yaren için verdi. Yaren'i venden daha çok sevdiler, bu kız herkesin kalbini kazanmasını biliyordu.
Arabada Yaren'in evi tarif etmesinden başka bir konuşma olmadı. Aslında konuşmamak daha iyi, bana sarıldığı için hala onun etkisinden çıkamadım.
Yaren'in tarif ettiği eve geldiğimizde arabayı durdurdum. "Her şey için çok teşekkür ederim." Dedi Yaren. "Gereksiz." Dedim sadece.
Yaren tam arabadan çıkacakken durdu ve bana döndü. Ne yapacağını merakla beklerken yanağımı öptü! Ve zaman durdu.
Sonra hemen arabadan indi. Hayır, hayır. Bu gerçrk olamaz. Sadece bir rüyaydı biri benim cimciklesin. Kimse olmadığı için ben kendimi cimcikledim. Ve acıdığı için küçük ir inilti dudaklarımdan çıktı. Hayır, rüya değil gerçekti. Yaren beni öpmüştü! Bu çok günah ama ya, haram bir de haram. Ne yapcağım şimdi ben? Çok büyük bir günaha girdim.
SABAH OKULDAN
Sabah okula erken gelmiştim sırf kızlarla konuşmak için. Dün gece hiç uyuyamadın düşünük durdum Yaren'in neden böyle yaptığını. Ama hiç anlamadım.
Kızlara tek anlata bilirim, çünkü erkeklere anlatırsam dalga geçerler. En azından kızlar beni anlarla ve dalga geçmez. Sınıfa bodoslama daldığımda sınıftaki bir kaç kişi bana şaşırarak baktı. Kızlar tabii ki öküz sevgililerinin yanındaydın Yaren ve Zehra'da gelmemişti. İnşallah gelmezler yoksa ben nasıl Yaren'in yüzüne bakarım.
Afra'nın sırasına ilerledim. "Kızlar, sizinle önemli bir şey konuşacağım." Dedimğimde Aras tek kaşını kaldırdı. "Özel." Dedim Aras'a bakarak. Afra, "tamam." Dedi ve Aras'a baktı. Aras sırasından kalktı ve, "oğlum eğer saçma bir şey içinse seni gebertirim." Dediğinde göz devirdim ve Afra'nın yanına oturdum. Yağız ve Emre kalkmayın, "özel diyorum, biraz saygı lütfen." Yağız küfrederek yerinden kalktı. Aras, Emre ve Yağız sınıftan çıkınca kızlara döndüm.
"Çok kötü bir şey oldu." Dedim. Afra merakla, "ne oldu?" Diye sordu. "Yaren beni öptü!" Dedim pat diye. Kızlar kendilerini gülmemek için zor tutuyorlardı. "Yani, yanağımdan öptü. Hemende haram şerler düşünün zaten." Dedim sinirle. Melis, "Batu biz haram düşünmüyoruz ki, ama sen haram şeyler yapmıssın." Dedi dalga geçerek. Ece, "Batu, hala anlamadın mı? Kız seni seviyor. Sen de onu seviyorsun belli yani." Dediğinde gözlerimi büyüttüm. "Sus, sus. Murat duyar falan beni gebertir." Dedim. Göz devirdiler. Kızlara merakla sorumu sordum. "Emin misiniz Yaren'in beni sevdiğine? Ya arkadaşça öptüyse." Dedim. Melis, "Batu, saçmalama istersen. Belli zaten birbirinizi sevdiğiniz. Hem ben Zehra ve Yaren'in konuşmalarını dinledim. Yaren senin için çok tatlı ve çok iyi biri diye söyledi. Zaten sana olan bakışlarından belli." Dedi gülerek. Biraz gerilmiştim yani ben pek emin değilim. "Ben, bilmiyorum ya. Korkuyorum biraz aslında." Dedim. Afra, "neyden korkuyorsun?" Diye sordu merakla. "Haram şeyler yapmaktan." Dediğimde üçüde aynı anda ofladı. "Ne? Ben sizin gibi haram şeyler yapamam. Zaten Yaren yüzünden büyük bir günaha girdim." Dedim. Ece, "korkmana gerek yok, sevgili olsanız bile illa öpeceksin diye bir zorunluluk yok. Sadece elini tutarsın olur biter. Evlenince haram şeyler yaparsınız." Dedi. "Ayıp ama." Dedim. Ece, "valla Batu sen bilirsin, eğer kıza itiraf etmessen kız elden gider. Zaten birkaç gündür yanında bir erkek dolaşıyor haberin olsun." Dediğinde gözlerimi büyüttüm. "Önce ben bir kendim kabulleniyimde sonrasına bakarız, ayrıca Yaren'in yanında ben hiç erkek görmedim. Yalan söylüyorsun." Dedim. Ece, "valla sen bilirsin, elini biraz çabuk tutsan iyi olur." Dedi.
Valla bu kız beni kalpten götürecek, ömce sarıldı sonra öptü. Bu kadar olmaz canım. Ben de insanım yani, zaten bu kalbim her onu gördüğünde hızlanıyor, beni sinir ediyor. Küçük bir öpücük bike beni bu kadar etkiliyorsa gerisini düşünmek bile istemiyorum. Kendine gel oğlum! Sen Batu Karamansın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK
أدب المراهقينYeni Okul hikayesi'nin Batu karekterinin özel kitabıdır. Yeni Okul'u okumanız karakteri daha iyi anlamanızı sağlar. Önce Yeni Okul kitabını okumanızı tavsiye ederim. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Sen beni mi takip ediyorsun çirkin?" "Senin gibi bir maymunu n...