Dimineață
Mă trezesc din propria inițiativă si cobor la parter după ce îmi fac rutina zilnică. Foame. Deschid frigiderul si scot o farfurie cu pizza rămasă de ieri. Micul dejun perfect. O bag in cuptorul cu microunde apoi aștept.
—Bună dimineața, Markus.zice obosită si abia isi târâie picioarele pana la aparatul de cafea
—Neața.zic nerăbdător
—Ieri ai avut o după amiază plăcută?spune pe un ton neobișnuit
—S-a auzit?intreb râzând apoi mă întorc spre ea
—A fost un mic zumzet pe acolo si a trebuit să o conving pe Amelie că nu e nimic anormal, doar o balama care scârțâie din cauza curentului.zice si se așează la masa cu cana de cafea în mână
—Drace...zic râzând
Poate ar fi trebuit să îi pun niste bandă peste gura aia păcătoasă.
—Cat timp ai de gand sa te joci asa cu el?
—Nu mult, doar câteva zile după ce o sa fiu eliberat.spun gânditor
—Dacă nu o să îl mai poti părăsi?
Râd scurt apoi imi întorc privirea serioasă spre ea.
—Niciodată, dar absolut niciodată nu o să fiu cu unul ca el.zic si strâmb din nas
—Păi, de ce?zice sorbind din cană
—In primul rând e detestabil, e împiedicat si enervant si naiba știe pe ce planetă crede că e câteodată. Si in al doilea rând am ceva mult mai bun.
Ceva ce nu cred ca o sa vad prea curând, deși imi doresc enorm.
—Ai cunoscut pe cineva!constată surprinsă si in acelasi timp entuziastă
—Tu nu ar trebui să faci crize de homofobie?
—Eu? Asa parere proastă ai despre mine?
—Credeam că faza cu sărutul ai trecut-o cu vederea pentru ca abia astepti sa scapi de mine...
—Meh, imi place compania ta. În prima zi nu stiam la ce sa ma astept de la tine, însă acum ca te cunosc casa o sa devina pustie după plecarea ta. Si nu esti singurul cu înclinații diferite.zice după ceva timp de cautat cuvântul potrivit
Adică ea... ce?! Mușc din felia de pizza doar ca să nu fiu nevoit să răspund.
—Așa am fost mai de mult.zice rapid. S-au întâmplat unele lucruri, am decis să mă mut cat mai departe si sa imi vad de propriile obiective în viață. Si uită-te la mine acum!zice mândră. O sa am propria florărie! Abia astept să îmi petrec tot timpul acolo, să cunosc oameni noi si sa fiu înconjurată de ceea ce iubesc cel mai mult în lumea asta!
—Pare minunat.zic zâmbind strâmb
—Și o să îmi spui despre această persoană?
Vorbitul despre el imi face rău. Abia am reusit să scap de imaginea lui ce era întipărită perfect în mintea mea.
—Putem să uităm de această persoană o perioadă?zic inspirând adânc
—Desigur.
In scurt timp face un mic dejun decent apoi pleacă sa se schimbe si cineva vinde după ea. Am rămas iar singur. Doar eu si nervii mei. Mi-aș dori să pot sta afară pe verandă, să simt briza vântului fără să mă stresez că cineva o sa imi rupă gâtul. Raman doar vise frumoase. Merg inapoi in camera si ma trântesc în pat. Iau cartea de pe jos si încep iar sa o răsfoiesc.
CITEȘTI
𝓔𝓵𝓲𝓫𝓮𝓻𝓪𝓽 𝓬𝓸𝓷𝓭𝓲𝓽𝓲𝓸𝓷𝓪𝓽 (boyxboy)
Teen FictionGândul imi zboară inevitabil la EL, oricât de mult incerc sa nu. De ce lasă astea să se întâmple?! Am stat 4 ani împreună și mi-a terorizat zilele urlând la mine ca daca cedez mă omoară cu mâinile goale. "Fără tine nu e la fel". Îmi bag mâinile în p...