25. Συνέπειες

15.9K 902 168
                                    

Ανοιγόκλεισε τα μάτια μία φορά και έβλεπε θολά μέσα από τη μία σχισμή. Δεν μπορούσε να δει από το ένα μάτι του όσο και να προσπαθούσε, ένιωθε μονόπλευρη την όραση του. Ένιωσε έναν οξύ πόνο στο αριστερό του μάτι όταν συγκέντρωσε την σκέψη του εκεί, πρέπει να ήταν πρησμένο.

Προσπάθησε να το αγγίξει μα συνειδοτοποιήσει πως τα χέρια του ήταν δεμένα ψηλά, και η μεγάλη αλυσίδα κατέληγε σε ένα δοκάρι στο ταβάνι. Τα πόδια του ακουμπούσαν το τσιμεντένιο, υγρό πάτωμα ελάχιστα, σχεδόν κρεμόταν. Προσπάθησε να συγκεντρώσει πληροφορίες του χώρου στον οποίο βρισκόταν, καθώς ξεθόλωνε το ένα του μάτι.
Ανέπνεε με πραγματική δυσκολία, διότι ένιωθε έναν υπέρμετρο πόνο στα πλευρά του, την φορά της εκπνοής σαν να τα είχε σπάσει. Χαμήλωσε λιγάκι το κεφάλι του και σφάλισε σφιχτά τα μάτια του εξαιτίας του πόνου. Δεν φορούσε μπλούζα, μονάχα ένα τζιν παντελόνι, ενώ τα πέλματά του ήταν γυμνά. Στο σώμα του υπήρχαν φρέσκες εκδορές και μώλωπες.

Ένιωθε σαν να είχε ξυπνήσει από ένα πολύ κακό μεθύσι, όμως εκατό φορές χειρότερα στον πόνο και την ζαλάδα.

Ο χώρος γύρω του μύριζε υγρασία, κλεισούρα και την μεταλλική μυρωδιά του ξεραμένου αίματος. Κάτι του έλεγε πως αυτό το αίμα δεν προερχόταν μόνο από αυτόν. Συνειδητοποιήσε πως βρισκόταν στο σκοτεινό υπόγειο του σπιτιού. Είχε τύχει να ξεφορτωθεί πτώμα από εδώ μέσα με τα ίδια του τα χέρια. Δεν είχε παρακολουθήσει την διαδικασία, μα ήταν κάτι που του είχε συμβεί κατά τους πρώτους μήνες που βρισκόταν στην δούλεψη του Αγγελόπουλου.

Το υπόγειο όπως γνώριζε ήταν χώρος εκτάκτων βασανιστηρίων. Ήταν εντελώς άδειο, το μόνο που υπήρχε ήταν ένα λεβητοστάσιο πιο πέρα που έκανε έναν ελαφρύ, υπόκωφο θόρυβο, δίνοντας ρυθμό στην ησυχία. Επικρατούσε μισοσκόταδο, μα ο Άλεξ δεν μπορούσε να εντοπίσει την πηγή του αδύναμου φωτός.
Συγκέντρωσε την ακοή του, μα μάλλον ο χώρος ήταν πλήρως ηχομονωμένος, καθώς κανένας εξωτερικός ήχος δεν έφτανε στα αυτιά του. Ένιωθε τον λαιμό του κρουστό και η δυσκολία στις εκφράσεις τους υποδείκνυε πως πιθανότατα είχε ξεραμένο αίμα στο πρόσωπό του. Κούνησε τα χέρια του στην αλυσίδα, πονούσε παντού. Πήρε και πάλι μια ανάσα που του προκάλεσε βήχα και παρατήρησε μερικές σταγόνες αίματος να προσγειώνονται στο γυμνό του μπράτσο.

Ξαφνικά η πόρτα άνοιξε και εισέβαλαν στον χώρο δυναμικά ο Μάικ, ο Αγγελόπουλος και ο Νίκος, όλοι με ατσάλινες εκφράσεις, παγιωμένες στα πρόσωπά τους, σοβαροί και ανένδοτοι, έδειχναν έτοιμοι για όλα. Την είχε γαμήσει και το γνώριζε πολύ καλά, μα τίποτα δεν μπορούσε να τον προετοιμάσει κατάλληλα για ό,τι επρόκειτο να συμβεί.

Πιάσε με αν μπορείςWhere stories live. Discover now