Άρης
Ένιωσε τα μικρά της χείλη να τυλίγονται γύρω του και να κατεβάζει το κεφάλι της, προσπαθώντας να τον πάρει όλο στο στόμα της, χωρίς όμως να τα καταφέρει. Έβαλε το χέρι του στο πίσω μέρος του κεφαλιού της, τυλίγοντας το με τα μαλλιά της και την πίεσε παραπάνω. Άκουσε τον ήχο του πνιγμού και σταμάτησε.
<<Άνοιξε το περισσότερο το γαμημένο ρε μωρό μου>>της είπε και η κοπέλα προσπάθησε να τον ικανοποιήσει ανοίγοντας περισσότερο το στόμα της, σύμφωνα με τις οδηγίες του.
Δεν ήταν και από τις καλές πίπες, όμως αυτά έχει η ζωή. Τουλάχιστον είχε αναλογίες μοντέλου, μακριά, καστανά μαλλιά που έφταναν μέχρι την λεπτή της μέση, μεγάλα καστανά μάτια, καλά βυζιά, κάπως μικρά βέβαια αλλά χωρούσαν άνετα στις παλάμες του.
Δεν ήταν και σαν της Αλκμήνης, ιδανικά μεγάλα. Και να φανταστείς ήταν πάντα ο τύπος που τον ενδιέφερε περισσότερο ο κώλος. Τώρα αυτή πως μπήκε πάλι στο μυαλό του; Είχε την γκομενάρα στο κρεβάτι του και σκεφτόταν τα βυζιά της Αλκμήνης; Κάπου έπρεπε να μπει ένα τέλος σε αυτή την παράνοια, ο Άρης δεν ήταν ποτέ έτσι και δεν θα γινόταν τώρα. Πως ελέγχεις όμως κάτι που είναι πάνω από τις δυνάμεις σου; Η Αλκμήνη τον κρατούσε συνέχεια σε εγρήγορση, έπρεπε κάθε μέρα να την διεκδικεί και ο Άρης ήταν εθισμένος στα παιχνίδια. Για αυτό μάλλον το σκάλωμα μαζί της και τώρα που του το στέρησε αυτό, εκνευριζόταν.
Ξεφύσησε και κοίταξε την γκόμενα που τον είχε στο στόμα της.<<Δε μου λες...>>σκέφτηκε για μια στιγμή το όνομά της. Μαρία; Μαργαρίτα; Μελίνα; Καλά, άλλη φορά.<<μωρό μου>>αποφάσισε τελικά και συνέχισε.<<τι θέλετε οι γκόμενες για να πέσετε και να γουστάρετε πολύ κάποιον;>>
Η κοπέλα τον κοίταξε ανεβοκατεβάζοντας ακόμη το κεφάλι της στο σκληρό μόριο του. Δεν κατάλαβε αν την ρωτούσε σοβαρά και του έδειξε με τα χέρια της πως είχε δουλειά, χωρίς να τον βγάλει από το στόμα της. Πως θα του μιλούσε μπουκωμένη;
<<Σωστά>>είπε ο Άρης και τεντώθηκε στο κομοδίνο δίπλα του να πιάσει την τετράγωνη, ασημένια συσκευασία. Άνοιξε το προφυλακτικό με τα δόντια του και την απομάκρυνε για να το φορέσει. Την έβαλε να καθίσει επάνω του και η κοπέλα έβγαλε έναν αναστεναγμό ευχαρίστησης καθώς άρχισε να κουνιέται με γρήγορο ρυθμό. Ο Άρης την έπιασε σφιχτά από τους γλουτούς και της έδωσε έναν πιο αργό ρυθμό, κάνοντάς την κινείται παλινδρομικά. Είχε δουλειά τώρα, έπρεπε να μάθει, ας έπαιρνε τις πληροφορίες και μετά θα την ξέσκιζε.
YOU ARE READING
Πιάσε με αν μπορείς
Romance'' Πάω στοίχημα ότι δεν με έβγαλες από το μυαλό σου χθες το βράδυ'' '' Θα το χάσεις'' του είπε, χωρίς η σιγουριά να χρωματίζει την φωνή της. '' Πες μου Βανέσα, φανταζόσουν σε τι στάσεις θα σε έπαιρνα όλο το βράδυ;'' της είπε με φωνή αισθησιακή. Ο...