"I've been the strong one for so long
But I was wrong
Does it make you weak if you're needing someone
I'm not holding back and I know what I want"───※ ·❆· ※───
– Kwon, vigyél bele több érzelmet. Ez egy szerelmi civódás, nem egy megbeszélés.
MiYoung komoly tekintettel bólintott, teljesen figyelmen kívül hagyta az enyhén barátságtalan megjegyzést. Egy pillanatra lehunyta szemét, vett két mély levegőt és mikor újra felnézett partnerére, tekintete már nem a kissé bizonytalan busani lányé volt.
A férfi láthatóan nyelt egyet, mikor perzselő tűz lobbant fel a lány szemében, aki már egyértelműen egy banda háborúba csöppent civilé volt. Mindenki óvatosan figyelte, ahogy MiYoung lassanként teljesen átalakul az eleinte félénk lánnyá, kinek előhozzák tüzes énjét a szokatlan események. Gesztusai gyorsabb iramra ösztökélte a néző téren helyet foglaló társai szívét, harsány szavai miket potenciális partneréhez vágott kíméletlenül visszhangzottak a teremben.
A civakodás tagadhatatlanul élethűre sikeredett.
Ezzel együtt pedig sikert is aratott. Mikor véget ért a jelenet, a taps önkéntelenül jött, kiből frusztrált, irigy tekintetett váltott ki, kiből csillogó szemeket.
A rendező úr lassan csapta egymásnak mind a két kezét, emiatt hamar elhalt minden hang a teremben. A szereplők figyelme mind rá szegeződött, de egy fikarcnyi zavartság sem jelent arcán. Ahelyett féloldalasan elmosolyodott.
– Sokkal jobb. –Hangjában nem csengett egy csipet érzelem sem, szilárd pozitúrája semleges maradt. Nem mutatott szimpátiát, és nem közölt szubjektív véleményt, kizárólag a szakmai részére koncentrált. Ez volt az, amit MiYoung kedvelt benne.
Már az első nap megfigyelte a férfit és kifejezetten meglepte a módszere. Meglátogatott pár társulatot régebben, de egyben sem találkozott olyan rendezővel, aki csak és kifejezetten a közönség reakcióját figyelte. Nem volt saját ízlése, sem véleménye, de legalábbis nem az alapján döntött. Ez a hozzáállás győzte meg a lányt, hogy nem döntött rosszul. Ám a hetekben jelentkezett egy kellemetlenség, ami kimondhatatlanul irritálta a férfiban.
A mosolya tökéletes mása volt Jiminének.
– Jól van, csapat, ez remek kezdő lépés volt.
Érdes hang rángatta ki MiYoungot gondolatai közül, de nem tudta sokáig figyelemmel tartani, csak egészen addig, míg kihirdette a következőt:
– Jövőhéttől kezdődik a meghallgatás az előadásra, szóval, aki jelentkezni akar az tegye meg kifelé menet majd. A nyomtatványt a bejárat melletti asztalon találjátok.
Hevesen dobogó szíve olyan iramot diktált, amilyet még azelőtt csak egyetlen alkalommal. Emiatt ismét gondolatai közé férkőzött az okozója is.
YOU ARE READING
Winter Day ✓
FanfictionA gyerekkori barátság mindig is egy érdekes kérdés volt. Azt gondolná az ember, hogy egy ilyen hosszú ideig tartó kapcsolat alatt teljes mértékben megismerik egymást a felek: kívülről, belülről. MiYoung és Jimin is így gondolták. Még azután is, hogy...