<<Γεια σας κύριε Κωνσταντίνε! Πως είστε;>>είπε η Αλκμήνη με φανερή αμηχανία στην φωνή της, καθώς έστρεψε το βλέμμα της πάνω του.
<<Καλά κορίτσι μου, εσύ;>>
<<Μια χαρά, μόλις έφευγα.>>είπε και σηκώθηκε, μαζεύοντας τα πράγματά της. Καλύτερα να τους άφηνε μόνους, ήταν μια πολύ σημαντική στιγμή για την φίλη της εξάλλου.<<Βανεσάκη τα λέμε. Κύριε Κωνσταντίνε φιλιά>>είπε κατευθυνόμενη προς την έξοδο.
Η Βανέσα πήρε μια βαθιά ανάσα<<Τα λέμε>>μόλις άκουσε την πόρτα να κλείνει στράφηκε στον πατέρα της.
<<Τι έγινε κόρη μου;>>την ρώτησε λίγο ανήσυχα.
Η Βανέσα μαζεύτηκε στον καναπέ<<Κάθισε μπαμπά. Πρέπει να σου μιλήσω>>
<<Έγινε κάτι σοβαρό; Είσαι καλά;>>
<<Ναι, είμαι καλά, απλά πρέπει να σου πω κάτι.>>είπε δαγκώνοντας τα χείλη της με νευρικότητα.
Ο πατέρας της κάθισε στην πολυθρόνα μπλέκοντας τα δάχτυλά του μεταξύ τους. Η αλήθεια είναι πως τον ανησύχησε.<<Συνέβη κάτι;>>
Πως το λες αυτό τώρα;
Η Βανέσα άφησε την ανάσα της να βγει αργά. Δεν ήθελε να κάνει προλόγους που δεν είχαν κανένα νόημα, αλλά μήπως θα του ερχόταν πολύ απότομο αν δεν έβαζε σάλτσες; Όχι, το πήρε απόφαση. Έπρεπε να το κάνει μια και έξω και ο,τι βρέξει ας κατεβάσει.
<<Μπαμπά, είμαι έγκυος>>είπε και έκλεισε σφιχτά τα μάτια της για να μην δει την αντίδρασή του.
<<Τι;>>άκουσε την φωνή του δυνατή να αντηχεί στον χώρο και αμέσως μετά το τρανταχτό του γέλιο<<Κόρη μου!>>αναφώνησε και αμέσως έτρεξε δίπλα της και την πήρε στην αγκαλιά του σφιχτά. Άρχισε να γεμίζει το κεφάλι της με φιλιά<<Δεν ξέρεις πόσο χαρούμενο με κάνεις Βασιλική. Το μικρό μου κορίτσι θα γίνει μαμά;>>η φωνή του ακουγόταν συγκινημένη.
Το είχε θέσει πολύ λάθος λοιπόν.
<<Μπαμπά,>>είπε και πάλι σοβαρά<<το παιδί δεν είναι του Δημοσθένη.>>
Ο πατέρας της πάγωσε απότομα και το χαμόγελο εξαφανίστηκε από τα χείλη του. Την απομάκρυνε αργά από την αγκαλιά του, πιάνοντας την από τους ώμους και την κοίταξε στα μάτια.<<Τι εννοείς Βασιλική; Ποιανού είναι;>>ρώτησε σοκαρισμένος, μην μπορώντας να πιστέψει στα αφτιά του.
YOU ARE READING
Πιάσε με αν μπορείς
Romansa'' Πάω στοίχημα ότι δεν με έβγαλες από το μυαλό σου χθες το βράδυ'' '' Θα το χάσεις'' του είπε, χωρίς η σιγουριά να χρωματίζει την φωνή της. '' Πες μου Βανέσα, φανταζόσουν σε τι στάσεις θα σε έπαιρνα όλο το βράδυ;'' της είπε με φωνή αισθησιακή. Ο...