Ora 01:05
Închid lanterna si las usor cartea jos. Am auzit ceva. S-a luat curentul de ceva timp si am avut o impresie foarte proastă, mai ales ca vecinii din jur au becuri aprinse. Marta a spus că panoul de curent e ceva mai vechi si sigurantele cedeaza uneori. Cica nu e motiv de îngrijorare. Merg la geam si vad o mașină trecând usor pe lângă casă. Am mai auzit-o de câteva ori trecând la fel de incet, dar mi-a fost prea lene sa ma ridic din pat. Aud iar un sunet strident. Iau bâta de basseball din lucrurile ei apoi deschid usor ușa si privesc pe hol. Cobor încet scările si aud pași. O lumină slabă trece prin fața geamurilor si se oprește la ușa din față. E cineva aici! O să îi... Nu. Trebuie să anunț poliția! Altfel o încasez si mai rău. Intru în camera ei si iau telefonul. Caut numărul pe care l-a apelat Klaus apoi sun.
—Aici agentul Smith ...zice cascand
—Cineva încearcă să intre în casă!zic privind în josul scărilor
—Jones.constată plictisit. Mergi naibii la somn!
—Daca mă omoară o sa fie doar vina ta!strig în șoaptă
Aud un geam spart.
—La dracu! Au intrat! Poate ca eu nu contez, dar Marta e aici si e în pericol! Trimite naibii pe cineva!zic după ce intru in camera ei
Sper ca m-a auzit. Las telefonul jos si intru in camera ei.
—Marta.zic si o zgudui usor
Se trezeste brusc si ii pun mâna la gură ca sa nu țipe.
—Trebuie să pleci de aici.zic calm. E cineva în casă!
Se aud pași de sub noi. Lucrurile par să fie sparte.
—Vino!
Deschid usor ușa si strâng bâta în mână. Ii fac semn sa iasă apoi mergem la capătul holului unde este un geam micuț. Il deschid si ii fac semn sa coboare pe scară.
—Cum ramane cu tine?zice aproape ieșind
—Pleacă!zic printre dinți
Auzim amândoi înjurăturile care vin de la parter. Închid geamul după ce m-am asigurat că a fugit în siguranță.
—Stai!striga cineva
Tipul împușcă vaza de lângă mine si fug într-o cameră apoi închid ușa.
—La dracu!urlă nervos
—Ți-am spus să îmi dai mie pistolul! Habar nu ai sa tragi!
—Taci! Deschide ușa!
Fac un pas în spate privind ușa cu este lovită si abia se mai ține în balamale. La dracu. Nu! Mă împing cu umărul în ea în momentul în care reușesc să o spargă.
—Esti inutil, Edy!striga apoi aud arma încărcată
Rahat!
—Ți-am zis să nu îmi spui numele!striga celălalt si ușa nu mai e împinsă
—Crezi că o să mai supraviețuiască sa spuna cuiva ce nume de prost ai?! Acum da-te din ușă!
CITEȘTI
𝓔𝓵𝓲𝓫𝓮𝓻𝓪𝓽 𝓬𝓸𝓷𝓭𝓲𝓽𝓲𝓸𝓷𝓪𝓽 (boyxboy)
Novela JuvenilGândul imi zboară inevitabil la EL, oricât de mult incerc sa nu. De ce lasă astea să se întâmple?! Am stat 4 ani împreună și mi-a terorizat zilele urlând la mine ca daca cedez mă omoară cu mâinile goale. "Fără tine nu e la fel". Îmi bag mâinile în p...