Următoarea zi
Casc plictisit privind pe fereastră. Înnebunesc aici. Nu am nimic cu Marta, dar locul ăsta e plictisitor. As vrea sa fiu afară. Si in curte de as fi fost era mai bine ca aici. Beau din cana de cafea apoi o las pe masă. E aproximativ 14:00 și eu beau cafea. Om normal.
—Markus, poti să vezi tu cine e la ușă?strigă de la etaj
Nici nu am realizat că soneria se aude. Mă ridic apoi deschid ușa. E o fată, wow. Se uită la mine pierdută apoi verifică iar adresa.
—Marta Jones?zice nesigură
—Mai bine de atât.zic ranjind. Eu sunt Markus Jones!
—Markus! Cine e la ușă?strigă Marta
—Si tu ești?zic curios ignorând ce s-a auzit in spatele meu
—Olivia.spune si întinde mâna spre mine
—Olivia!striga mătușa în urechea mea. Intră, scumpo!
O trage înăuntru apoi pleaca împreună. Ce mișto e tipa aia!
—Ți-am adus asta.zice si ii dă mătușii ceva în timp ce urcă la etaj
Ce priveliște. Păcat că scările astea nu țin la nesfârșit. Dau să închid ușa, dar il vad pe Klaus. Chiar mă întrebam cand are de gând să apară. Dimineața asta am stat o groază si nu si-a facut simțită prezența.
—Neața.zic zâmbind și mă sprijin de tocul ușii
—Nu am de gand să intru în jocurile tale stupide!zice rapid si încearcă să intre în casă
—Eu spun să te mai gândești, dulceață.zic si il prind de brațe. Legitimația aia poate oricand să...
—Taci!zice printre dinți și mâinile încep să îi tremure usor
Il las sa intre in cele din urmă. Merge direct în camera mea. Închid ușa făcându-l să se streseze mai mult.
—Știi că nu ai cum să scapi, nu?zic si încui ușa
—Trebuie doar să dau un telefon si te întorci în pușcărie!spune amenințător
—Trebuie doar să îi spun avocatei mele sa ceară o verificare completă a agentului Klaus Evans.zic teatral. Eu în pușcărie am mai fost, tu nu o sa faci față. În caz că nu știai, falsificarea de documente oficiale se pedepsește cu închisoare. O să fie interesant cum ii explici lui Smith situația si...
—Taci!striga iar
—Nu imi mai spune sa tac.strig frustrat și mă apropii de el
Lasă privirea în jos ca un sclav supus si încep să râd.
—Brusc nu mai esti atat de tare în gură?zic si ii ridic privirea spre mine
—De ce faci asta?zice fără glas
Pentru ca am scopurile mele. Si pentru ca ai ghinion constant, cum e ghinionul de a fi cel care ma supraveghează. Dacă se nimerea Smith ar fi trebuit să găsesc un plan de o mie de ori mai bun sau sa risc.
—Ești neindemanatic, dar simpatic.spun pe un ton neobișnuit de iubitor. Cine stie? Poate ai un magnet pentru băieții răi.zic si surâd
Se încruntă si isi ia privirea de pe mine. M-aș putea folosi de aiuritul ăsta să ajung la EL. Însă nu o să fie prea fericit să mă vadă atât de repede. Îi ating usor gâtul si nu îmi pot abține rânjetul de pe chip. Are privirea aia atat de disprețuitoare de parcă ceea ce ii fac nu i-ar putea provoca un gram de plăcere. O să lesine în brațele mele imediat. Desfac rând pe rând fiecare nasture sub privirea lui neputincioasă. Cine naiba te-a pus să fii polițist? Situația asta devine asa aiurea ca efectiv imi vine sa te las sa pleci naibii. Îi privesc abdomenul si văd o vânătaie. Presupun ca isi face mulți prieteni cand scoate legitimația aia. Își ridică privirea spre mine si imi lipesc buzele de ale lui într-un mod brutal.
CITEȘTI
𝓔𝓵𝓲𝓫𝓮𝓻𝓪𝓽 𝓬𝓸𝓷𝓭𝓲𝓽𝓲𝓸𝓷𝓪𝓽 (boyxboy)
Novela JuvenilGândul imi zboară inevitabil la EL, oricât de mult incerc sa nu. De ce lasă astea să se întâmple?! Am stat 4 ani împreună și mi-a terorizat zilele urlând la mine ca daca cedez mă omoară cu mâinile goale. "Fără tine nu e la fel". Îmi bag mâinile în p...