02 | yang

207 8 3
                                    

"I promise that I'll hold you when it's cold out"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"I promise that I'll hold you when it's cold out"

───※ ·❆· ※───

–Szervusztok fiúk!

Bang úr szemei ugyanolyan formát öltöttek szemüvege mögött, mint ajkai, ahogy elmosolyodott. Húsos kezeit összekulcsolta maga előtt, úgy várta, hogy a csapat felé fordítsa figyelmét.

Mindenki illedelmesen köszöntötte a kedves vonásokkal megáldott férfit, majd körbeülték a hatalmas asztalt.

–Két fontos dologról szeretnék veletek beszélni –kezdte –, bár minden bizonnyal egyik sem lesz meglepetés. Az első, a bébiszitter kérdés, ami, ha jól értesültem, a minap rendeződött. Seong kisasszony felvette a kapcsolatot Namjonnal, tehát holnaptól kezdve a dolgok visszatérnek a régi kerékvágásba, továbbra is ő fog vigyázni a gyerekekre.

A csapat szinte egyszerre sóhajtott fel és néhányuk arca igencsak kivirult a hírtől. Jimin pajkos csillogással szemében fordult Jeongguk felé, amiből egyértelműen ki lehetett olvasni: "én megmondtam".

–Másodszor, közeledik az évvége. Ami azt jelenti, hogy az év további részére szabadok vagytok.

Egy pillanatra mindannyian meglepődtek, majd hálás mosoly talált helyet az ajkakon.

–Köszönjük szépen –mondta Namjoon, ahogy felállt és meghajolt, majd őt követte a többi hat fiú is.

A megbeszélés további része nem tartott sokáig, így hamar az autóban találták magukat mind, haza felé tartva.

Mindenki izgatottan ötletelt, hogyan kezdjen neki a szünetnek, kivéve Jimint. Neki csak egy sejtelmes mosoly terült el ajkain.

–Oké Hyung, te jössz. Mondd el mi a terved, mert már a hideg kiráz tőled, ahogy magadban vigyorogsz.

Taehyung elnevette magát Jeongguk megjegyzésén és ő is érdeklődően fordult barátja felé.

–Meglepetés. –Jeongguk és Yoongi egyszerre készült mondani valamit, de a szőkeség folytatta. –Meglepem MiYoungot.

A lány neve mindenkinek felismerést varázsolt arcára. Az idősebb rapper előre fordult és fülébe dugta fülesét, míg a másik két fiatalabb érdeklődve figyelte Jimint.

–És elmondod végre?

Taehyung lazán odavetette, mire csak egy sóhajt kapott válaszul. Barátja hátra dőlt az ülésben és a kocsi tetejének szentelte tekintetét.

–Nem, Tae, nem mondom el. Miért vagytok most ennyire rákattanva a témára? Múltkor Kook, most meg te. Megkérdezhetetik tőlem mindannyian, a válaszom ugyanaz.

–Lehet –válaszolt nyugodtan Taehyung –, de nagyon nyilvánvaló vagy. Nem értem mi olyan bonyolult benne, hisz már most úgy viselkedtek, mint egy pár. Ugyanazt csinálod, mint Kook, pedig neked kevesebb félni valód van, mint neki.

Winter Day  ✓Where stories live. Discover now