16. "Scuze oficiale"

666 74 29
                                    

     E dimineață, nu am dormit de loc. Am citit o groază de lucruri pe net despre fracturi si entorse si oase rupte si tot. Am stat câteva ore cu mâna în gheață, nu cred ca a avut niciun efect, însă macar nu mai sunt durerea. Însă nu o sa țină prea mult timp. Cred că e grav, mai am putin si încep plâng de nervi. Stau ghemuit pe canapea cu mâinile strânse la piept si tremur tot. Înregistrarea de aseară e foarte nefolositoare sau aproape nefolositoare. Rush urla la un moment dat că am convorbirea LOR. Mâna doare îngrozitor! Trec câteva ore de cand stau asa, mă fură somnul uneori. Însă imi simt mâna pulsând si durerea se accentuează mai tare. Nu vreau sa fie ruptă. Chiar nu vreau asta. Vreau să... Aud soneria si deschid ochii imediat. Dacă au venit după mine?! Dacă vor omoare?! Imi privesc hainele si răsuflu ușurat că m-am schimbat. Dacă e Perez va ști cum am fost îmbrăcat aseară. Trebuie ridic si să comport normal! Aud iar soneria asa ca ma ridic si primul lucru pe care il fac e să mormai o înjurătură pentru că durerea mă omoară!

—La dracu! Taci, ca nu ai nimic!

         Stau 2 secunde în același loc și inspir adânc. Un zâmbet tâmp imi apare pe chip si merg cu pași apăsați spre ușă. Mă uit prin vizor si văd doi gabori. Rahat. Ce mai vor si ăștia?! Deschid ușa apoi mă sprijin cu umărul de perete si ma uit la ei.

—Markus Jones?zice uitându-se pe plicul din mâna lui  

—Da.zic sec 

—Numele meu este Taylor P., iar acesta este partenerul meu.zice si imi arata spre individul urât de lângă el apoi întinde mâna spre mine. Refuzarea unui gest de politețe nu este prea respectuos.zice după un timp la fel de zâmbitor cu mâna întinsă

       Asta vreti de la mine, proștilor?! Vreti sa imi vedeți mâna ruptă în două?! Băga-mi-aș... zâmbesc fals apoi dau mâna cu el. Imi scutură bratul destul de tare, dar nu las asta sa se vadă deloc.

—Putem intra?zice curios 

—Aveti mandat?intreb la fel de curios 

—Credeam ca suntem prieteni.spune ironic 

—Doar pentru că am dat mâna cu tine nu înseamnă că suntem prieteni.zic încercând să nu izbucnesc. Ce iti trebuie?! 

—Ți-am adus scuzele oficiale din partea statului pentru faptul că ai petrecut 4 ani în închisoare.zice si întinde plicul spre mine

        Ii ascult pălăvrăgeala inutilă apoi iau plicul si ii trântesc ușa în față. Mă lipsesc cu spatele de ușă si las plicul sa imi scape printre degete. Mă las usor în jos urlând de durere în interiorul meu. Ce animal! Ce... nenorocitul! Ah, ce doare! Trebuie fac ceva! Trebuie! Imi întind mâna stângă spre cheie si o răsucesc de 3 ori. Mă ridic si merg spre balcon. Javra aia încă urmărește. Trag perdeaua în momentul în care își ridică privirea spre mine. Merg în bucătărie și iau alta compresa de gheață și o pun pe mână. Aud telefonul sunând. Merg în dormitor si il scot din hanorac. Mă așez pe podea si răspund.

𝓔𝓵𝓲𝓫𝓮𝓻𝓪𝓽 𝓬𝓸𝓷𝓭𝓲𝓽𝓲𝓸𝓷𝓪𝓽 (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum