30. "Dacă nimic nu ne-a despărți până acum, nimic nu o va face"

1.2K 100 13
                                    

Ziua următoare●

Mă ghemuiesc mai bine în brațele lui si oftez. Mă simt rău. Incredibil de rău. Stomacul meu e pe cale să pornească o revoltă. Mă ridic rapid apoi mă cuprinde amețeala. Imi pun mâna stângă pe frunte si simt ceva ciudat. Drace... Ce-i asta? Abia imi vad mâna. După ce imi trece ceața de pe ochi văd un inel, mai mult o verighetă. Îl întorc încet apoi imi strâng pumnul. Ce dracu am facut?! Privesc în jurul meu si nici macar nu stiu unde mă aflu. Pare a fi ceva cameră de hotel. Te rog sa nu fi facut vreo... Mă uit la Cameron care doarme liniștit pe pat si vad un inel asemănător pe degetul său. Starea de rău revine însă si merg sa caut baia. Văd o ușă și merg direct spre ea apoi spre vasul de toaletă. Sunt mort! Trag apa după ce consider că nu e nevoie să imi scot si plămânii din mine. Imi clătesc gura în mod repetat până scap de gustul ăsta grețos. Sunt atât de amețit că abia ma țin de chiuvetă. Mă uit pierdut în oglindă și il aud strigându-mă. Imi dau rapid cu apă pe față, ma șterg de un prosop apoi ies.

—Neața.mormăi si imi târâi picioarele până la pat si ma așez pe margine

Mârâie ceva indescifrabil în timp ce se foiește pe pat până ajunge pe burtă cu capul aproape de marginea patului. Strânge perna în brațe și mă privește cu niste ochi mari. Nici nu stiu ce ar trebui spun. Îmi privesc mâinile apoi imi rotesc inelul pe deget. Ridic mâna spre el si rânjește apoi își împreunează degetele cu ale mele.

—Te iubesc.șoptește si un zâmbet îi conturează chipul asa ca se ascunde după pernă

—Nu imi aduc aminte cum a ajuns ăsta aici.zic si ma incurnt 

—E vreo problemă?întreabă pe un ton stins 

—Nu...

Doar ca e ciudat. Nu am discutat asa ceva, adică noi doi. Adică... Nici nu stiu cum sa numesc asta. Suntem căsătoriți? E real? Am avut de câteva ori discuția asta, însă era totul sub forma de glumă. Una care cam deranja oarecum, pentru sunt un idiot căruia îi pasă de ce crede lumea. Mereu am evitat ideea asta, chiar nu credeam ca el vrea să...

—Ăm... băusem mult, nu stiu nici eu ce s-a întâmplat.zice brusc si se ridică apoi merge spre baie. Putem să ne prefacem ca nu s-a întâmplat și să scăpăm de astea sau...

Aud cum lovește peretele si se lasă liniște totală. Îmi pun palmele pe față si oftez adânc. Sunt prea prost pentru situația asta. Aud apa cum curge în duș. Imi rotesc ochii prin cameră si imi vad geaca pe jos. O hartie iese din ea. O iau si o desfac. Noi chiar suntem căsătoriți. De ce naiba simt atat de aiurea?! Doar il iubesc! Suntem împreună de 6 ani. La dracu! E tot ce am... dar în același timp imi închipui că voi termina facultatea si voi ajunge angajez si lumea va afla rapid lucruri despre mine. Am amintiri nașpa din liceu, era un tip care nu avea o problema cu faptul e gay... Corect zis "era". Doar nu am de gand sa ma compar cu ăla?! Ce naiba e in neregulă cu mine?! Eu sunt in stare să mă apar, nu ma comport aiurea în lume... dar totuși. Îmi smulge certificatul din mână si e gata să îl rupă, dar il opresc prinzandu-l de ambele maini.

—Ce?zice indiferent. Nu asta vrei? 

—Nu!zic sigur pe mine 

—Atunci spune-mi ce dracu vrei, pentru că au trecut 6 ani! La dracu cu ei și...

🎉 Ai terminat de citit 𝓔𝓵𝓲𝓫𝓮𝓻𝓪𝓽 𝓬𝓸𝓷𝓭𝓲𝓽𝓲𝓸𝓷𝓪𝓽 (boyxboy) 🎉
𝓔𝓵𝓲𝓫𝓮𝓻𝓪𝓽 𝓬𝓸𝓷𝓭𝓲𝓽𝓲𝓸𝓷𝓪𝓽 (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum