Όταν πια το τρένο έφτασε στο σταθμό του Πάντιγκτον, ο Λόμιλ ξύπνησε τρυφερά τη μικρή Ζόε που κοιμόταν στην αγκαλιά του ανάλαφρα και γαλήνια. Τα κορίτσια αποβιβάστηκαν μαζί με τον παππού τους, ο οποίος βάδιζε προς την έξοδο. Περνώντας απέναντι, στο σημείο που βρισκόταν το επιβλητικό κτήριο του ξενοδοχείου Χίλτον, ο Λόμιλ κατευθύνθηκε σε ένα μικροσκοπικό μαγαζί, με το όνομα Ρούντολφ, ακριβώς δίπλα του, και με μία παράξενη βιτρίνα, στολισμένη με παιχνίδια, χρωματιστές, χριστουγεννιάτικες μπάλες και μινιατούρες τρένων, καρουζέλ και παγοδρομίων, με χιλιάδες μικρές φιγούρες να κινούνται ζωηρά. Η Ζόε είχε κολλήσει το πρόσωπό της στο τζάμι, σε βαθμό που η ανάσα της θόλωνε μερικά σημεία.
«Όλα αυτά που βλέπετε, είναι εμπνευσμένα από τον κόσμο μου. Τα καρουζέλ, τα μαγικά τρένα, οι φωτισμένες καφετέριες, όλα. Απλώς οι θαμώνες του μαγαζιού δεν έχουν ιδέα για όλο αυτό. Λοιπόν, ελάτε» τους είπε και αγκαλιά μπήκαν στο μαγαζί, με την πόρτα να παίζει μία μελωδία καθώς άνοιγε.
Ευθύς η μυρωδιά της σοκολάτας, της φράουλας και του καβουρδισμένου φουντουκιού, ξύπνησε όλες τους τις αισθήσεις, όταν είδαν μία σερβιτόρα, ντυμένη με ρούχα παράξενα, μίας άλλης ίσως εποχής, να τους πλησιάζει καλοσυνάτα, ζητώντας τους αν θα ήθελαν να καθίσουν κοντά στην στολισμένη βιτρίνα. Όταν όμως το βλέμμα της αντάμωσε με εκείνο του παππού των κοριτσιών, τα μάτια της ευθύς φωτίστηκαν και με το χέρι της κάλυψε το στόμα για να μην φωνάξει δυνατά και προσελκύσει την προσοχή των πελατών.
«Λόμιλ Γκάλας; Μα τον Άγιο, πάνε χρόνια!» φώναξε εκείνη και έπειτα στράφηκε στα κορίτσια. «Είναι οι κόρες σου;» τον ρώτησε χαρωπά.
«Έλιλ Γκαντ. Τι χαρά! Πόσα χρόνια εργάζεσαι εδώ; Για την ακρίβεια είναι οι εγγονές μου Σάρα και Ζόε και πάμε στο πέρασμα με προορισμό το Όλομ» της απάντησε και εκείνη χειροκρότησε.
«Από τη στιγμή που βλέπω εσένα να αναλαμβάνεις δράση, έχω ξεκινήσει να πιστεύω πως η χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα, θα πάψει να περιορίζεται αποκλειστικά σε αυτό το μαγαζάκι. Εργάζομαι είκοσι χρόνια και ο κόσμος το λατρεύει, λατρεύει τις μυρωδιές, τα παιχνίδια και τις ιδιαίτερες γεύσεις μας. Θα ήταν κρίμα να μην εξαπλωθεί σε ολόκληρο τον κόσμο. Λοιπόν, κατεβείτε στις τουαλέτες και στο σημείο που αναγράφεται η προειδοποίηση πως είναι μόνο για το προσωπικό, μπείτε μέσα» τελείωσε και οι τρείς τους ένευσαν θετικά.
«Αυτό ακούστηκε παράξενο» ψιθύρισε η Σάρα, όταν ξεκίνησαν να κατεβαίνουν τα σκαλιά που οδηγούσαν αρχικά στις τουαλέτες.
BẠN ĐANG ĐỌC
Το ραγισμένο στολίδι(μικρού μήκους χριστουγεννιατικο)
Viễn tưởngΤο πνεύμα των εορτών ψάχνει απεγνωσμένα έναν τρόπο για να αναστηθεί και να θέσει εκ νέου σε λειτουργία τα εργοστάσια του Βόρειου Πόλου. Αναζητά ανάμεσα στο πλήθος εκείνη τη μοναδική καρδιά που θα το φιλοξενήσει και θα αλλάξει τα σχέδια του Άγιου, γι...