15. "O altă vizită nocturnă"

724 73 54
                                    

       Privesc peretele din fața mea ca un nebun aflat la ospiciu. Mă uit în gol de câteva ore. Nu pot mai gandesc limpede. Am atatea întrebări si griji si frici si tot. Nu stiu ce sa fac. Un lucru e clar totuși. Eu nu renunț la nimic, o sa duc asta la capăt. Raspund mecanic la telefon apoi îl pun la ureche.

—Markus?zice Marta nesigură 

—Da.șoptesc 

—Totul e bine?întreabă îngrijorată 

—Da. 

—Vrei să trec pe acolo?

—Nu.

   După ce termin un întreg interogatoriu cu ea închid telefonul. Merg țintă spre camera mea si dau jos toate imaginile de pe perete. Destul cu joaca de copii. Le rup în bucăți apoi le arunc în sacul de gunoi din bucătărie. Scap de orice dovadă din calculator, si mai raman doar cu stick-ul. Diseară o să întorc la Rush. Nu stiu ce naiba fac, dar degeaba nu o sa stau. Si daca ajung in închisoare asta e. Nu e ca si cum nu am iesit de acolo pana la urmă. Duc gunoiul apoi merg la magazin sa imi iau mâncare. Trec strada si vad un tip uitându-se după mine. Dacă e tot acolo cand întorc înseamnă am prieteni noi. Mă rătăcesc printre rafturi si iau câteva alimente. Vad cu coada ochiului un individ care se preafce ca citește o etichetă. În momentul în care fac un pas pune cutia inapoi. Ce noroc pot avea astăzi?! Nu suport sa fiu urmărit, dar nu pot face o scenă aici si nici sa o iau la fugă. Dacă voiau ceva de la mine luau încă de pe stradă. Îmi platesc lucrurile la casa apoi iau plasa si ies. Tipul e inca acolo. Ma intorc in bloc si încui repede ușa în urma mea. Telefonul începe să îmi sune si tresar speriat.

—Ești bine?zice Amelie panicată

—De ce nu as fi?zic pe acelasi ton privind ușa 

—Profesorul meu a fost omoarât!zice în șoaptă apoi isi trage nasul 

—Omorât?! 

—L-au împușcat în cap, era în biroul lui... 

—Îmi pare rău, Amelie.

Flashback

...A trebuit să mă loghez de pe contul avocatului pentru care lucrez, si asa cu greu am ajuns la cazul lui...

End

          Poate ca Rush nu e așa de prost pe cat am crezut eu. Mai mult ca sigur au început să caute pe cei interesați de Cameron, si deja au început îi elimine. E doar o chestiune de timp pana vor ajunge la mine. Ma întreb doar... Ce asteaptă? Sau țintesc doar persoanele cu o numită influență?

—Ai spus cuiva despre caz, Amelie?intreb rapid si trag toate zavaorele la ușă 

—Nu!

—Te-a auzit cineva vorbind despre el?spun si merg spre ușa de la balcon 

—Ce se întâmplă, Markus?

—Cred că esti in pericol.șoptesc nesigur. Îmi pare atat de rău, Amelie!zic si imi bag mâna în păr. Trebuie să ieși din oraș sau... 

𝓔𝓵𝓲𝓫𝓮𝓻𝓪𝓽 𝓬𝓸𝓷𝓭𝓲𝓽𝓲𝓸𝓷𝓪𝓽 (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum