O iau razna. A trecut doar o oră de cand sunt aici. Stingerea s-a dat de mult si curând locul ăsta o sa se scufunde în întuneric. Mă prinde de braț si mă trage în brațele lui.
—Dacă nu încentezi cu foitul pe aici o iau si eu razna si putem sa ne omorâm între noi.zice râzând
—De ce esti atât de calm?
—O să sune ciudat, dar... la cum arată situația în care ne aflăm nimic nu poate fi mai ciudat. Tu esti motivul pentru care eu încă sunt în viață. Și nu am de gand sa mor acum ca te-am recuperat, acum ca stiu ca tii la mine si ca ai incredere in mine! Nu pot permite asta!
Îl sărut rapid apoi mă ridic pentru că aud pași pe scări. Mă uit atent si vad un polițist venind spre celula noastră.
—Gabor.zic dezgustat
Vine în dreapta mea si isi bagă mâinile printre țevi privindu-l atent.
—Tu trebuie sa fii Markus.zice nesigur
Cameron se uită la mine încruntat apoi se intoarce spre tip.
—Sunt Josh.zice după câteva secunde de tăcere. Amelie încearcă să te scoată de aici!
—Trebuie să o opresti!zic rapid si strâng țevile în mâini. O vor ucide!
—Cine?!
—Nu ți-a spus...constat si încep să tremur făcând pași în spate
—Ce... Ea vrea să o ajuți să te scoată de aici! Trebuie să îmi explici ce s-a întâmplat!
Nu! Perez o va ucide! Blondina a luat-o razna?! A uitat cu cine ne jucăm?! Cameron mă prinde de brațe și imi revin brusc din transă.
—Dacă ieși de aici si il poate închide pe Perez o să fii mai aproape de eliberarea mea.zice calm
Fac ochii mari apoi alerg spre ușă și lovesc grilajul cu palmele.
—Este o cameră de supraveghere!zic rapid
—Unde?
Îi explic totul apoi luminile se sting si se aude în ecou sunetul unor usi deschise.
—Ce se întâmplă?spune Josh panicat
—Executarile au loc după stingere...
Tipul isi da seama rapid si scoate un set de chei. Le răsucește pe toate părțile însă nu poate gasi cheia potrivită. Bag mâna printre țevi si le iau.
—Pleacă! Ai grija de Amelie! Noi ne descurcăm!
Aprobă apoi fuge. Ii arunc cheile si in urmatoarea secunda avem cale liberă să fugim.
—Unde mergem?
—Carcera e cel mai rezistent loc, dar în același timp e si o fundătură!zice coborând scările. Eu alta solutie nu mai văd.
Cineva mă prinde de braț. Mă întorc, il prind de haina si il arunc peste balustrada. Il urmez pe Cameron auzind în spate multă hărmălaie.
—Vă grăbiți, băieți?
Tipul își lovește palma stângă cu o bâtă uitându-se la noi ranjind în întuneric.
—Îți mai amintești ce te-am învățat?zice si ma lovește în umăr
Îl atacăm amândoi odată si îi rupem ambele mâini din umăr. Continuam sa alergăm auzind multi pași în spatele nostru. Lumina a revenit! Nu, la dracu!
—Pe aici!
Mă trage de mânecă după un colț si ma strânge în brațele lui. Patru namile de oameni merg în direcția aia înarmați cu bâte și cuțite. Alergăm în direcția opusă apoi coboram scările spre carceră. Mergem până în capăt si o deschidem pe ultima. Nu am mai fost niciodată aici.
—E o singură parte proastă.zice si isi pune mâinile în cap
—Ce?
—Ușa se închide pe exterior. Asta înseamnă ca unul din noi...
—Nici vorbă!strig si imediat imi pune mâna la gură
—Markus!
—Nu suntem în filmele alea siropoase, Cameron! Ori supraviețuim amândoi, ori niciunul!zic serios
—Să încercăm să blocăm intrarea un carceră.zice serios si pleacă
Îl urmez atent apoi vad o masă metalică. O luăm si o punem în ușă. Clanța nu se poate mișca din cauza... sunt împins de lângă ușă și ajung pe podea. Văd un topor înfipt în masă si un tip hidos uitându-se la mine.
—Nu te opune, frumosule! Chiar trebuie sa ies de aici!zice si încearcă să își recupereze arma
Cameron ii rupe gâtul cu o mișcare rapidă si il lasă să cadă. Scoate rapid toporul din masă apoi întinde mâna spre mine si ma ridic.
—Sa vedem ce companie mai avem pe aici!
Deasupra noastră cred ca se desfășoară un adevărat măcel. Uneori am impresia ca podeaua, adică tavanul nostru o sa cedeze deoarece cade praful în unele locuri.
—Vreau să fie dimineață!zic satul si ma așez pe podea
—Și eu...
Se așează în fața mea și privește lama toporului.
—Ai văzut vreodată unelte în locul ăsta?zice si il întoarce pe toate părțile.
—Nu cred.
Peste tot sunt doar celule goale. De unde a iesit nebunul ala cu toporul? Cate intrări are locul ăsta?
—Auzi?
Se aude o alarmă, lumea de deasupra noastră urlă si praful cade din ce in ce mai mult din tavan.
—Să mergem acolo sus?întreb gânditor
—Ar trebui să mai așteptăm un timp.zice serios. Să ducem cadavrul ăluia într-o carceră înainte.
Eu il iau de brate si el de picioare. Il ducem până la cea mai apropiată carceră apoi il aruncam acolo si încuiem ușa. După câteva minute iesim din locul ăla obscur. Auzim două pistoale încărcate în spatele nostru și ridicăm mâinile instant.
—Ți-am spus că o să mori!strigă Perez si apare în fața noastră. Amandoi o să aveti aceeasi soartă deplorabilă!urlă si il prinde pe Cameron de maxilar. Nu mai bine mureai acum 6 ani, Hanks? L-ai fi scutit pe ăsta de o moarte deplorabilă!continuă razand
Mă uit cu coada ochiului la Cameron care stă nemișcat si nu exprimă nici macar o emoție. Perez vine spre mine si isi scoate un cutit din buzunar.
—Tăietura asta.zice si isi pune lama cutitului pe față. E permanentă! Așa că o să mori desfigurat!spune de parca ar fi o idee strălucită
Incerc sa il lovesc, dar mă prinde de mâna lovită și urlu de durere.
—Doare, nu-i așa?
CITEȘTI
𝓔𝓵𝓲𝓫𝓮𝓻𝓪𝓽 𝓬𝓸𝓷𝓭𝓲𝓽𝓲𝓸𝓷𝓪𝓽 (boyxboy)
Ficção AdolescenteGândul imi zboară inevitabil la EL, oricât de mult incerc sa nu. De ce lasă astea să se întâmple?! Am stat 4 ani împreună și mi-a terorizat zilele urlând la mine ca daca cedez mă omoară cu mâinile goale. "Fără tine nu e la fel". Îmi bag mâinile în p...