Următoarea zi
Mă ridic din pat si merg sa imi fac un duș. Hainele noastre sunt împrăștiate prin toată casa. Bucuria mea ca nu vine nici dracu pe aici. Dau drumul la apă fierbinte apoi mă spăl pe față pana scap de starea asta de somnolență acută. După câteva minute ies din baie cu un prosop înfășurat în jurul taliei. Strâng hainele de prin sufragerie si le arunc în coșul cu rufe. Imi pun si telefonul pe birou apoi il deschid. Am un mesaj de la nenorocitul ăla de ieri. Imi pornesc calculatorul apoi mă trântesc pe scaun si desfac o doză de energizant găsită pe masă.
"O să pierzi tot ce iubești dacă nu răspunzi la telefon în următoarele minute" -trimis la 1:45
Mă uit la Cameron cum doarme liniștit în pat apoi imi dau ochii peste cap. Pierd pe dracu. Îmi conectez telefonul la calculator si încep să caut locul de unde a fost trimis mesajul ăsta. Dar cred ca nu o sa fie asa ușor. Renunț după câteva minute și încerc să aflu adevăratul numar de pe care am fost sunat. După ce il gasesc il bag in baza de date si văd cui ii apartine. Un prost cu față de fraier. Toti ratații isi permit sa faca figuri cu anonim. Cu greu mă abțin să nu ii iau toti morții la plimbare cu famile cu tot.
—Neața.șoptește si cască
Sunt atat de preocupat de figura tipului ăstuia ca nici nu mi-am dat seama ca s-a trezit.
—Cine-i ăsta?întreabă privind monitorul si imi sărută fruntea
—Individul care nu isi vede de viață.mormăi si îi fac o poză la adresă apoi mă ridic. Merg sa ii fac o vizită!
—Dar de ce...
Îl sărut și dau să plec, dar mă prinde si mă aruncă inapoi pe pat.
—Dă-i dracu, Markus!zice si se apropie de mine
E clar că nu mai scap de aici. Cad pe spate si închid ochii simtind cum vine deasupra mea. Tot corpul mi se cutremură în momentul în care îi simt buzele sarutandu-mi tandru gâtul. Îmi mușc buza si incepe sa râdă. Deschid ochii apoi imi bag mâinile sub cap si il privesc fix. Sunt așa dat dracului. Încă nu pot sa cred ca am reușit sa il scot de acolo! De fapt pot crede, pentru ca as fi facut orice sa il am. E doar al meu.
Mai târziu
Mă foiesc apoi simt cum mă strânge si mai tare la pieptul lui.
—Trebuie să plec.mormai cu ochii închiși și mă agăț de gâtul lui
—Ba nu.zice chicotind si imi sărută fruntea în timp ce degetele lui imi masează spatele
Câteva minute mai târziu reușesc să scap din stransoare si merg in baie cu niste haine de schimb. După mă îndrept spre ieșire băgându-mi telefonul în buzunar. Locuința tipului nu e chiar atat de departe si cred că...
—Vin cu tine.zice si iese înaintea mea pe ușă
Dau din umeri și il urmez rapid. Ne luăm ceva de mâncare pe drum apoi ii arăt blocul si ne oprim. Dacă e pe afară si vede ca suntem aici si fuge dracului? Mă uit în jurul meu apoi arunc ambalajul feliei de pizza si îi fac semn sa ma urmeze. Etajul 7 deci. Urcăm în lift lângă o doamnă în vârstă si cățelul ei pufos si extrem de hidos. Se uită pe rând la noi si ne vede tatuajele apoi își face cruce si isi ia lantisorul de la gât și închide ochii. Mă uit la Cameron care zâmbește abia abtinandu-si râsul. Imediat ce ajunge la etajul ei isi ia catrafusele si dispare.
CITEȘTI
𝓔𝓵𝓲𝓫𝓮𝓻𝓪𝓽 𝓬𝓸𝓷𝓭𝓲𝓽𝓲𝓸𝓷𝓪𝓽 (boyxboy)
Teen FictionGândul imi zboară inevitabil la EL, oricât de mult incerc sa nu. De ce lasă astea să se întâmple?! Am stat 4 ani împreună și mi-a terorizat zilele urlând la mine ca daca cedez mă omoară cu mâinile goale. "Fără tine nu e la fel". Îmi bag mâinile în p...