28."O zi minunată"

688 75 5
                                    

●●●

Merg rătăcit pe holurile facultății privind orarul. De parca ar ajuta cu ceva.

—Chestia asta nici macar nu are sens!zic exasperat si ma opresc în mijlocul drumului lăsând foaia în jos

Se aude un tusit fals în spatele meu si ma întorc. E o tipă. E aproape la fel de înaltă ca mine, poartă niste ochelari rotunzi, parul ei e brunet si e prins într-o coadă si lăsat pe spate. Ce naiba poartă? Mă uit ciudat la paltonul ei apoi văd că întinde mâna spre mine.

—Te pot ajuta cu orarul?zice serioasă

Îi întind foaia si zăbovește putin privindu-mi degetele tatuate înainte să o ia.

—Tu trebuie sa fii Markus Jones.zice si face o față ciudată așezându-si ochelarii  

—Deja sunt faimos?zic pufaind 

—Ai vrea tu.spune încrezută. Urmează-mă!

Parcă mai bine mi-ar fi facut naibii o hartă. Începe enerveze fata asta si nici macar nu ii stiu numele!

-Markus!se aude un țipăt de fericire si toti se uită spre mine

Olivia isi face loc prin mulțime apoi mă îmbrățișează strâns. În sfârșit un chip care nu mă îngroapă în silă!

—Ce faci aici?zice entuziastă 

—Încerc să ajung la curs.mormai si flutur orarul prin fața ei 

—Tocmai ce ii arătam unde e sala de curs, până să ne întrerupi tu într-un mod nepoliticos!zice ciudata si isi pune mâna pe umărul meu 

—"Nepoliticos", zice fata care nu stie să se prezinte.mormăi si ii dau mâna jos

Scap de aia si Olivia mă ajută cu un tur rapid al facultății. Macar pentru următoarele ore nu o sa ma uit ca un idiot la orar. Cand ora e pe cale să înceapă imi gasesc un loc si imi sprijin capul în mână. Profesorul intră si incepe o discuție care nici măcar nu ma interesează, pentru că deja stiu tot ce se poate despre calculatoare. Am asta în sânge. Mi-ar lua maxim 2 minute sa fac pe hacker-ul si să aflu tot ce deține în laptop-ul ala din perioada antică. Încerc să iau câteva notițe pe parcurs deși daca ar vedea cineva ce scriu aici și-ar pune mâinile în cap. Parcă mai bine refuzam oferta Ameliei, acasă nu ma plictisea nimeni. Cameron cu siguranță nu m-ar plictisi. Oare ce naiba face acum? Noaptea trecută am stat si m-am gandit în continuu daca asta chiar e o idee bună. Cameron avea de gând lucreze pentru ratații ăia. Dacă în absența mea el își continuă planul?! Cu siguranță o să iasă urât daca face asta, însă prefer am incredere in el ca totul o sa fie bine.

—Pssstt.

Mă întorc spre dreapta și tipa imi face cu mâna. Ăm... Mă uit la profesor cum explică apoi o văd cu coada ochiului cum vine spre mine. Rahat. Sunt ocupat aici, fetiță!

—Numele meu e Trix.zice zâmbind. Nu te-am mai vazut pe aici! Esti nou?

Profesorul tușește odată uitându-se la noi si toată sala face acelasi lucru, cu excepția unei fete.

𝓔𝓵𝓲𝓫𝓮𝓻𝓪𝓽 𝓬𝓸𝓷𝓭𝓲𝓽𝓲𝓸𝓷𝓪𝓽 (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum